سامانه ها, همه مطالب

تمدید گذرنامه اینترنتی

حل مشکلات با کمک رایانه               

برای راهنمایی بیشتر راجب تمدید گذرنامه اینترنتی، می تواند با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ بدون کد و پیش شماره (تماس از طریق موبایل امکان پذیر نیست) فقط با تلفن ثابت تماس بگیرید تا کارشناسان همراه رایانه شما را در این زمینه راهنمایی کنند .

کاربران عزیز چنانچه به تلفن ثابت دسترسی ندارید می توانید با مطالعه صفحه تماس با مشاورین همراه رایانه خیلی راحت از طریق موبایل تماس بگیرید، کارشناسان همراه رایانه شبانه روز پاسخگوی تماس شما عزیزان هستند.

با وجود ایام اربعین بسیاری از جمعیت مردم ایران به کربلا معلی مشرف می شوند. ممکن است بعضی از شهروندان به یکباره قصد سفر به کربلا را داشته باشند، اما تاریخ گذرنامه تمام شده است و باید در فاصله کم پاسپورت خود را تمدید کنند اما چگونه؟

همانطور که می دانید برای تمدید پاسپورت باید به اداره پلیس۱۰+ مراجعه کنند و به دلیل حجم زیاد زائر تایم زیادی برای تمدید پاسپورت گرفته می شود. برای همین زائرانی که می خواهند خیلی سریع پاسپورت خود را تمدید کنند، مطالب زیر را تا انتها مطالعه کنند.

برای ارتباط با پشتیبانی سامانه سخا روی کلمه پشتیبانی سامانه سخا پلیس ۱۰+ کلیک کنید.

حل مشکلات با کمک رایانه

 

تمدید گذرنامه فوری

مدتی پیش برای تمدید گذرنامه باید همان شخص به اداره پلیس ۱۰+ مراجعه می کردنند. اما با ایجاد سامانه ها خیلی راحت می توانید در منزل خود بدو اتلاف وقت پاسپورت خود را تمدید کنید.

 

 

برای تمدید فوری گذرنامه کافیست وارد سامانه سخا به آدرس sakha.epolice.ir مراجعه کنید و یا می توانید اپلیکیشن پلیس من را دانلود کنید و از طریق این برنامه پاسپورت خود را تمدید کنید.

همچنین همراه رایانه برای حل مشکل خود مطلبی راجب آموزش ورود به سامانه سخا را آموزش داده است، برای مطالعه این مطلب کافیست روی کلمه ثبت نام در سامانه سخا را کلیک کنید تا وارد صفحه مربوطه شوید.

 

 

تمدید گذرنامه آنلاین

همانطور که در مطلب بالا توضیح دادیم که زائران چگونه بتوانند خیلی فوری گذرنامه خود را تمدید کنند در این مطلب توضیحاتی راجب تمدید آنلاین توضیخ خواهیم داد.

 

تمدید گذرنامه آنلاین

تمدید گذرنامه آنلاین

کسانی که تایم زیادی برای مراجعه حضوری در ادارجات را ندارند می توانند به صورت آنلاین با استفاده از موبایل همراه خیلی راحت پاسپورت زیارتی ثبت نام و یا تمدید کنند. پس برای تمدید کافیست با موبایل هوشمند خود وارد سامانه سخا تمدید گذرنامه شود یا می توانید به کافینت نزدیک محل سکونت خود مراجعه کنید.

 

 تمدید گذرنامه چقدر طول می کشد؟

شاید این سوال برای شما هم پیش بیاید که چقدر طول میکشد تا پاسپورتی که تمدید کردی به دست شما برسد.

 

تمدید گذرنامه چقدر طول می کشد؟

تمدید گذرنامه چقدر طول می کشد؟

قابل ذکر است که بدانید زمانی که در سامانه سخا یا در اپلیکیشن پلیس من پاسپورت خود را تمدید کردید، بعد از تاریخ ثبت تمدید پاسپورت، یک هفته یا  تا ۱۰ روز کاری طول می کشد تا به دست شما عزیزان برسد.

 

 

تمدید گذرنامه غیر حضوری

تمدید گذرنامه غیر حضوری، یعنی شما بدو مراجعه به اداره پلیس ۱۰+ و ایستادن در صف انتظار و حدر ندادن تایم طلایی می توانید فقط با استفاده از تلفن همراه به صورت غیر حضوری پاسپورت خود را تمدید کنید.

 

تمدید گذرنامه غیر حضوری

تمدید گذرنامه غیر حضوری

تمدید گذرنامه سخا

همانطور که اطلاع دارید سازمان نیروی انتظامی، سامانه سخا را برای راحتی بهتر شهروندان و شلوغ نشدن اداره ها تولید کرده است. البته شما می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر راجب سامانه سخا به صفحه سخا چیست مراجعه کنید.

 

تمدید گذرنامه سخا

تمدید گذرنامه سخا

در سامانه سخا بخشی وجود دارد که شما با مراجعه به آن صفحه، می توانید گذنامه های خود را تمدید یا ثبت نام کنید.

چنانچه می خواهید در سامانه سخا گذرنامه ثبت نام کنید و نگرانید که یک وقت اطلاعات یا مراحل را اشتباهی طی نکنید، همراه رایانه صفحه ای برای ثبت نام گذر نامه زیارتی برای شما کاربران اختصاص داده است که با طی کردن مراحل با مشکل مواجه نشوید؛ سپس بر روی کلمه ثبت نام گذرنامه زیارتی در سامانه سخا کلیک کنید.

 

 

تمدید گذرنامه دانشجویان

دانشجویانی که می خواهند به سفر کربلا راهی شوند، ابتدا باید در سامانه سخا گذرنامه زیارتی ثبت نام کنند.

 

تمدید گذرنامه دانشجویان

تمدید گذرنامه دانشجویان

اگر دانشجویان در سال های قبل گذرنامه دریافت کرده اند، دیگر نیاز به دریافت دوباره پاسپورت ندارند و با همان گذرنامه می توانند فقط در ایام اربعین از کشور خارج شوند اما اگر مدت تاریخ گذرنامه تمام شده است باید از طریق سامانه سخا پاسپورت خود را تمدید کنند.

 

 در پایان

ما در این مطلب به شما توضیحاتی راجب تمدید گذرنامه داده ایم. چنانچه در تمدید گذرنامه با مشکل مواجه شدید می توانید با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ بدون کد و پیش شماره تماس بگیرید.

کارشناسان همراه رایانه شبانه روز حتی در ایام تعطیلی پاسخگوی تلفن شما عزیزان هستند .

حل مشکلات با کمک رایانه

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *