آیفون, اندروید, اینترنت و شبکه, ثبت نام سامانه ها, سامانه ها, موبایل, همه مطالب

پشتیبانی سامانه همتا

حل مشکلات با کمک رایانه               

برای اطلاعات بیشتر درباره ی پشتیبانی سامانه همتا ، باشماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ ،بدون کد و پیش شماره از طریق تلفن ثابت ( تماس از طریق موبایل امکان پذیر نمی باشد ) تماس بگیرید و با کارشناسان به صورت شبانه روزی در همراه رایانه حضور دارند، در ارتباط باشید .

کاربران عزیز اگر که به تلفن ثابت دسترسی ندارید با لمس و مطالعه مطلب تماس با مشاورین همراه رایانه ، به راحتی از طریق موبایل با کارشناسان همراه رایانه در ارتباط بوده و جواب سوالات متنوع خود را دریافت کنید.

چند سالی است که سامانه همتا شروع به کار کرده و کاربران از طریق  سامانه همتا گوشی خود را ریجستری می کنند. زمانی که موبایل جدید خریداری می کنید و سیمکارت داخل آن قرار می دهید ، حتما قبل از استفاده باید گوشی ریجستری شود.

چنانچه شما خارج از کشور اقدام به خرید گوشی کرده اید و می خواهید آن را در ایران هم استفاده کنید و یا اگر شما گوشی دست دوم خریده اید همچنین قصد دارید مالکیت گوشی خود را به فرد دیگر انتقال دهید، کافیست وارد سایت سامانه همتا شوید. 

برای اطلاعات بیشتر درمورد پشتیبانی سامانه همتا در انتها با ما همراه باشید.

حل مشکلات با کمک رایانه

پشتیبانی سامانه همتا چیست؟

 

پشتیبانی سامانه همتا چیست؟

پشتیبانی سامانه همتا چیست؟

سامانه همتا مخفف (سامانه هوشمند مدیریت تجهیزات ارتباطی) است. سامانه همتا در واقعه مجری طرح ریجستری از طرف وزارت ارتباطات در کشور ایران است.

هدف سامانه همتا جلوگیری از قاچاق و دزدی موبایل است زیرا زمانی که گوشی شما گم یا دزیده شده باشد، گوشی در هرجای کشور باشد با ثبت مشخصات موبایل، هر شخصی سیمکارت داخل گوشی های دزدی یا گمشده قرار دهد، سامانه همتا سریعا متوجه این عمل می شوند و آن را ردیابی میکنند.

این طرح ریجستر در قانون ثبت شد، یعنی تمام کاربرانی که اقدام به خرید گوشی نو کرده اند، موظف هستند مالکیت گوشی و یک سیمکارت را در همتا ثبت کنند. توجه داشته باشید که حتما باید کد فعال سازی را از فروشنده موبایل دریافت کنید.

اگر شما به دنبال راه های ارتباطی با پشتیبانی سامانه همتا میگردید، همراه رایانه در این پست، راه های ارتباطی با پشتیبانی سامانه همتا را به شما آموزش می دهدیم.

راه های ارتباط با پشتیبانی سامانه همتا

 

راه های ارتباط با پشتیبانی سامانه همتا

راه های ارتباط با پشتیبانی سامانه همتا

همانطور که میدانید هر سامانه یک یا چند راه ارتباطی برای کاربران قرار داده اند. پشتیبانی سامانه همتا نیز چند راه ارتباطی دارد که در موارد زیر ذکر شده است.

۱- درگاه ارتباطی سامانه

mailto:admin.@ntsw.ir

۲- شماره تماس

برای تماس با پشتیبانی سامانه همتا شماره ۱۲۴

۳- شبکه های اجتماعی

گپ : hamta_ntsw@ 

سروش : کانال hamta_ntsw@    

اینستا گرام : hamta_ntsw@   

تلگرام : hamta_ntsw@   

۴- وب سایت

Hamtainfo.ntsw.ir

 

 مراحلی که باید هنگام خرید گوشی انجام دهید

 

 مراحلی که باید هنگام خرید گوشی انجام دهید

مراحلی که باید هنگام خرید گوشی انجام دهید

این مراحل الزامیست ابتدا باید این مراحل را طی کنید که یک زمانی به مشکل مواجه نشوید. برای خرید گوشی فرقی نمیکند که کارده باشد یا نو، در نهایت مراحل را طی کنید.

 

مراحل هنگام خرید گوشی نو

۱- استعلام گوشی

برای استعلام گرفتن گوشی دو راه وجود دارد، راه اول کافیست کد IMEI که روی جعبه گوشی قرار دارد در سایت سامانه همتا وارد کنید. راه دوم با شماره گیری *۷۷۷۷# تماس برقرار کنید و کد IMEI را وارد کنید.

 

۲- بررسی یکسات بودن کد IMEI روی جعبه گوشی  و کد IMEI داخل گوشی

برای اینکه مطمئن شوید کد IMEI روی جعبه با کد گوشی شما یکسان است، شماره #۰۶#* تماس بگیرید تا کد IMEI گوشی خود را مشاهده کنید. اگه کد یکسان نبود به هیچ عنوان آن گوشی را خریداری نکنید.

 

۳-فعال سازی سیمکارت

اکنون که از اصالت گوشی اطمینان حاصل کردید، به کمک فروشنده کد فعال سازی روی جعبه و یا کارت گارانتی گوشی را فعال کنید.

 

۴- دریافت فاکتور معتبر

زمانی که درستی این مراحل را طی کردید در مرحله اخر حتما یک فاکتور معتبر با دارای مهر فروشگاه و حتی کد IMEI در فاکتور ذکر شود زیرا اگه گوشی مشکل داشت از طریق این فاکتور می توانید پیگیری کنید.

 

مراحل هنگام خرید گوشی کارکرده ( دست دوم )

۱- بازگرداندن موبایل به تظیمات کارخانه

زمانی که شما گوشی دست دوم خریداری میکنید حتما دستگاه را به تنظیمات کارخانه بازگردانید تا همه اطلاعات فرد قبلی پاک شود و شما بتوانید به راحتی و بدون مشکل از آن استفاده کنید . دلیل دیگری که حتما باید گوشی دست دوم را به تنظیمات کارخانه برگردانید این است که، باعث می شود اگر کد IMEI تقلبی از قبل در این گوشی ذخیره کرده باشند سپس بعد از تنظیمات کارخانه تمامی کدهای تقلبی IMEI پاک خواهند شد. با شماره گیری #۰۶#* تماس بگیرید که کد IMEI اصلی به شما نشان دهد.

۲- استعلام اصالت

حال دگر فرقی ندارد گوشی که خریداری میکنید نو باشد یا دست دوم، استعلام اصالت برای هر دو الزامی ست و حتما باید از IMEI استعلام بگیرید.

۳- انتقال مالکیت گوشی کارکرده

اگر در مرحله قبل متوجه شدید گوشی شما اصل است ابتدا با کمک فروشنده از طریق سامانه همتا فرایند انتقال مالکیت را انجام دهید.

۴- فعال سازی سیمکارت

حال بعد از انتقال مالکیت یک پیامک HANTA دریافت میکنید، که در این پیام کد فعال سازی را برای شما ارسال کرده است. چک کنید که کد IEMI با کد IEMI پیامک یکسان باشد.

چنانچه به مشکل نصب نشدن گوشی در سامانه همتا داشتید کافیست به صفحه مشکل نصب نشدن گوشی در همتا مراجعه کنید و از علت مشکل گوشی جویا شوید.

 

 در پایان 

در این پست از همراه رایانه سامانه همتا چیست ، راه های ارتباطی با پشتیبانی سامانه همتا و مراحلی که باید هنگام خرید گوشی انجام دهید را آموختید . همراه رایانه به صورت کامل راجب پشتیبانی سامانه همتا توضیح داده است.

چنانچه مشکل یا سوال راجب پشتیبانی سامانه همتا داشتید می توانید شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ بدون کد و پیش شماره فقط با تلفن ثابت تماس بگیرید تا کارشناسان همراه رایانه شما را راهنمایی کنند.

حل مشکلات با کمک رایانه

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *