اینستاگرام, شبکه های اجتماعی, موبایل, همه مطالب

چگونه از اینستاگرام دانلود کنیم

حل مشکلات با کمک رایانه               

همراه رایانه اینجاست تا پاسخ سوال چگونه از اینستاگرام دانلود کنیم را به شما دوستان گرامی بدهد ، کافی ست تلفن ثابت را بردارید بدون کد با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ ( تماس با موبایل ممکن نیست ) با ما تماس بگیرید .

چنان چه در برقراری ارتباط با ما ناموفق بودید ، به پست ( شماره مشاوران همراه رایانه  ) سر بزنید تا کارشناسان خبره ی ما در موضوع چگونه از اینستاگرام دانلود کنیم ، مشاور شما باشند .

برای دستیابی به حل ۱۰ مشکل معمول در پلتفرم اینستا همراه با ۸ روش برای برقراری ارتباط با پشتیبانی ، از مطلب پشتیبانی اینستاگرام استفاده نمایید .

یکی از معضلات مهم در سوپر اپلیکیشن اینستا نداشتن قابلیت در خود این برنامه برای دانلود کردن کلیپ ها و تصاویر می باشد . اینجاست که کاربران در مواجهه با پست های مورد علاقه شان به این فکر می افتند که چگونه از اینستاگرام دانلود کنیم و اصلا می توان دانلود کرد یا نه … .

ویژگی ای که خود پلتفرم برای کاربران به وجود آورده است امکان ذخیره کردن پست و ریلز ها داخل اپ می باشد . به این معنی که شما پس از خروج از اکانت یا نداشتن نت دیگر به این پست ها دسترسی ندارید .

حل مشکلات با کمک رایانه

البته به تازگی امکان دانلود کردن از طریق خود برنامه فراهم شده است اما با این وجود محدودیت های زیادی دارد .

در ادامه به سوال چگونه از اینستاگرام دانلود کنیم پاسخ خواهیم داد و انواع روش ها برای این عمل را معرفی خواهیم کرد ؛ تا از بین موارد بهترین گزینه را برای خود انتخاب کنید .

برای دسترسی به جدیدترین نسخه های این برنامه ، به مطلب دانلود اینستاگرام مراجعه کنید .

اگر کلیپ های موجود در اکسپلور و هوم برای شما پخش نمی شوند ، پیشنهاد می کنیم مقاله مشکل پخش ویدئو در اینستاگرام که تمامی علل های موجود را شرح داده مطالعه فرمایید .

یک ادمین حرفه ای باید چگونگی نحوه تغییر فونت اینستاگرام را به طور کامل یاد بگیرد . با استفاده از مطلب تغییر فونت اینستاگرام شما می توانید آموزش این کار را به صورت گام به گام فرا بگیرید .

 

 

۵ روش دانلود کلیپ در اینستاگرام و ذخیره در گالری

 

5 روش دانلود کلیپ در اینستاگرام و ذخیره در گالری

۵ روش دانلود کلیپ در اینستاگرام و ذخیره در گالری

چگونه از اینستاگرام دانلود کنیم ؟ ! همان طور که پیش تر توضیح دادیم خود این برنامه قابلیتی برای دانلود کردن پست ها به ما ارائه داده است  اما با محدودیت های فراوانی روبه رو می باشد ؛ بنابراین به جز خود اپلیکیشن  ۴ روش دیگر را در ادامه به شما معرفی می کنیم که توسط ابزار هایی خارج از این اپ خواهد بود .

ضمنا در اغلب روش ها احتیاج به لینک آن فایل خواهد بود ؛ در ادامه نحوه به دست آوردن لینک پست و استوری را به شما توضیح خواهیم داد .

 

۱ . استفاده از اینستاگرام اصلی

احتمالا تا به حال نشنیده بودید که در اولین قدم برای پاسخ به سوال چگونه از اینستاگرام دانلود کنیم می توانید از خود برنامه استفاده کنید .

در این روش کافی ست پست مورد نظر خود را پیدا کنید . سپس گزینه چیز هایی را به اشتراک می گذاریم را انتخاب کنید . در این صفحه گزینه دانلود را لمس کنید و تمام !

پیش تر گفتیم که در این روش محدودیت های زیادی وجود دارد ؛ چه محدودیت هایی ؟ !

 

محدودیت های استفاده از اینستاگرام اصلی

  1. مهم ترین ایراد این روش این می باشد که این امکان برای تمامی افراد فعال نمی باشد .
  2. دومین مشکل این است که شما با استفاده از نسخه اصلی نمی توانید هر پستی که دل بخواهتان باشد را دانلود کنید . ( فقط بعضی از پست و ریلز ها را می شود دانلود نمود نه همه ی آن ها )
  3. شما با استفاده از خود اینستا به هیچ عنوان قادر نیستید استوری دانلود کنید .
  4. در این روش امکان دانلود کردن همزمان چندین پست وجود ندارد .

 

۲ . استفاده از اینستاگرام های فرعی ( غیر رسمی )

در اغلب مواقع برنامه های غیر رسمی به نسبت نسخه اصلی آن اپلیکیشن از امکانات بیشتری برخوردار هستند . این اتفاق در مورد پلتفرم اینستاگرام هم صدق می کند .

یکی از مهم ترین قابلیت هایی که کاربران را به نصب نسخه های فرعی ترغیب می کند ، امکان دانلود کردن توسط خود این برنامه هاست . برای دانلود کردن در این روش کافی ست از بین گزینه های موجود در صفحه « دانلود کردن » را لمس نمایید .

برای انتخاب بهترین نوع اینستاگرام غیر رسمی از بین تمامی نسخه های موجود در بازار می توانید به مطلب اینستاگرام با قابلیت دانلود مراجعه نمایید تا راهنمای شما باشد .

یکی از مزایای این روش اجبار نبودن فعالیت در برنامه ای اضافه می باشد .

 

۳ . برنامه های دانلودر اینستا

خب ، بریم سراغ سومین روش برای پاسخ به سوال چگونه از اینستاگرام دانلود کنیم !

نرم افزار های بسیار متنوعی برای تلفن های اندورید و آی او اس وجود دارد که می توان با استفاده از این اپ ها به راحتی فایل مورد نظر خود را دانلود و ذخیره کنید .

 

اپلیکیشن های دانلود از اینستا در اندروید

این ۳ برنامه از بهترین اپ ها در موبایل های اندرویدی می باشند :

  1. Igram
  2. Story server
  3. Regrann

 

اپلیکیشن های دانلود از اینستا در آیفون

برنامه های دانلودر در آیفون به نسبت این اپ ها در تلفن های اندرویدی بسیار محدود تر می باشد . با این همه دو برنامه ای که درادامه معرفی خواهیم کرد ، جزو بهترین ها در این زمینه می باشند .

  1. Repost
  2. Regrammer

استفاده از این نرم افزار ها یکی از بهترین روش ها برای چگونه از اینستاگرام دانلود کنیم می باشد .

 

۴ . ربات های دانلودر اینستاگرام

شبکه اجتماعی تلگرام در حال حاضر یکی از بزرگ ترین پیام رسان های موجود در جهان می باشد . این پلتفرم با امکانات فراوانی که درون خود دارد ، بسیاری از کاستی های دیگر برنامه ها را هم جبران می کند .

خب ، حتما برای شما این سوال پیش آمد که چگونه از اینستاگرام دانلود کنیم چه ارتباطی با تلگرام دارد و چطور ممکن است ؟ !

وجود ربات های متنوع در این برنامه موجب شده تا فعالیت های گسترده ای داشته باشند . ربات دانلود از اینستاگرام ، یکی از این ربات های محبوب است . شما با ارسال لینک مورد نظر خود به بات ، به راحتی کلیپ یا عکس مورد علاقه خود را دریافت کنید .

برای آشنایی با بهترین ربات ها در این زمینه به مقاله ربات دانلود از اینستاگرام سر بزنید .

 

۵ . سایت های دانلودر اینستاگرام

یکی از بهترین روش های دانلود ویدئو برای افرادی که بیش تر اوقات خود را از لپتاپ استفاده می کنند ، استفاده از سایت های متنوع در این زمینه می باشد . برای ذخیره فیلم کافی ست لینک مورد نظر را در کادر موجود وارد نمایید تا فایل به شما تحویل داده شود . 

پست سایت دانلود از اینستاگرام آنلاین می تواند کمک کننده شما همراهان گرامی باشد .

 

 

چگونگی به دست آوردن لینک کلیپ ها در اینستاگرام

 

چگونگی به دست آوردن لینک کلیپ ها در اینستاگرام

چگونگی به دست آوردن لینک کلیپ ها در اینستاگرام

 به دست آوردن پیوند های پست و استوری در این برنامه به شدت ساده می باشد . برای انجام این کار طبق مراحل پایین پیش بروید تا بتوانید موفق به دانلود از فایل های اینستا شوید .

 

لینک کلیپ ها در استوری

  • همانطور که از نام این تیتر واضح است ، استوری مد نظر خود را باز کنید .
  • در استوری باز شده چندین آیکون بیش تر دیده نمی شود . آیکون سه نقطه در بالای صفحه را لمس نمایید .
  • حال بر روی علامت فلش کلیک نمایید . اکنون کافی ست کپی کردن پیوند را انتخاب نمایید تا در کلیپ بورد شما ذخیره شود .

 

لینک کلیپ ها در پست

  • به سراغ پست مورد علاقه خود بروید .
  • مانند بالا سه نقطه در گوشه صفحه را انتخاب کنید .
  • سپس گزینه چیزهایی به اشتراک می گذاریم را لمس کرده ، با کلیک بر کپی کردن پیوند لینک مورد نظر خود را پیدا کردید .

 

کلام پایانی

چنان چه پس از خواندن مطلب چگونه از اینستاگرام دانلود کنیم ، مسئله ای ذهنتان را درگیر کرد می توانید سریعا با ما با استفاده از شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ تماس حاصل فرمایید ؛ همچنین در دیدگاه ها پاسخگوی سوالات شما در مورد چگونه از اینستاگرام دانلود کنیم خواهیم بود .

 

حل مشکلات با کمک رایانه

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *