اسنپ چت, اینترنت و شبکه, شبکه های اجتماعی, موبایل, همه مطالب

اسنپ چت

حل مشکلات با کمک رایانه               

کاربران عزیز چنانچه سوالی راجب اسنپ چت داشتید، می توانید با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ بدون کد و پیش شماره (تماس از طریق موبایل امکان پذیر نیست) فقط با تلفن ثابت تماس بگیرید. کارشناسان همراه رایانه شبانه روز حتی در روز های تعطیل پاسخگوی تماس شما عزیزان هستند.

همچنین کاربرانی که به تلفن ثابت دسترسی ندارند می توانند با مطالعه مطلب تماس با مشاورین همراه رایانه، خیلی راحت از طریق موبایل با کارشناسان همراه رایانه در ارتباط بوده وجواب سوالات متنوع خود را درمورد اسنپ چت دریافت کنند.

اسنپ چت یکی از برنامه های کاربردی برای عکاسی است که با استفاده از این برنامه می توانید از لحظات شیرین خود عکس یا فیلم ثبت کنید.اسنپ چت با وجود فیلتر و افکت های که دارد، توانست کار کاربران را آسان تر کند زیرا با گرفتن عکس در اسنپ چت دیگر لازم نیست عکسای خود را در برنامه های دیگر ادیت بزنید.

 اسنپ چت فیلترهای متنوعی را در اختیارکاربران خود قرار داده است آن ها می توانید  با انتخاب یکی از آن فیلتر ها می توانید عکس های زیبایی را ثبت کنید. توجه داشته باشیدبرای استفاده از فیلترهای اسنپ چت ابتدا شما باید از فیلتر شکن پر سرعت استفاده کنید.

چنانچه با استفاده از اسنپ چت با مشکلی مواجه شدید، با مطالعه مطلب مشکل اسنپ چت علت مشکل برنامه را گویا شوید.

حل مشکلات با کمک رایانه

ما در این مطلب قصد داریم برنامه اسنپ چت را به شما معرفی کنیم و نحوه استفاده از آن را به شما عزیزان آموزش دهیم، پس تا انتها ما را دنبال کنید.

 

دانلود اسنپ چت از گوگل با لینک مستقیم

روش های مختلفی برای نصب اسنپ چت وجود دارد. شما می توانید از گوگل پلی یا از سایت های مختلف لینک مستقیم برنامه را دریافت کنید .

دانلود اسنپ چت از گوگل با لینک مستقیم

دانلود اسنپ چت از گوگل با لینک مستقیم

اما همراه رایانه برای راحتی شما لینک مستقیم را در اختیار شما قرار داده است. با کلیک روی https://play.google.com/store/apps/details?id=com.snapchat.android را دانلود کنید. حال با دانلود شدن برنامه می تواند آن را به سادگی نصب کرده و حساب کاربری ای برای خود بسازید.

 

 

آموزش اسنپ چت تلفنی

پس از دانلود فایل اسنپ چت نوبت به نصب آن می رسد. در این بخش از پست اسنپ چت قصد داریم مراحل نصب اسنپ چت و نحوه کار با او را به شما همراهان عزیز آموزش دهیم.

آموزش اسنپ چت تلفنی

آموزش اسنپ چت تلفنی

بعد از نصب در برنامه اسنپ چت دوتا گزینه به نام :«Log In» و «SIGN UP» مشاهده می کنید. با انتخاب گزینه SIGN UP وارد صفحه اطلاعاتی نمایش داده می شود که با پر کردن آن اطلاعات می توانید در این برنامه ثبت نام کنید. توجه داشته باشید که اطلاعات وارد شده توسط خودتان را دریک جایی از گوشی خودتان یاداشت کنید.

برای آموزش بیشتر نصب برنامه و آموزش استفاده ازقابلیت های آن، کافیست شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ بدون کد و پیش شماره فقط با تلفن ثابت تماس بگیرید تا کارشناسان به صورت تلفنی استفاده از برنامه اسنپ چت را به شما آموزش دهند.

 

 

پشتیبانی تلفنی اسنپ چت

این برنامه پرطرفدار متاسفانه راه ارتباطی برای کاربران ایجاد نکرده است.

پشتیبانی تلفنی اسنپ چت

پشتیبانی تلفنی اسنپ چت

اما نگران نباشید همراه رایانه چاره ای برای این مشکل اندیشیده است؛ شما عزیزان چنانچه در برنامه اسنپ چت با مشکل مواجه شدید، کافیست با شماره ی ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ بدون کد و پیش شماره فقط با تلفن ثابت تماس بگیرید. کارشناسان همراه رایانه به صورت شبانه روز و حتی در روزای تعطیل پاسخگوی تماس شما هستند.

 

 

چگونه با اسنپ چت عکس بگیریم

برنامه اسنپ چت به عنوان یک برنامه عکس برداری شناخته شده و این برنامه به دلیل فیلتر های زیبا و عروسکی، کاربران بسیاری را به خود جذب کرده است.

چگونه با اسنپ چت عکس بگیریم

چگونه با اسنپ چت عکس بگیریم

برای استفاده از فیلتر ها ابتدا قندشکن خود را وصل و وارد برنامه اسنپ چت شوید. در سمت راست برنامه تعدادی فیلتر وجود دارد و با کلیک روی فیلتر مورد نظر عکس زیبای خود را به ثبت برسانید. حال بعد از گرفتن عکس نوبت به ذخیره آن در گالری میرسد، زمانی که روی دایره وسط تصویر کلیک میکنید وارد صفحه ادیت عکس می شوید، در این صفحه شما می توانید روی عکس خودتان متن یاداشت یا از فیلتر های رنگ و یا از استیکر های زیبا استفاده کنید. حال که از این ادیت ها استفاده کردید روی فلش سمت چپ پایین صفحه کلیک کنید تا عکس شما در اسنپ چت ذخیره شود. همچنین با نگهداشتن انگشت روی فلش و با انتخاب گزینه «Memories & Camera Roll» عکس مستقیم در گالری گوشی ذخیره می شود.

کاربران عزیز اسنپ چت با وجود فیلتر های زیبا، قابلیت های دیگری نیز برای کاربران فراهم کرده است، که یکی از آن قابلیت ها چت کردن با دوستان است و حتی می توانید عکس های زیبا را در اسنپ چت استوری کنید و آن را برای مخاطبین به اشتراک بگذارید.

 

 

در پایان

ما در این مطلب از همراه رایانه به شما نحوه ورود و آموزش استفاده از اسنپ چت را به شما آموزش دادیم. برای آموزش های بیشتر با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ بدون کد و پیش شماره فقط با تلفن ثابت تماس بگیرید تا کارشناسان شمار را راهنمایی کنند.

 

 

حل مشکلات با کمک رایانه

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *