ثبت نام سامانه ها, سامانه ها, همه مطالب

ورود به سامانه سخا احراز محل سکونت

حل مشکلات با کمک رایانه               

شما می توانید جهت کسب اطلاعات در مورد ورود به سامانه سخا احراز محل سکونت با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ بدون کد و پیش شماره و با تلفن ثابت (تماس از طریق تلفن همراه امکان پذیر نیست) تماس بگیرید. اگر شما به تلفن ثابت دسترسی نداشتید می توانید از سامانه شارژی استفاده کنید. برای استفاده از این سامانه کافیست مطلب تماس با مشاورین همراه رایانه از طریق موبایل را مشاهده کنید. کارشناسان همراه رایانه در هفت روز هفته و ۲۴ ساعت شبانه روز آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستند.

سامانه خدمات انتظامی یا به اختصار سخا، یک سامانه الکترونیک است که می توانید به جای مراجعه به پلیس +۱۰ کار های انتظامی خود را از طریق این درگاه انجام بدید. چنانچه شما در این سامانه دچار مشکل شدید و به برقراری ارتباط با پشتیبانی نیاز داشتید می توانید مطلب پشتیبانی سامانه سخا پلیس + ۱۰ را مشاهده کنید.

معمولا برای انجام بیشتر فعالیت ها در این درگاه به احراز محل سکونت توسط پست نیاز داریم. شما می توانید جهت آشنایی بیشتر با نحوه ورود به سامانه سخا احراز محل سکونت تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

 

 

حل مشکلات با کمک رایانه

سامانه سخا چیست؟

هر درگاه خدمات متفاوتی را به شهروندان ارائه می دهد. خدمات این سامانه تقریبا مانند خدمات پلیس + ۱۰ است.

سامانه سخا چیست؟

سامانه سخا چیست؟

سامانه سخا خدمات گوناگونی را به کاربران ارائه می دهد از جمله این خدمات می توان به خدمات پلیس راهور، درخواست مجوز خروج از کشور، درخواست پروانه گذر مرزی، درخواست تمدید گذرنامه و غیره اشاره کرد.

 

 

نحوه ورود به سامانه سخا احراز محل سکونت

درگاه سخا به دلیل داشتن کاربران فراوان برای تایید هویت افراد واقعی یک راه قرار داده است و آن راه ورود به سامانه سخا احراز محل سکونت است، هنگامی که شما در این سامانه احراز هویت توسط پست انجام می دهید به عنوان یک فرد حقیقی شناخته می شوید و می توانید از خدماتی که به احراز محل سکونت نیاز دارد بهره مند شوید.

نحوه ورود به سامانه سخا احراز محل سکونت

نحوه ورود به سامانه سخا احراز محل سکونت

شما می توانید جهت یادگیری نحوه ورود به سامانه سخا احراز محل سکونت از مراحل زیر استفاده کنید:

ابتدا وارد سامانه سخا به نشانی sakha.epolice.ir شوید. وارد بخش احراز سکونت شده و گزینه احراز نشانی از طریق پست را انتخاب کنید.

لمس گزینه احراز نشانی از طریق پست

لمس گزینه احراز نشانی از طریق پست

در این بخش برای شما توضیحاتی در مورد سرویس احراز نشانی شرح داده شده که شما باید گزینه متقاضی سرویس احراز نشانی را انتخاب کنید. در ادامه برای شما یک کادر نمایش می شود که باید در آن شماره خود را وارد کنید سپس کد امنیتی را وارد کرده و درخواست کد را انتخاب کنید.

فعالسازی متقاضی سرویس احراز نشانی

فعالسازی متقاضی سرویس احراز نشانی

بعد از ارسال شدن کد آن را در صفحه باز شده وارد و اطلاعات درخواست کننده را ائم از نوع شخصیت، جنسیت، نام و نام خانوادگی و غیره را وارد کنید بعد اطلاعات نشانی خود را وارد کنید، البته این نکته را در نظر داشته باشید که در صورت اشتباه بودن اطلاعات نشانی مسئولیت نقص آدرس بر عهده شما می باشد.

درج اطلاعات درخواست کننده احراز نشانی

درج اطلاعات درخواست کننده احراز نشانی

در بخش بعدی برای شما هزینه های که باید پرداخت کنید به صورت یک لیست نمایش داده می شود که شما باید جهت پرداخت بهای آنها بر روی کلمه پرداخت هزینه کلیک کنید. سپس برای شما یک صفحه سفید نمایش داده می شود که باید بر روی گزینه پرداختی که در پایین صفحه وجود دارد کلیک کنید. سپس شما باید اطلاعات کارتی را که قصد انتقال پول از طریق آن را دارید وارد کنید.

پرداخت هزینه درخواست اعتبار سنجی

پرداخت هزینه درخواست اعتبار سنجی

این اطلاعات عبارت اند از کد cvv2 ، شماره کارت، تاریخ انقضای کارت، رمز اینترنتی کارت و غیره. در مرحله آخر نیز بعد از اتمام این مراحل برای شما یک کد رهگیری نمایش داده می شود و مامور پست بعد از ۲۴ تا ۴۸ ساعت بعد از تایید شدن اطلاعات به درب منزل شما مراجعه می کند.

 

 

کلام آخر

ما در مطلب ورود به سامانه سخا احراز محل سکونت، برای شما مراحل انجام این کار را شرح دادیم. شما می توانید در صورت مواجه شدن با مشکلی در این زمینه، با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ بدون کد و پیش شماره و با تلفن ثابت تماس بگیرید. کارشناسان همراه رایانه آماده پاسخگویی به سوالات شما در مورد این سامانه هستند.

حل مشکلات با کمک رایانه

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *