آیفون, اندروید, اینترنت و شبکه, بازی, تلگرام, شبکه های اجتماعی, موبایل, همه مطالب

همستر کامبت دیلی کومبو

حل مشکلات با کمک رایانه               

برای اطلاعات بیشتر درباره ی  همستر کامبت دیلی کومبو ، باشماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ ، از طریق تلفن ثابت ( تماس از طریق موبایل امکان پذیر نمی باشد ) تماس بگیرید و با کارشناسانه  همستر کامبت دیلی کومبو که به صورت شبانه روزی در همراه رایانه حضور دارند ، در ارتباط باشید .

کاربران مشتاق  بازی همستر اگر که به تلفن ثابت دسترسی ندارند با لمس و مطالعه مطلب تماس با مشاورین همراه رایانه ، به راحتی از طریق موبایل با کارشناسان همراه رایانه در ارتباط بوده و جواب سوالات متنوع خود را دریافت کنند .

همستر کامبت دیلی کومبو  کارت های روزانه ای از که در بخش بازی همستر قرار دارد . روزانه همستر سه تا کارت به شما معرفی میکند که باید طبق کارت های داده شده در بخش ( mine )  شما می توانید کارت های مورد نظر خود را آزاد کرده و ۵ میلیون سکه دریافت کنید .

 

کارت امروز همستر کامبت ۱۰ تیر

 

حل مشکلات با کمک رایانه
کارت امروز همستر کامبت 10 تیر

کارت امروز همستر کامبت ۱۰ تیر

با پیدا کردن کارت های امروز همستر ۵ میلیون سکه به شما پاداش می دهد و بهترین فرصت برای جمع آوری سکه و بالا بردن لول همستر شما است .

 برای دریافت کارت های دیلی کومبو و دریافت پاداش از همستر  لازم است با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵   تماس بگیرید . نگران این موضوع نباشید کارشناسان همراه رایانه برای دریافت کارت شما را یاری میکنند .

برای آموش باز کردن کارت های دیلی کومبو در انتها با ما همراه باشید .

 

 

آموزش مراحل همستر کامبت دیلی کومبو

 

آموزش مراحل همستر کامبت دیلی کومبو

آموزش مراحل همستر کامبت دیلی کومبو

هدف کاربران این بازی جمع آوری پول در همستر هست . یکی از قابیلت هایی که که همستر در اختیار کابران گذاشته ، این است که با باز کردن  سه کارت دیلی کومبو روزانه ۵ میلیون سکه دریافت می کنید ، این کار باعث میشود که لول همستر شما با سرعت بالا برود .

ابتدا برای باز کردن کارت های مورد نظر در قسمت mine  بروید . در این قسمت شما می توانید کارت های روزانه خود را باز کرده و پاداش در یافت کنید .

به عنوان مثال برای باز کردن کارت ( Hamster Gram )کافیست  کارت Hamster Tube   به لول ۸ برسونید تا کارت Hamster Gram باز شود . بنابراین شما باید سه کارتی که همستر برای پاداش انتخاب کرده ، پیدا کنید و در کادر کوچیک پایین کارت ها اسم کارت دیگری که باید لول آن را بالا ببرید مشخص شده است  . برای بالا بردن لول کارت کافیست به تعداد مشخص شده روی سکه کنار کارت ضربه بزنید .

بعد از باز کردن سه تا کارت می توانید پول دریافتی را به کیف پول انتقال بدهید . برای آموزش فعال کردن کیف پول روی  کیف پول همستر کامبت را چگونه فعال کنیم کلیک کنید . آموزش کامل در آن درج شده و با خیال راحت می توانید کیف خود را فعال کنید .

 

در پایان

ما در این مطلب در مورد همستر کامبت دیلی کمبو توضیحاتی را به شما ارائه دادیم .

ما در این پست چگونگی دانلود کیف پول همستر کامبت را آموختیم و روش هایی را که می توانند موجب افزایش سرعت جمع اوری سکه در همستر کامبت شوند را به شما توضیح داده ایم .

همستر کامبت برای جمع آوری سریع سکه توسط کاربران خود راه حل آسان تری را به ان ها پیشنهاد کرده است . اگر شما نیز به دنبال جمع اوری سکه با سرعتی بالا هستید می توانید کارت های روزانه همستر را فعال کنید .

اگر شما دچار مشکلی در همستر کامبت دیلی کمبو شدید و برای دریافت تمامی کارت های روزانه همستر به کمک نیاز داشتید می توانید با شماره  ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ بدون کد و پیش شماره و با تلفن ثابت تماس بگیرید تا کارشناسان همراه رایانه جهت حل مشکل همستر کامبت دیلی کومبو شما را راهنمایی کنند .

کارشناسان همراه رایانه در ۲۴ ساعت شبانه روز و هفت روز هفته اماده پاسخگویی به سوالات نرم افزاری و سخت افزاری شما هستند .

 

 

 

 

حل مشکلات با کمک رایانه

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *