سامانه ها, کامپیوتر, نرم افزار, همه مطالب

پشتیبانی سامانه سخا پلیس + ۱۰

حل مشکلات با کمک رایانه               

اگر شما به پشتیبانی سامانه سخا پلیس + ۱۰ نیاز داشتید می توانید با مشاورین همراه رایانه با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ بدون کد و پیش شماره و با تلفن ثابت ( تماس از طریق تلفن همراه امکان پذیر نمی باشد ) تماس بگیرید .

چنان چه به تلفن ثابت دسترسی ندارید می توانید مطلب تماس با مشاورین همراه رایانه از طریق موبایل را مشاهده کنید در این مطلب تمام راه های بر قراری ارتباط با کارشناسان همره رایانه ذکر شده است .

کارشناسان همراه رایانه در هفت روز هفته و در ۲۴ ساعته شبانه روز حتی در روز های تعطیل آماده پاسخگویی به سوالات نرم افزاری و سخت افزاری شما عزیزان هستند .

پلیس + ۱۰ خدماتی را همانند صدور گواهی نامه ، ارائه خدمات قضایی و غیره را به مردم ارائه میدهد .

تا قبل سال ۹۸ افراد مجبور بودند برای پیگیری مشکلات خود به دفاتر پلیس + ۱۰ مراجعه کنند . اما امروزه با طراحی سامانه سخا اشخاص می توانند برای دریافت خدمات قضایی از طریق این درگاه اقدام کنند .

حل مشکلات با کمک رایانه

در صورتی که شما نیاز به دریافت توضیحات بیشتری درباره پشتیبانی سامانه سخا پلیس + ۱۰ داشتید می توانید با خواندن ادامه مطلب اطلاعاتی را در این زمینه بدست آورید .

 

شماره پشتیبانی سامانه سخا پلیس + ۱۰ شبانه روزی

امکان دارد این سوال برای شما نیز پیش بیاید که سامانه سخا چیست و چگونه می توان با پشتیبانی این سامانه ارتباط بر قرار کرد ؟

سخا در واقع مخفف عبارت سامانه خدمات انتظامی است . در این سامانه شما می توانید از خدمات و امکانات زیادی به شکل غیر حضوری بهره ببرید . برای ورود به سامانه سخا شما می توانید عبارت سامانه سخا پلیس را سرچ کرده و یا بر روی ورود به سامانه سخا کلیک کنید .

در واقع هدف اصلی سامانه سخا ارائه خدمات به صورت غیر حضوری به متقاضیان است این سامانه در زمان شیوع ویروس کرونا برای کاهش رفت و آمد راه اندازی شد  .

سامانه سخا توسط پلیس انتظامی ایران راه اندازی شده و امکاناتی را همچون خدمات مربوطه به سربازی ، شماره گذاری پلاک ، خدمات مربوطه به انتقال خودرو ها به شکل وکالتی ، گواهینامه رانندگی ، و غیره را به متقاضیان ارائه می دهد .

در ادامه این مطلب ما قصد داریم نحوه بر قراری ارتباط با پشتیبانی سامانه سخا پلیس + ۱۰ را به شما آموزش دهیم پس تا پایان این مطلب با ما همراه باشید .

 

۲ شماره مربوط به پشتیبانی سامانه سخا پلیس + ۱۰

 

2 راه ارتباط با پشتیبانی سامانه سخا پلیس


۲ راه ارتباط با پشتیبانی سامانه سخا پلیس

ممکن است برای شما نیز پیش بیاید که برای ورود به این سامانه دچار مشکل شوید و یا سوالی در این زمینه داشته باشید ، قطعا هر سامانه ای راه هایی را برای پشتیبانی کاربران خود در نظر گرفته است .

ما در این بخش قصد داریم دو مورد از راه های ارتباط با پشتیبانی سامانه سخا پلیس + ۱۰ را برای شما شرح دهیم پس تا پایان این مطلب با ما همراه باشید .

 

۱ . شماره پشتیبانی سامانه سخا

تماس با پشتیبانی سامانه سخا دو راه دارد که یکی از این راه ها تماس با شماره ای است که خود سامانه سخا آن را به شما معرفی کرده است .

همانطور که می دانید در هنگام ورود به سامانه سخا علاوه بر وجود یک کادر برای وارد کردن اطلاعات ، برای شما یک شماره نیز نمایش داده می شود که رو به روی آن کلمه پشیبانی درج شده است .

 ۰۲۱۸۱۲۴۰۰۹۰ شماره پشتیبانی سامانه سخا پلیس + ۱۰ است. همچنین می توانید با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ از طریق تلفن ثابت و بدون کد و پیش شماره تماس بگیرید و به رفع مشکلت خود پرداخته و پاسخ سوالات خود را دریابید. 

 

 

۲ . تماس با مشاورین همراه رایانه

در صورتی که شما نتوانستید با استفاده از پشتیبانی سامانه سخا پلیس + ۱۰ مشکل خود را حل کنید می توانید با مشاورین همراه رایانه جهت حل این مشکل ارتباط بر قرار کنید .

همراه رایانه می تواند در پشتیبانی نرم افزاری برنامه ها و سامانه ها به شما کمک کند .

در حقیقت همراه رایانه یک مرکز پشتیبانی در مشکلات سامانه ها و برنامه های کامپیوتری و موبایلی می باشد . شما می توانید در هنگام مواجه شدن با مشکلی در سامانه سخا با مشاورین همراه رایانه با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ بدون کد و پیش شماره و با تلفن ثابت ارتباط بر قرار کنید .

کارشناسان همراه رایانه در ۲۴ ساعت شبانه روز آماده پاسخگویی به سوالات نرم افزاری و سخت افزاری شما هستند .

 

 

کلام آخر

در این مطلب ما برای شما دو راه ارتباط با پشتیبانی سامانه سخا پلیس + ۱۰ را شرح دادیم .

شما نیز می توانید در صورت مواجه شدن با مشکلی در سامانه سخا پلیس با مشاورین همراه رایانه ارتباط بر قرار کنید . شما می توانید برای بر قراری ارتباط با کارشناسان همراه رایانه با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ بدون کد و پیش شماره و با تلفن ثابت تماس بگیرید .

مشاورین همراه رایانه در هفت روز هفته حتی در روز های تعطیل آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان درباره سامانه سخا پلیس هستند .

 

 

 

 

 

حل مشکلات با کمک رایانه

مطالب مرتبط

یک فکر در مورد “پشتیبانی سامانه سخا پلیس + ۱۰

  1. Maryam گفت:

    سلام من یه رازی رو میدونم که یک زن یکی از بچه هایش از شوهرش نیست و از شوهر خواهرش حامله شده و هیچکس هم این رو نمیدونه منم اتفاقی شنیدم به نظرتون باید چی کار کنم آیا این زن نباید تقاص کارش را پس بدهد و آیاخواهر این زن نباید حقیقت را بفهمد

    1. رضا کیوانلو گفت:

      سلام با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ تماس بگیرید از طریق تلفن ثابت و بدون کد

    2. ناشناس گفت:

      کاری را انجام بده که دوست داشتی بقیه برای تو انجام دهند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *