اندروید, ایمیل, اینترنت و شبکه, جیمیل, شبکه های اجتماعی, گوگل میت, موبایل, نرم افزار, همه مطالب

نصب گوگل میت برای اندروید

حل مشکلات با کمک رایانه               

جهت دربافت آموزش نصب گوگل میت برای اندروید ، با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ از تلفن ثابت بدون کد و پیش شماره تماس بگیرید تا با کارشناسان همراه رایانه در ارتباط باشید . ( تماس از طریق موبابل امکان پذیر نیست )

در صورتی که به تلقن ثابت دسترسی ندارید از پست ( شماره مشاورین همراه رایانه ) برای ارتباط با کارشناسان همراه رایانه استفاده کنید تا طریقه نصب گوگل میت برای اندروید را آموزش ببینید .

نیاز به یک برنامه جذاب و کاربردی برای برگذاری کنفرانس های آنلاین خود دارید ؟ قصد دارید کلاسی آنلاین برای هنرجو های برگذار کنید ؟ ما به شما گوگل میت را پیشنهاد می کنیم .

گوگل میت یکی از سرویس های منحصر به فرد رایگان شرکت گوگل است که برای انجام فعالیت تماس تصویری به صورت فردی و گروهی در جهت برگذاری کنفرانس  ، کلاس های آنلاین ، ارتباط با دوستانتان و غیره استفاده می شود .

برای آشنایی بیشتر با  گوگل میت و مزایا و معایب استفاده از آن می توانید به پست گوگل میت چیست مراجعه نمایید .

حل مشکلات با کمک رایانه

ابن برنامه جذاب و کاربردی به دلیل این که از کیفیت بالای صدا  و تصویر بهره مند است ،کاربر را ترغیب می کند که برای گرفتن تماس تصویری اش از آن استفاده کند .

نگران نباشید ! چرا که اگر در حین استفاده از گوگل میت با مشکل مواجه شوید ، همراه هست تا به شما کمک کند . فقط کافی ست از مطلب پشتیبانی گوگل میت بازدید کنید .

در ادامه به شما اموزش می دهیم تا بیاموزید که چگونه نصب گوگل میت برای اندروید را انجام دهید .

 

 

آموزش نصب گوگل میت برای اندروید

آموزش نصب گوگل میت برای اندروید

آموزش نصب گوگل میت برای اندروید

همانطور که می دانید برنامه گوگل میت یک سرویس مناسب برای تماس تصویری ست که یکی از سروس های خارق العاده گوگل به حساب می آید . ابن برنامه به صورت پیش فرض به روی تمامی تلفن های هوشمند با سیستم عامل اندروید نصب شده است .

برای استفاده و وارد شدن به حساب کاربری گوگل میت لازم است از روش های ارائه شده پیش برید ، قبل از آن حتما نکات مهم زیر را مطالعه کرده و انجامشان دهید .

  • اگر گوگل میت شما دیسیبل شده است ، آن را از گوگل پلی فعال کنید .
  • چنانچه ابمیلی در گوگل اکانت داشته باشید ، گوگل میت به صورت پیش فرض با همان ایمیل وارد می شود .
  • در صورت بروز نبودن گوگل میت ، برنامه قادر به فعالیت نمی باشد .

در ادامه با آموزش نصب گوگل میت برای اندروید و ورود به آن با همراه رایانه ، همراه ما باشید .

۱ . وارد گوگل میت شوید .

۲ .  پس از وارد شدن به برنامه به صورت پیش فرض ، با ایمیل ثیت شده به روی دستگاه مواجه می شوید .

۳ . برای تغییر آن لازم است به روی تصویر نمایه اکانتتان کلیک کنید .

۴  .حال به روی فلش گوشه تصویر بزنید و گزینه افزودن یک حساب دیگر را لمس نمایید .

۵ . حال ایمیل خود را وارد کنید تا با استفاده از آن یک حساب گوگل میت برای شما ساخته شود .

( در صورتی که ایمیل خود و یا رمز آن را فراموش کرده اید می توانید از طریق گزینه ایمیلتان را فراموش کده اید ؟ اقدام به بازیابی حسابتان کنید ، در غیر این صورت به روی ایجاد حساب بزنید تا اکانت جدیدی برای شما ساخته شود )

اگر در انجام هر یک از مراحل بالا برای نصب گوگل میت برای اندروید به مشکل خوردید ، با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ از تلفن ثابت بدون کد و پیش شماره تماس بگیرید .

 

 

سخن پایانی

وجود گوگل میت برای خیلی از شرکت ها ، برند های خاص ، آموزشگاه ها و روابط دوستانه نتیجه های عالی ای داشت . تماس تصویری یکی مفید ترین روش های ارتباطی میان انسان هاست .

ما در ابن مطلب به شما نصب گوگل میت برای اندروید را آموزش داده ایم . 

بسیاری از ارتباطات مجازی بر پایه چت و گفتگوی های متنی ست . این موضوع مشکلات زیادی را ابجاد می کند به عنوان مثال ، برخی از آموزشات را درست متوجه نمی شویم ، منظور طرف مقابلمان را در گقتگو درک نمی کنیم .

بنابراین وجود تماس تصویری و سرویس گوگل میت یکی ابزار هایی ست که بهبود ارتباطات و کیفیت یادگیری ما کمک می کند .

در این پست وبلاگ به نصب و ساخت اکانت در گول میت پرداخته ایم . با مطالعه ان می توانید به راحتی از این سرویس تماس تصویری آنلاین و راحت استفاده کنید .

چنانچه در نصب گوگل میت برای اندروید به مشکل خورده اید با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ از تلفن ثابت بدون کد و پیش شماره تماس بگیرید تا کارشناسان همراه رایانه به حل مشکلات گوگل میت شما بپردازند .

 

حل مشکلات با کمک رایانه

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *