آیفون, امنیت, اندروید, اینترنت و شبکه, سخت افزار, موبایل, نرم افزار, همه مطالب

هک شدن گوشی موبایل

حل مشکلات با کمک رایانه               

اگر فکر می کنید هک شدن گوشی موبایل برای شما اتفاق نمی افتاد سخت در اشتباهید ! برای حل هک شدن گوشی موبایل با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ از تلفن ثابت بدون کد تماس بگیرید ، در صورت عدم برقراری ارتباط از پست ( شماره مشاورین همراه رایانه ) برای ارتباط با کارشناسان همراه رایانه استفاده نمایید تا مشکل هک شدن گوشی موبایل خود را برطرف کنید  .

در دنیای اینترنت و حجم بالای اطلاعات افراد زیادی هستند که به دنبال کلاه برداری و سواستفاده ابزاری از شما می باشند .  یکی از مشکلاتی که ممکن است هر فردی را تهدید کند و امنیت آن را به خطر می اندازد ، هک شدن گوشی موبایل است .

در این پست از همراه رایانه قصد داریم هک شدن گوشی موبایل را بررسی کرده و راه حل های مفیدی در جهت رفع آن آموزش دهیم . همراه رایانه همراه همیشگی شماست  .

رشد روز افزون اینترنت و تکنولوژی در پیشرفت بشر نقش بسیار موثری دارد . برای انجام فعالیت ها دیگر نیازی به رفت و آمد های بی وقفه و زمان بر نیست ! بسیاری از فعالیت های روزمره انسان ها به صورت الکترونیکی با استفاده از گوشی موبایل انجام می شود .

امروزه تلفن های هوشمند از امنیت بسیار بالایی برخوردار می باشند اما همانطور که امنیت دستگاه ها ارتقا پیدا می کند ، اطلاعات هکر ها نیز اپدیت می شود و آن ها هم به مراتب پیشرفت می کنند !

حل مشکلات با کمک رایانه

برای هک شدن گوشی موبایل نیازی به یک اشتباه خیلی بزرگ از سمت کاربر نیست بلکه گاها یک سهل انگاری خیلی کوچک موجب از بین رفتن امنیت دستگاه شما می شود .

 

 

گوشی موبایلم هک شده چیکار کنم ؟

گوشی موبایلم هک شده چیکار کنم ؟

گوشی موبایلم هک شده چیکار کنم ؟

خیلی از کاربرای گوشی های هوشمند روزانه با این مشکل مواجه می شوند که ” گوشی موبایلم هک شده چکار کنم ؟ ” و پاسخی برای این سوال و مشکل پیش آمده ندارند ؛ نگران نباشید همراه رایانه اینجاست تا شما را از سر این مشکل نجات داده و در حفظ حریم خصوصی شما را یاری کنند .

هنگامی که گوشی موبایل هک می شود لازم است مراحلی را برای حل آن پیش روید که هر چه سریع تر شما را به امنیت کامل اولیه گوشی موبایلتان برساند .

نکته بسیار مهم : در مرحله اول خونسردی خود را حفظ کرده و با پلیس فتا تماس بگیرید .

توجه داشته باشید که اهمیت انجام هر یک از راهکار های زیر بسیار حیاتی بوده و لازم است به ترتیب مراحل موجود پیش روید .

 

۱ .  حذف برنامه های بانکی

پس از حفظ تسلط خود و گزارش به پلیس فتا لازم است همه برنامه های بانکی خود را حذف کرده و جهت حفظ امنیت بیشتر رمزدوم کارت های بانکی خود را تغییر دهید .

 

۲ . حذف برنامه های مشکوک

هر گونه نرم افزار مشکوک نصب شده مانند برنامه های شرط ب.ن.دی ، سهام عدالت و سامانه ثنا و غیره را از روی گوشی موبایل خود را حذف کرده و به دنبال پاکسازی داده های ذخیره شده آن باشید .

 

۳ . بستن نشست های فعال نرم افزار ها و حذف آن ها

نشست های فعال پیام رسان ها و هرگونه شبکه اجتماعی خود را حذف کرده و در صورت داشتن رمزعبور جهت ورود به اکانت کاربری آن را تعویض کرده و رمز دومرحله ای فعال نمایید .

پس از فعال سازی کد دو مرحله ای تمامی برنامه های خود را حذف کرده تا هرگونه دسترسی هکر به حساب های خود را ببندید .

 

۴ . انتقال اطلاعات مهم و ضروری گوشی موبایل به دستگاه های دیگر

عکس ، فیلم ، اسناد و هرگونه مدارک مهمی که در حافظه دستگاه و کارت SD شما وجود دارد را به دستگاه و یا دیگر کارت های حافظه خارجی منتقل کرده و سپس آنان را از گوشی موبایل و سطل زبانه آن پاک کنید .

 

۵ . تغییر رمزعبور ایمیل ها و حذف آنان از گوشی موبایل

یکی از روش هایی که هکر می تواند با استفاده از آن به اطلاعات شما دسترسی داشته باشد و ریست فکتوری نیز در قطع دسترسی آن برای شما جوابگو نباشد ، دسترسی به ایمیل دستگاه است .

بنابراین لازم است برای ایمیل خود رمز دو مرحله ای فعال کرده و آن را از تمامی دستگاه های موجود حذف کنید ! با این کار دسترسی فرد هکر به ایمیل شما قطع می شود .

 

۶ . انجام فعالیت ریست فکتوری گوشی موبایل

آخرین روشی که امنیت شما را بر میگرداند و از لو رفتن اطلاعات کاربر جلوگیری می کند ، ریست فکتوری گوشی موبایل است . با برگرداندن به تنظیمات کارخانه هر نوع دسترسی افراد غیر مجاز و کلاه بردار به گوشی موبایل شما بسته می شود .

۶ روش ذکر شده در بخش فوق راهکارهایی مطمئن برای حل مشکل هک شدن گوشی موبایل شما می باشند  . اگر به هر دلیلی قادر به انجام هر یک از آنها نبودید کافیست با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ از تلفن ثابت کد و پیش شماره تماس بگیرید تا کارشناسان خبره همراه رایانه در ارتباط باشید .

 

 

جلوگیری از هک شدن گوشی موبایل

جلوگیری از هک شدن گوشی موبایل

جلوگیری از هک شدن گوشی موبایل

اگر چه بسیاری از تلفن های هوشمند از امنیت بسیار بالایی برخوردار هستند ، اما کد ها و ویروس های مخربی وجود دارد که می تواند همان امنیت بالا را هم به زانو درآورده و به داده های آن نفوذ کند .

بنابراین بهترین کاری که می توان در جهت جلوگیری از هک شدن گوشی موبایل انجام داد ، بالا بردن امنیت آن و انجام مراحلیست که در ادامه قصد داریم به صورت گام به گام به شما عزیزیان آموزش دهیم .

 

  • بروزرسانی های امنیتی

پروتکل های امنیتی گوشی موبایلتان را روز به رو آپدیت کنید و از بروبودن آن مطمئن شوید . هر چه بروزرسانی های امنیتی دقیق و تازه باشد خطر هک شدن گوشی موبایل کمتر می شود .

 

  • نصب آنتی ویروس و فایروال

برنامه هایی همچون آنتی ویروس ها و دیواره آتش راهی برای عدم نفوذ تروجان و برافزار به گوشی موبایل است . این ضدویروس ها ، تمامی پورت هایی که مجوز ورود ویروس ها  به دستگاه را می دهد بسته و مانع دسترسی هکر ها می شوند .

 

  • استفاده از VPN

فیل.ترشک.ن ها یا VPN  نرم افزار های تغییر آی پی ای هستند که سرور های گوشی موبایل را تغییر داده و موقعیت جغرافیایی دستگاه شما را به کلی عوض می کنند ! این کار باعث شده هکر موقعیت اصلی شما را پیدا نکرده و امنیت شما را تحت شعاع قرار نمی دهد .

 

  • رمزعبور قدرتمند

گذرواژه قدرتمند ترکیبی از حروف های کوچک و بزرگ ، اعداد و غلائم نگارشی ست . داتن یک رمزعبور سخت و غیرقابل حدس یک روش مفید برای جلوگیری از هک شدن گوشی موبایل است .

 

  • عدم نصب برنامه های ناشناس

بسیاری از هک ها از طریق نصب برنامه های غیر مجاز و مخرب از منابع ناشناس صورت می گیرد . عدم نصب برنامه های ناشناس به حفظ امنیت گوشی موبایل کمک شایانی می کند .

 

  • محدودیت در دسترسی برنامه ها

مجوز استفاده و یا استفاده از یک قابلیت در همه برنامه ها به راحتی قابل اعطا ست . از بخش مدیر اجازه ها در تنظیمات گوشی موبایل می توانید مجوز های لازم برای هر برنامه را به آن اعطا کرده و چه بسا محدودیت های خاص خود را ایجاد کنید .

 

  • خاموش روشن کردن گوشی موبایل

خاموش روشن کردن تلفن همراه برنامه های اضافه را می بندد ، کارکرد آن را متوقف ساخته و دسترسی افراد دیگر به اطلاعات را می بندد .

 

  • فعالسازی احراز هویت دو مرحله ای

فعال سازی تایید دو مرحله ای برای هر پیام رسان یا شبکه اجتماعی امری ضروری و مهم تلقی می شود . با داشتن احراز هویت دو عاملی شخصی غیر از کاربر مورد نظر نمی تواند به اطلاعات آن حساب دسترسی داشته و وارد آن اکانت شود .یکی از راهکار برای جلوگیری از هک شدن گوشی موبایل ، تایید دو مرحله ای ست .

 

  • حذف برنامه های غیر ضروری

از مدیریت برنامه ها می توانید به تمامی نرم افزار های نصب شده به روی گوشی همراه خود دسترسی داشته باشید و هر یک از مواردی که حس می کنید خودتان نصب نکرده اید و یا دیگر از آن استفاده نمی کنید را حذف کنید .

 

  • عدم اتصال به شبکه های عمومی

در بیشتر مراکز مهم و ساختمان های تجاری وای فای های عمومی برای استفاده افراد وجود دارد . تا حد امکان از استفاده از این شبکه اینترنتی پرهیز کرده و یا در صورتی که مایل به استفاده از آنان هستید از وی پی ان برای تغییر آی پی اسنفاده نمایید .

تا حد امکان لازم است تمامی موارد آورده شده را رعایت کنید تا امنیت گوشی موبایل خود را همیشه پایدار نگه دارید . برای تماس با مرکز مشاوره همراه رایانه با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ از تلفن ثابت بدون کد و پیش شماره اقدام کنید .

 

 

دلایل هک شدن گوشی موبایل

دلایل هک شدن گوشی موبایل

دلایل هک شدن گوشی موبایل

به چه دلیلی یک گوشی موبایل هک می شود ؟!

اگر امنیت یک تلفن هوشمند را پایدار نگه نداریم و اهمیتی برای آن قائل نشویم ، گوشی موبایل به سادگی هک می شود و تبعات بسیار زیادی را هم دچار می شویم .  در ادامه رایج ترین علت هایی که به واسطه آن کاربر امنیت اطلاعات خود را از دست می دهد را معرفی می کنیم .

  • کلیک به روی لینک های نامعتبر
  • دانلود فایل از سایت های مختلف
  • نصب برنامه های ناشناس
  • استفاده از شبکه های عمومی
  • استفاده از فیلترشک.ن های نامعتبر
  • در اختیار گذاشتن کد های یکبارمصرف دریافتی به دیگران

موارد بالا می توانند به راحتی گوشی موبایل شما را هک کرده و دردسری بزرگ ایجاد کنند ! بنابراین بهترین کار جهت جلوگیری از هک شدن گوشی موبایل رعایت موارد فوق است .

 

 

پشتیبانی تلفنی هک گوشی موبایل

پشتیبانی تلفنی هک گوشی موبایل

پشتیبانی تلفنی هک گوشی موبایل

یکی از مراکز برتر تخصصی پشتیبانی تلفنی هک شدن گوشی موبایل در ایران اینجاست !

 اگر گوشی موبایل شما هم هک شده است و نمی دانید چه اقدامی برای رفع آن انجام بدید کافی ست با مرکز مشاوره همراه رایانه تماس بگیرید . این مرکز می تواند در سریع ترین زمان ممکن دسترسی فرد کلاه بردار را از گوشی شما بسته و امنیت داده های کاربر را حفظ نماید .

مرکز مشاوره همراه رایانه پشتیبانی تلفنی هک شدن گوشی موبایل را انجام می دهد ! این مرکز تلفنی تخصصی به صورت ۲۴ ساعته در هر روز از هفته با کارشناسان مجرب و خبره آماده پاسخگویی و حل مشکلات شماست .

همراه رایانه مشکل هک شدن گوشی موبایل را به سادگی آب خوردن برطرف می کند ! با آموزشات مفید و سریع این مرکز مشاوره شما می تواند در کمترین زمان ممکن خودتان به تنهایی مشکل هک گوشی موبایل را حل کرده و از هک شدن دوباره تلفن هوشمندتان جلوگیری کنید .

برای ارتباط با مرکز پشتیبانی همراه رایانه کافی ست با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ از تلفن ثابت بدون کد و پیش شماره تماس بگیرید .

حل مشکلات با کمک رایانه

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *