اندروید, موبایل, همه مطالب

مشکل ضبط صدا ، مکالمه و تماس در گوشی سامسونگ

حل مشکلات با کمک رایانه               

اگر با مشکل ضبط صدا ، مکالمه و تماس در گوشی سامسونگ مواجه شدید ، کافیه شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ رو بدون کد و با تلفن ثابت شماره گیری کنید ( تماس با موبایل ممکن نیست )  تا کارشناس های همراه رایانه خیلی سریع مشکل شما رو برطرف کنند .

در صورتی که خط ثابت ندارید مطلب ( تماس با مشاورین همراه رایانه  ) رو مطالعه کنید .

 

 در میان گوشی‌های اندروید برند سامسونگ به دلیل کیفیت دوربین صفحه نمایش شفاف محبوبیت زیادی بین کاربران تلفن همراه داره ، اما این موضوع دلیل بر این نیست که این تلفن هوشمند هیچ ایرادی نداشته باشه .

مشکل ضبط صدا ، مکالمه و تماس در گوشی سامسونگ یکی از مواردی هست که کاربران زیادی گزارشش کردن . ما در این مقاله سعی داریم این موارد را بررسی کنیم و راه حل‌هایی برای رفع این مسئله ارائه بدیم .

حل مشکلات با کمک رایانه

 

 

بررسی مشکل ضبط صدا ، مکالمه و تماس در گوشی سامسونگ

گوشی‌های اندروید مزیت‌ های زیادی دارن که یکی از اون‌ها قابلیت ضبط صدا ، مکالمه و یا تماس تلفنی هست اما در بعضی از کشورها این قابلیت غیرقانونی محسوب میشه و کاربر رو با مشکل ضبط صدا ، مکالمه و تماس در گوشی سامسونگ مواجه میکنه .

بررسی مشکل ضبط صدا ، مکالمه و تماس در گوشی سامسونگ

بررسی مشکل ضبط صدا ، مکالمه و تماس در گوشی سامسونگ

 

ممکنه این ویژگی در گوشی شما هم غیر فعال باشه . پس اگر نیاز دارید که صدا ، مکالمه یا تماس دریافتی خودتون رو ضبط کنید با ما همراه باشید تا این مشکل رو بررسی کنیم و ساده‌ترین راه حل‌ها رو به شما عزیزان ارائه بدیم .

 

 

۶ راهکار برای حل مشکل ضبط صدا ، مکالمه و تماس در گوشی سامسونگ

 

اگر شما هم دچار مشکل ضبط صدا ، مکالمه و تماس در گوشی سامسونگ شدید بهتره با مطالعه این مقاله مهمترین راه حل‌های مشکل ضبط صدا ، مکالمه و تماس در گوشی سامسونگ  رو بدونید و خیلی راحت این مسئله رو برطرف کنید .

 

6 راهکار برای حل مشکل ضبط صدا ، مکالمه و تماس در گوشی سامسونگ

۶ راهکار برای حل مشکل ضبط صدا ، مکالمه و تماس در گوشی سامسونگ

 

معمولاً ضبط مکالمه در تلفن‌های همراه برای موبایل‌های ممکن هست که اندروید اون‌ها ارتقا یافته باشه یعنی گوشی‌هایی که از سال ۲۰۱۷ به بعد ساخته شدند دارای این قابلیت هستند کافیه فعالش کنید . بریم ببینیم راهکار این مشکل چی هست ؟

 

۱- حل مشکل مشکل ضبط صدا ، مکالمه و تماس در گوشی سامسونگ با اپدیت کردن برنامه‌ها

ممکنه مشکل ضبط صدا مکالمه و تماس در گوشی سامسونگ شماها ناشی از قدیمی بودن برنامه باشه . بهتره از گوگل پلی گوشی خودتون ، برنامه هایی که مربوط به ضبط صدا هستند رو بروزرسانی کنید .

 

۲- حذف کردن حافظه کش برای رفع مشکل ضبط صدا ، مکالمه و تماس در گوشی سامسونگ

به تنظیمات گوشی خودتون برید و وارد بخش App بشید ، در این قسمت ضبط مکالمه را که باز کردید بخشی داره با عنوان استوریج یا همون ذخیره سازی روی دکمه کلیر کش یا همان پاک کردن حافظه کش بزنید و بعد از اون حافظه دیتا رو هم پاک کنید .

 

۳- برای رفع مشکل ضبط صدا ، مکالمه و تماس در گوشی سامسونگ میکروفون را فعال کنید

اگر شما وقتی که می‌خواید از میکروفون استفاده کنید به ضبط صوت گوشیتون مجوز استفاده نداده باشید هنگام ضبط مکالمه دچار مشکل خواهید شد .

پس به تنظیمات گوشی برید قسمت اپلیکیشن رو باز کنید برنامه ضبط صدا رو انتخاب کنید و مجوز میکروفون را فعال سازی کنید .

 

۴- از برنامه‌های ضبط صوت برای حل مشکل ضبط صدا ، مکالمه و تماس در گوشی سامسونگ

اپلیکیشن‌های زیادی هستند که برای فعال کردنشون کافیه یکی از اون‌ها رو دانلود کنید ، البته توجه داشته باشید که حتماً از فروشگاه گوگل پلی گوشی خودتون این برنامه‌ها رو نصب کنید .

اینجا چند مورد از این اپلیکیشن‌ها را نام می‌بریم : cube call recorder و automatic call recorder by RSA .

 

۵- فعال کردن ضبط خودکار برای حل مشکل ضبط صدا ، مکالمه و تماس در گوشی سامسونگ

برنامه فون رو باز کنید به تب کی پد برید روی منوی سه نقطه که بالا سمت راست هست ضربه بزنید و ستینگ رو انتخاب کنید بعد از اون گزینه رکورد کال رو انتخاب کرده و قسمت اتو رکورد رو روی حالت روشن بگذارید .

 

۶- مراجعه به تعمیرکار معتبر برای حل مشکل ضبط صدا ، مکالمه و تماس در گوشی سامسونگ

قبل از اینکه تلفن هوشمند خودتون رو به تعمیرکار بسپارید بهتره تمام اطلاعات مهم خودتون رو برای اینکه از دست ندید جای دیگه‌ای ذخیره کنید و به اصطلاح از اون‌ ها بک آپ بگیرید بعد از این اقدام می‌تونید به یک تعمیرگاه مجاز مراجعه کنید تا مشکل ضبط صدا ، مکالمه و تماس در گوشی سامسونگ شما رو برطرف کنند .

 

 

 

پیشنهاد آخر

در مطلب فوق ۱۶ روش برای حل مشکل ضبط صدا ، مکالمه و تماس در گوشی سامسونگ رو برای شما عزیزان بازگو کردیم و به طور کامل مراحل انجام هر روش رو بیان کردیم . اگر پس از خواندن مطلب باز هم برایتان سوال و یا مشکلی پیش آمد ، با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ تماس بگیرد تا کارشناسان همراه رایانه که به صورت شبانه روزی پاسخگوی شما باشند و به رفع مشکل شما بپردازند .

در ضمن شماره فوق را بایستی از طریق تلفن ثابت و بدون کد شماره گیری کنید  .

امیدوارم با این مقاله مشکل شما برطرف شده باشه و به اطلاعات مفیدی دست پیدا کرده باشید .

 

 

حل مشکلات با کمک رایانه

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *