اینترنت و شبکه, ثبت نام سامانه ها, سامانه ها, همه مطالب

پشتیبانی سامانه شاهکار

حل مشکلات با کمک رایانه               

برای ارتباط با پشتیبانی سامانه شاهکار با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ از تلفن ثابت بدون کد و پیش شماره تماس بگیرید ( تماس با موبایل ممکن نیست ) ، چنانچه به تلفن ثابت دسترسی ندارید از پست ( شماره مشاورین همراه رایانه ) برای ارتباط با کارشناسان مرکز پشتیبانی سامانه شاهکار استفاده کنید .

تا به حال شده است هنگام کارت به کارت یا نصب برنامه های بانکی با خطای “ عدم تطابق کد ملی صاحب کارت با شماره موبایل “ رو به رو شوید ؟ این خطا هنگامی برای شما ظاهر می شود که قصد کارت به کارت یا ثبت نام در سامانه های مهم و دولتی دارید .

در هنگام ثبت نام و ورود به همراه بانک ، لازم است اطلاعاتی همچون کد ملی و شماره تلفن مالک خط را به برنامه ارائه کنید تا احراز هویت شما تایید شده و بتوانید فرایند ثبت نام خود را با موفقیت به پایان برسانید .

سامانه ای که هویت شما را شناسایی می کند و مالکیت کارت ملی و شماره تلفن شما را با یکدیگر تطبیق می دهد سامانه شاهکار است .

همراه رایانه در این پست پشتیبانی سامانه شاهکار را به شما معرفی می کند ! با راه های ارتباط با پشتیبانی آشنا می شوید و کاربرد های سامانه شاهکار را می شناسید .

حل مشکلات با کمک رایانه

پشتیبانی سامانه شاهکار پاسخگوی سوالت و حل مشکلات شما در زمینه ثبت نام و استعلام معتبر بودن هویت شماست . در ادامه برای دسترسی و آشنایی با راه های پشتیبانی سامانه شاهکار با همراه رایانه همراه ما باشید .

 

 

کاربرد سامانه شاهکار

کاربرد سامانه شاهکار

کاربرد سامانه شاهکار

اگر شما هم برای ثبت نام در سامانه شاهکار به مشکل خوردید و یا نمی دانید چجوری وبسایت خود را به آن وصل کنید، این پست برای شماست چرا که با تمام نکات مهم در سامانه شاهکار آشنا شده و راه های ارتباط با آن را فرا می گیرید .

شاهکار مخفف شده عبارت  “ شبکه احراز هویت کاربران ایران “ است . این شبکه دولتی وظیفه احراز هویت و شناسایی کاربران برای انجام فعالیت های مالی و ثبت نام های آن ها را به عهده دارد ، به عبارتی یک رابط معتبر میان اپراتور های مخابراتی و مراکز احراز هویتی است  .

سامانه شاهکار به احراز هویت کاربران به صورت کاملا الکترونیکی و مجازی می پردازد . به عنوان مثال شما می توانید برای انجام کار هایی همچون :

۱ . شناسایی تطبیق مالک سیم کارت و کارت ملی

۲ . استعلام تعداد خط

۳ .  اطلاع از اینترنت پرسرعت

۴ . ثبت اطلاعات در سامانه

۵ . اطلاعات تلفن ثابت

از سامانه شاهکار استفاده نمایید .

سامانه شاهکار به قدری پرکاربرد و مهم است که به دستور بانک مرکزی وجود آن در تمامی سامانه های پرداختی الزامی ست .  حال اگر در استفاده از این سامانه به مشکل خوردید ، همراه رایانه اینجاست .

مرکز مشاوره همراه رایانه تمامی مشکلات کاربران سامانه شاهکار را در انجام فرایند هایی همچون استعلام خط و ثبت مدارک ، اطلاع از سرعت اینترنت و تطابق مالکیت خط را بررسی کرده و روش حل آنان را به شما آموزش می دهد . همچنین سامانه شاهکار خود نیز به تنهایی راه های ارتباطی مختلفی با مشتریانش تدارک دیده است که به کاربران کمک می کند مشکلات خود را با روش های مختلف به گوش کارشناسان این سامانه برساند .

 

 

راه های ارتباط با پشتیبانی سامانه شاهکار

راه های ارتباط با پشتیبانی سامانه شاهکار

راه های ارتباط با پشتیبانی سامانه شاهکار

سامانه شاهکار پشتیبانی مستقیمی ندارد اما نکته ای که قابل توجه است این بوده که شما می توانید به صورت غیر مستقیم با پشتیبانی سازندگان سرویس شاهکار در ارتباط باشید .

سرویس شاهکار جزو زیرمجموعه های سازمان مقررات و ارتباطات رادیویی در بازارچه خدمات سیتاد است  . ارتباط با پشتیبانی سیتاد از راه های مختلفی همچون شماره تماس ، ارسال فرم و یا حتی آدرسی معتبر امکان پذیر می باشد .

در ادامه هر یک از این روش های ارتباطی را به شما کاربران عزیز و مشتریان سامانه شاهکار آموزش می دهیم .

 

شماره تماس پشتیبانی سامانه شاهکار

برای تماس با پشتیبانی شاهکار لازم است با شماره ۰۲۱۴۲۸۶۱۴۲۸  تماس بگیرید، یا اینکه شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ را بدون کد و تنها با خط ثابت شماره گیری نمایید، تا به کارشناسان این سرویس مهم امنیتی جهت حل مشکلات خود متصل شوید .

 

ایمیل پشتیبانی سامانه شاهکار

اگر قادر به ارتباط با پشتیبانی سامانه شاهکار از طریق شماره تلفن ذکر شده نشدید اصلا نگران نباشید چرا که ایمیل پشتیبانی نیز برای شما کارساز است . با ارسال ایمیل به آدرس info@sitaad.net  می توانید با پشتیبانی سامانه سیتاد در ارتباط باشید تا شما را در جهت حل مشکلات و اطلاع از آخرین اخبار سامانه شاهکار راهنمایی کنند .

 

ارسال فرم به پشتیبانی سامانه شاهکار 

یکی دیگر از راه های ارتباط با پشتیبانی سامانه شاهکار ارسال تیکت به سامانه شاهکار یکی از راه های حل مشکلات کاربران این سامانه ست . شما می توانید با مراجعه یه سامانه سیتاد ، درخواست خود را به صورت تیکت برای کارشناسان فنی این سرویس ارسال کنید . 

 

آدرس پشتیبانی سامانه شاهکار

قبل از هر چیز مروری کنیم بر این که سامانه شاهکار پشتیبانی ای ندارد ! این سامانه به دلیل این که جزو  سامانه سیتاد فعالیت می کند توسط کارشناسان مرکز پشتیبانی ستاد نیز پشتیبانی می شود .

در صورتی که مشکل شما توسط کارشناسان قادر به حل شدن نیست می توانید به دفتر مرکزی این سامانه به آدرس تهران – خیابان ولی عصر – یالاتر از میرداماد – خیابان سرو – پلاک ۶ مراجعه کنید .

 

 

پشتیبانی سامانه شاهکار با همراه رایانه

پشتیبانی سامانه شاهکار با همراه رایانه

پشتیبانی سامانه شاهکار با همراه رایانه

حل مشکلاتی نظیر ثبت نام ، استعلام خط و اطلاع از خدمات مخابراتی مثل سرویس های اینترنتی ، استقاده از سامانه شاهکار در برنامه های پرداختی و غیره می تواند به دست کارشناسان خبره همراه رایانه انجام شود .

شما می توانید برای ارتباط با کارشناسان مجرب این مرکز مشاوره تلفنی تخصصی خدمات موبایل و کامپیوتر از طریق تماس تلفنی اقدام کنید .

در صورتی که راهکار های فوق در جهت ارتباط با پشتیبانی سامانه شاهکار برای شما جوالگو نبود می توانید با استفاده از تلفن ثابت با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ از تلفن ثابت بدون کد و پیش شماره تماس بگیرید .

 

حل مشکلات با کمک رایانه

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *