ثبت نام سامانه ها, سامانه ها, همه مطالب

سایت ثبت نام مدارس تیزهوشان

حل مشکلات با کمک رایانه               

شما می توانید در صورت مواجه شدن با مشکلی در سایت ثبت نام مدارس تیزهوشان، با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ بدون کد و پیش شماره و با تلفن ثابت (تماس از طریق تلفن همراه امکان پذیر نیست) تماس بگیرید. در صورتی که شما به تلفن ثابت دسترسی نداشتید می توانید از سامانه شارژی استفاده کنید. برای استفاده از این سامانه کافی است مطلب تماس با مشاورین همراه رایانه از طریق موبایل را مطالعه کنید. در این مطلب راه تماس با مشاورین همراه رایانه از طریق تلفن همراه ذکر شده است.

سازمان ملی پرورش استعداد های درخشان نهادی است که بر امور تحصیلی دانش آموزان با هوش بالا نظارت می کند. گزینش در مدارس سمپاد یا استعداد های درخشان از طریق آزمون های سراسری صورت می گیرد. نام نویسی برای این آزمون در دو پایه ششم به هفتم و نهم به دهم از طریق سایت صورت می گیرد. برای ثبت نام در این آزمون، افراد می بایست از طریق سایت ثبت نام مدارس تیزهوشان اقدام کنند. شما می توانید جهت آشنایی با نحوه ثبت نام در این سایت با ما تا پایان این مطلب همراه باشید.

 

 

ورود به سایت ثبت نام مدارس تیزهوشان

شما می توانید جهت آشنایی با نحوه ورود به این سایت تا پایان این مطلب با ما همراه باشید. برای نام نویسی در آزمون تیزهوشان، ابتدا شما باید وارد سایت ثبت نام مدارس تیزهوشان شوید.

حل مشکلات با کمک رایانه
ورود به سایت ثبت نام مدارس تیزهوشان

ورود به سایت ثبت نام مدارس تیزهوشان

برای ورود به این سایت بر روی عبارت ورود به سایت مای مدیو کلیک کنید. گزینه ورود دانش آموزان را انتخاب کرده و اطلاعات خود را ائم از کد ملی، گذراژه و کد امنیتی مشخص شده را وارد کنید.

در مرحله بعدی برای شما یک اطلاعیه نمایش داده می شود که باید آن را رد کنید. از بین گزینه های نمایش داده شده گزینه آزمون سمپاد را انتخاب کنید. گزینه ثبت نام را که به رنگ آبی است را انتخاب کنید. در بخش بعدی برای شما یک پنل ثبت نام باز می شود که شما باید در آن اطلاعات خود را وارد کنید. البته در انتها یک نکته را در نظر داشته باشید که در بخش آخر از نام نویسی حتما برای دریافت کد رهگیری اقدام کنید.

 

 

کلام آخر

ما در مطلب سایت ثبت نام مدارس تیزهوشان برای شما نحوه نام نویسی در این سایت را شرح دادیم. شما می توانید در صورت مواجه شدن با مشکلی در این سایت با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ بدون کد و پیش شماره و با تلفن ثابت تماس بگیرید. کارشناسان همراه رایانه در هفت روز هفته و ۲۴ ساعت شبانه روز آماده پاسخگویی به سوالات شما در مورد این سایت هستند.

حل مشکلات با کمک رایانه

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *