امنیت, اینترنت و شبکه, اینستاگرام, شبکه های اجتماعی, نرم افزار

چگونه پیج اینستاگرام را برگردانیم بدون رمز

حل مشکلات با کمک رایانه               

چگونه پیج اینستاگرام را برگردانیم بدون رمز ؟ در اینجا با آموزش بازیابی پیج اینستاگرام با ما همراه باشید و یا اینکه با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ بدون کد وپیش شماره و با تلفن ثابت تماس بگیرید . ( تماس از طریق موبایل امکان پذیر نیست )

چنانچه دسترسی به تلفن ثابت ندارید می توانید با استفاده از سامانه شارژی همراه رایانه استفاده کنید برای استفاده از این امکانات می بایست بر روی لینک تماس با مشاورین همراه رایانه کلیک کنید . و سوال چگونه پیج اینستاگرام را برگردانیم بدون رمز را از کارشناسان متخصص همراه رایانه بپرسید .

داشتن یک پیج اینستاگرام فعال و پر محتوا برای بسیاری از کاربران این شبکه اجتماعی بسیار مهم است . اما گاهی اوقات ، ممکن است رمز عبور پیج خود را فراموش کنیم یا به دلایلی دیگر دسترسی به آن را از دست بدهیم . در چنین شرایطی ، نگرانی همگان این است که چگونه می‌توان پیج اینستاگرام را بدون داشتن رمز عبور بازگردانی کرد ؟

اینستاگرام یکی از شبکه های اجتماعی پر مخاطب است که میلیون ها کاربر را به خود جذب کرده است و کمتر کسی پیدا می شود که از این اپلیکیشن استفاده نکند و استفاده از اینستاگرام در زندگی انسان ها اهمیت به سزایی دارد .

بررسی ۱۰ مشکل رایج اینستاگرام و ۸ راه ارتباطی با پشتیبانی فقط با مطالعه مقاله پشتیبانی اینستاگرام را بدست آورید .

حل مشکلات با کمک رایانه

 

پاسخ به سوال چگونه پیج اینستاگرام را برگردانیم بدون رمز

پاسخ به سوال چگونه پیج اینستاگرام را برگردانیم بدون رمز

پاسخ به سوال چگونه پیج اینستاگرام را برگردانیم بدون رمز

 رمز اینستاگرام خود را فراموش کرده‌اید و دسترسی به ایمیل یا شماره تلفن همراه مرتبط با آن را هم ندارید ، نگران نباشید . راه‌های مختلفی برای بازیابی حساب کاربری اینستاگرام شما بدون رمز وجود دارد. در این مقاله ، ما به طور کامل روش‌های گوناگون را توضیح خواهیم داد تا بتوانید به سوال چگونه پیج اینستاگرام را برگردانیم بدون رمز پاسخ دهید و به صفحه اینستاگرام خود دوباره دسترسی پیدا کنید .

اولین کاری که باید انجام دهید وارد اینستاگرام خود شوید و سپس در صفحه اولیه ورود به سیستم ، نام کاربری ، شماره تلفن ، ایمیل را وارد کنید و برای آغاز فرایند بازیابی بر روی عبارت “ گذرواژ تان را فراموش کرده اید ؟ ” کلیک کنید .

ورود به حساب کاربری اینستاگرام

ورود به حساب کاربری اینستاگرام

حال که شما اطلاعات خود را وارد کرده اید راهکار هایی برای بازیابی وجود دارد که در ادامه برایتان درج می کنیم .

آموزش بازیابی پیج اینستاگرام

آموزش بازیابی پیج اینستاگرام

آموزش بازیابی پیج اینستاگرام

مراحل بازیابی اکانت اینستاگرام در موارد مختلف ، اعم از از دست دادن رمز عبور، هک شدن یا غیرفعال شدن پیج متفاوت است . یکی از رایج‌ترین روش‌ها درخواست بازیابی از طریق ایمیل یا شماره تلفنی است که با اکانت اینستاگرام شما لینک شده است . حال در این قسمت از طریق ایمیل و شماره تلفنی که لینک کرده اید و دیگر روش های لازم را برایتان را به صورت تصویری آموزش دهیم .

  • بازیابی پیج از طریق ایمیل

در ابتدا که نام کاربری یا اطلاعات مربوطه را وارد کردید و فراموشی رمز را انتخاب کرده اید صفحه زیر برای شما نماش داده میشود .

 

بازیابی پیج از طریق ایمیل

بازیابی پیج از طریق ایمیل

گزینه اول ” دریافت کد یا پیوند از طریق ایمیل ” است که مشاهده می کنید . با کلیک بر روی این گزینه کد و یا پیوند ورود برای شما در ایمیل پشتیبانی که ثبت کرده اید ارسال می شود و با وارد کردن آن می توانید اکانت خود را بازیابی کنید .

  • بازیابی پیج از طریق پیامک

چنانچه به ایمیل ثبت شده جهت پشتیبانی دسترسی ندارید می توانید بر روی گزینه دوم یعنی ” دریافت کد یا پیوند از طریق پیامک ” کلیک کنید .

بازیابی پیج از طریق پیامک

بازیابی پیج از طریق پیامک

با کلیک بر روی گزینه نمایش داده شده پیامکی حاوی کد و یا پیوند بازنشانی رمز برایتان به شماره پشتیبانی شده ارسال می شود .

  • بازیابی پیج از طریق فیسبوک

اگر به هر دلیلی از دو روش اولیه قادر به بازیابی و برگرداندن پیج اینستاگرام خود نشدید نگران نباشید ابتدا بر روی ” دیگر به این موارد دسترسی ندارید ؟ ” کلیک کنید . صفحه جدید برایتان نمایش داده می شود .

بازیابی پیج از طریق فیسبوک

بازیابی پیج از طریق فیسبوک

در این صفحه نام کاربری ، شماره تلفن یا ایمیل خود را وارد کنید و برای بازیابی از طریق فیسبوک بر روی گزینه “ ورود به سیستم فیسبوک ” کلیک کنید .

  • بازیابی پیج از طریق دریافت کد دراینستاگرام

در صورتی که با روش های فوق نتوانستید پیج خود را بازیابی کنید ، در همان صفحه ای که آدرس و اطلاعات تان را مجدد وارد کردید به جای کلیک بر روی “ ورود به سیستم فیسبوک ” بر روی گزینه آبی رنگ یعنی ادامه ضربه بزنید تا صفحه زیر را مشاهده کنید .

بازیابی پیج از طریق دریافت کد دراینستاگرام

بازیابی پیج از طریق دریافت کد دراینستاگرام

اینجا اولین گزینه ای که انتخاب شده است ” دریافت کد از طریق اعلان اینستاگرام ” است که با تایید این گزینه کدی به اینستاگرام فعال شما ارسال می شود و با وارد کردن آن کد می توانید وارد پیج خود شوید .

  • بازیابی پیج از طریق تماس تلفنی

در این صفحه شما دومین گزینه ای که مشاهده می کنید ” تایید از طریق تماس تلفنی ” می باشد روی این گزینه کلیک کنید .

بازیابی پیج از طریق تماس

بازیابی پیج از طریق تماس تلفنی

صفحه بعدی یعنی تصویر زیر برایتان نمایش داده شود .

دریافتتماس تلفنی از اینستاگرام

دریافتتماس تلفنی از اینستاگرام

با نمایش این صفحه گزینه ی آبی رنگ را مشاهده می کنید که با کلیک بر روی آن اینستاگرام برای تایید هویت با شما تماس می گیرد .

  • بازیابی پیج از طریق دستگاه قبلی

وقتی با راهکار های بالا به نتیجه ای نرسیدید و موفق به برگرداندن پیج اینستاگرام خود نشدید وقتی روی گزینه ” دیگر به این موارد دسترسی ندارید ؟ ” کلیک کنید .

بازیابی پیج از طریق دستگاه قبلی

بازیابی پیج از طریق دستگاه قبلی

می بینید که اینستاگرام از شما در خواست کرده تا از طریق دستگاه قبلی که وارد اینستاگرام خود شده اید اقدام به بازیابی کنید .

  • بازیابی پیج از طریق واتساپ

همچنین اگر شماره پشتیبانی که برای بازیابی پیج اینستاگرام خود ثبت کرده اید اکانت فعال واتساپ داشته باشد اینستاگرام مانند صفحه زیر کدی درون واتساپ برایتان ارسال خواهد کرد تا وراد کردن آن بتوانید پیج اینستاگرام خود را بازیابی کنید .

بازیابی پیج از طریق واتساپ

بازیابی پیج از طریق واتساپ

  • بازیابی پیج از طریق گوگل

آخرین روش برای بازیابی پیج اینستاگرام بدون رمز از طریق گوگل است که شما در دستگاه قبلی تا وارد حساب گوگل خود می شوید در قسمت تنظیمات گزینه گذرواژه ها رو کلیک کرده و بر روی برنامه اینستاگرام ضربه بزنید .

بازیابی پیج از طریق گوگل

بازیابی پیج از طریق گوگل

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی می توانید با پشتیبانی تماس بگیرید برای تماس با پشتیبانی لازم است تا از طریق تلفن ثابت با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ بدون کد و پیش شماره تماس بگیرید .

 

نتیجه گیری

فراموشی رمز عبور اینستاگرام می‌تواند یک تجربه آزاردهنده باشد، اما با پیروی از مراحل ذکر شده در این مقاله ، شانس زیادی برای بازگرداندن پیج اینستاگرام خود بدون رمز وجود دارد. مهم‌ترین نکته این است که هرگز نباید رمز عبور خود را در جایی یادداشت کنید و همیشه از رمزهای عبور قوی و منحصربفرد استفاده کنید .

علاوه بر این، توصیه می‌شود همیشه اطلاعات حساب کاربری خود مانند ایمیل و شماره تلفن را به‌روز نگه دارید تا در صورت فراموشی رمز ، بتوانید به راحتی آن را بازیابی کنید . در نهایت ، اگر موفق به بازگرداندن پیج اینستاگرام خود نشدید ، کافی است تا با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ بدون کد وپیش شماره از طریق تلفن ثابت تماس بگیرید تا کارشناسان باتجربه و مجرب همراه رایانه شما عزیزان را راهنمایی کنند .

 

حل مشکلات با کمک رایانه

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *