سامانه ها, همه مطالب

پیگیری پرونده سامانه ثنا

حل مشکلات با کمک رایانه               

برای اطلاعات بیشتر در مورد پیگیری پرونده سامانه ثنا، با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ بدون کد و پیش شماره (تماس از طریق موبایل امکان پذیر نیست) فقط با تلفن ثابت تماس بگیرید. کارشناسان همراه رایانه شبانه روز پاسخگوی تماس شما عزیزان هستند.

کاربرانی که به تلفن ثابت دسترسی ندارند می توانند با مطالعه مطلب تماس با مشاورین همراه رایانه، خیلی راحت از طریق موبایل با کارشناسان   در ارتباط بوده وجواب سوالات متنوع خود را درمورد پیگیری پرونده سامانه ثنا دریافت کنند.

سامانه ثنا سامانه ای است که شما میتوانید به صورت غیر حضوری در منزل خود و با ورود به سایت پیگیری پرونده و پیگیری شکایات را انجام دهید.

برای پیگیری پرونده سامانه ثنا، ابتدا باید در سایت ثنا ثبت نام کنید. پس از دریافت نام کاربری و رمز عبور وارد سامانه می شوید که با مشاهده خدمات می توانید طبق نیاز خود روی گزینه مورد نظر کلیک کنید.

کاربران عزیز برای دریافت اطلاعات و ارتباط با پشتیبانی، کافیست روی کلمه پشتیبانی سامانه ثنا عدل ایران کلیک کنید.

حل مشکلات با کمک رایانه

در ادامه به طور کامل پیگیری پرونده سامانه ثنا را توضیح خواهیم داد، پس تا انتها با ما همراه باشید.

 

 

پیگیری شکایت سامانه ثنا

در گذشته برای پیگیری پرونده و پیگیری شکایت باید به مرکز قضایی مراجعه می کردند، اما اکنون با ایجاد سامانه ثنا عدل ایران می توانید به صورت اینترنتی پرونده های خود و شکایت ها را پیگیری کنید. این سامانه باعث راحتی شهروندان شد، حال در این مطلب نحوه آموزش پیگیری شکایت سامانه ثنا به عزیزان آموزش خواهیم داد.

پیگیری شکایت سامانه ثنا

پیگیری شکایت سامانه ثنا

مطالعه این مطلب برای کاربرانی که در مراحل پیگیری شکایت با مشکل مواجه شده اند الزامیست.

در اولین مرحله ابتدا باید وارد سایت به آدرس adiran.ir شوید. اکنون نام کاربریو رمز عبور را وارد کنید، حال با وارد شدن در سامانه خدماتی که برای شهروندان فراهم کرده اند را مشاهده می کنید.

در مرحله دوم روی گزینه «سامانه اطلاع رسانی پرونده ها» کلیک کنید. برای دریافت اطلاع دادخواست ها باید گزینه «اطلاع رسانی پرونده برای اشخاص حقیقی» انتخاب کنید.

مرحله سوم با انتخاب گزینه مورد نظر وارد صفحه مرکز آمار و فناوری اطلاعات می شوید، در این صفحه شخص متقاضی با اطلاعات مورد به این صفحه را کامل و به درستی وارد کند. زمانی که اطلاعات را وارد کرد، رمز موقت برای سیمکارت شخص پیامک می شود و آن رمز را باید در کادر مشخص شده وارد کند.

در نهایت با وارد شدن اطلاعات و رمز موقت وارد صفحه اصلی حساب کاربری خود می شود، همچنین می تواند جزئیات پرونده های قضایی خود را مشاهده کند.

 

 

پشتیبانی سامانه ثنا تلفنی ۲۴ ساعته

 در مطلب بالا مراحل پیگیری شکایات گام به گام توضیح داده ایم. سامانه ثنا چند راه ارتباطی برای کاربران فراهم کرده است، اما به دلیل حجم زیاد تماس قادر به پاسخگویی تماس ها نیستن؛ برای همین همراه رایانه برای راحتی شما چاره ای اندیشیده است.

پشتیبانی سامانه ثنا تلفنی 24 ساعته

پشتیبانی سامانه ثنا تلفنی ۲۴ ساعته

شما می توانید با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ بدون کد و پیش شماره فقط با تلفن ثابت تماس بگیرید. کارشناسان همراه رایانه شبانه روز و حتی در روز های تعطیل پاسخگوی تمامی تماس ها هستند. از طریق تماس با این شماره شما می توانید سوالات متنوع خود راجب سامانه ثنا از کارشناسان بپرسید.

 

 

در پایان

تا کنون با مطالعه این مطلب آموختیم که چگونه در سامانه ثنا پیگیری پرونده و شکایات را انجام بدیم. با انجام این مراحل خیلی راحت از خدمات پیگیری سامانه استفاده کنید و همچنین می توانید از خدمات دیگر این سایت استفاده کنید.

 چنانچه در انجام فرایند با مشکل مواجه شدید، کافیست با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ فقط با تلفن ثابت و بدون کد و پیش شماره تماس بگیرید تا مشاورین همراه رایانه شما را راهنمایی کنند.

حل مشکلات با کمک رایانه

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *