ایمیل, موبایل, واتس اپ

آموزش روتوش عکس با گوشی

حل مشکلات با کمک رایانه               

اگر در مورد آموزش روتوش عکس با گوشی علاقه مند هستید تا بیشتر بدانید، کافیه شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ از تلفن ثابت بدون کد(تماس از طریق موبایل امکان پذیر نیست )تماس بگیرید تا کارشناسهای همراه رایانه خیلی سریع مشکل شمارو برطرف کنند.

درصورتی که یک خط ثابت ندارید مطلب تماس بامشاورین همراه رایانه رو مطالعه کنید.

روتوش عکس چیست؟ در دنیای امروزه یکی از پرطرفدارترین کارها در زمینه عکسبرداری و تصویر برداری روتوش عکس می باشد. معنی روتوش عکس یعنی از بین بردن تمامی نواقص موجود در یک عکس می باشد که در با کیفیت شدن عکسها کاربرد زیادی دارد.

چگونه با گوشی عکس را روتوش کنیم؟

برای گرفتن عکسهای حرفه ای و جذاب دیگر نیازی به دوربین های پیشرفته عکاسی نیست‌.

چگونه با گوشی عکس را روتوش کنیم؟

چگونه با گوشی عکس را روتوش کنیم؟

با گوشیهای هوشمند که امروزه در اختیار همه مردم هست می توان عکسهای به یاد ماندنی گرفت و آنها را ثبت کرد. اما نبودن امکانات، نور پردازی غیر حرفه ای، آماده نبودن سوژه در عکس کیفیت آن را پایین می آورد.

حل مشکلات با کمک رایانه

اینجاست که برنامه های روتوش عکس در این زمینه نقش مهمی را ایفا می کنند. اکنون در این مقاله شما را با نحوه آموزش روتوش عکس با گوشی اشنا می کنیم با همراه رایانه همراه باشید.

۲ دلیل روتوش عکس با گوشی

در این قسمت از مقاله همراه رایانه قصد داریم به دولیل روتوش عکس با گوشی بپردازیم، به اینکه چرا و به چه دلیلی روتوش عکس بکار می رود.

۲ دلیل روتوش عکس با گوشی

۲ دلیل روتوش عکس با گوشی

تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا برایتان کاملا توضیح دهیم.

 

۱. وارد شدن به بازار کار با روتوش عکس از طریق گوشی

یادگیری روتوش عکس بازار کار خوبی دارد، زیرا با زیاد شدن کارهای اینترنتی و سایت های مختلف، برای تولید محتوا نیازمند شخصی هستند که بتواند تصاویر را زیباتر کند و جلوه قشنگتری به عکس ها بدهد.

روتوش عکس این قابلیت رو دارد که افراد بدون هیچ استرس و نگرانی جلوی لنز دوربین گوشی قرار بگیرند، زیرا عیب و نقص بوجود آمده در عکس آنها بعداً روتوش می شود و مشکلات از بین خواهد رفت. حتی رتوش کردن عکس برای افرادی که چاق یا لاغر هستند و می خواهند در عکس هایشان شبیه مدل باشند کارایی دارد، و می توانیم تصاویر این اندام را رتوش کرد و فرم دلخواه بدنشان را بسازیم.

۲. زیباتر کردن تصاویر با روتوش عکس از طریق گوشی

قابلیت رتوش عکس با گوشی انقدر جذاب و دوست داشتنی است که کمتر کسی است که برای استفاده از آن اقدام نکند. وقتی که عکس های زشت، تار، بی کیفیتمان با این قابلیت منحصر به فرد به یک عکس زیبا تبدیل می شود، پس چرا دست به کار نشویم؟

رتوش عکس باعث می شود تمامی نواقص عکس اعم از تیرگی چهره، لکها، جوش های صورت، پیری، تار بودن و غیره از بین برود و یک عکس شفاف و با کیفیت بالا را به شما تحویل می دهد.

 

معرفی ۱۰ برنامه روتوش عکس با گوشی

هنگامی که به دنبال ویرایش یا روتوش عکس خودتان هستید، خب طبیعتا گزینه های زیادی در دسترس هستند، که می توانید از آنها استفاده کنید.

معرفی ۱۰ برنامه روتوش عکس با گوشی

معرفی ۱۰ برنامه روتوش عکس با گوشی

ما در اینجا به ۱۰ مورد از برنامه هایی که روتوش عکس با گوشی را انجام می دهند به شما عزیزان معرفی می کنیم.

۱.برنامه Face Tune 2 مناسب روتوش عکس با گوشی

با استفاده از این برنامه می توانید، به صاف کردن پوست و سفید شدن دندان ها، و همچنین تغییر شکل و ایجاد خنده در چهره بپردازیم.

معرفی برنامه Face Tune

معرفی برنامه Face Tune

Face Tune2 یک برنامه روتوش کامل است، که یکی از ویژگی های آن Relight است. این ویژگی باعث تغییر دادن نور در عکس های شما می شود.

۲. برنامه AirBrush مناسب روتوش عکس با گوشی

برنامه AirBrush نواقص را برطرف می کند، اگر لکه یا جوشی در صورت باشد برطرف می کند. همچنین این برنامه خاصیت صاف کردن پوست، کشیدگی و تغییر شکل چهره را دارد.

معرفی برنامه AirBrush

معرفی برنامه AirBrush

از مزایای این برنامه می توان به ویرایش تصاویر در گالری یا دوربین و تغییر راحت کیفیت تصویر اشاره کرد.

۳. برنامه pixelmator مناسب روتوش عکس با گوشی

برنامه pixelmator یک برنامه پر کاربرد و همه جانبه در رتوش عکس می باشد. برش، تنظیم رنگ و فیلترها از ابزارهای ویرایش این برنامه به حساب می آید.

معرفی برنامه pixelmator

معرفی برنامه pixelmator

همچنین قابلیت روتوش عکس پرتره را نیز دارد. ابزار clone امکان جابجایی یا حذف اشیاء، و ابزار soften امکان صاف کردن مواردی در چهره دارد. برای نتیجه بهتر از این برنامه حتی می توانید چشمان شخص را تیز یا شارپ کنید.

۴. برنامه Fotor مناسب روتوش عکس با گوشی

این برنامه فراتر از یک برنامه روتوش عکس پرتره است. قابلیت این برنامه ویرایشگر و ساخت کولاژ که می توانید به عکس های خود، فیلترها، فریم ها، جلوه ها و موارد دیگه رو اضافه کنید.

معرفی برنامه Fotor

استفاده راحت، رتوش عکس، طراحی گرافیگ، قابلیت به اشتراک گذاری عکس ها از طریق رسانه های اجتماعی و ایمیل از نقاط قوت در این برنامه به حساب می آید.

۵. برنامه visage مناسب روتوش عکس با گوشی

این برنامه دارای ویژگی های آرایش کردن، صاف کردن پوست، سفید کردن دندان ها و غیره است.

معرفی برنامه visag

معرفی برنامه visag

همچنین می توانید با استفاده از این برنامه عکس های پرتره خود را روتوش کنید. این برنامه دارای  پس زمینه ها و جلوه های جالب و یک ویرایش سلفی عالی است.

 

۶. برنامه TouchRetouch مناسب روتوش عکس با گوشی

این برنامه امکان حذف اشیاء مثل سیم های برق، علامت های خیابان و افراد از عکس را دارد.

معرفی برنامه TouchRetouch

معرفی برنامه TouchRetouch

همچنین برای تمیز کردن عکس های پرتره و حذف نواقص چهره گزینه خوبی بحساب می آید.

۷. برنامه vsco مناسب روتوش عکس با گوشی

این برنامه امکان اشتراک گذاری در فضای مجازی همچون اینستاگرام را راحت کرده است.

معرفی برنامه vsco

معرفی برنامه vsco

از بارزترین قابلیت این برنامه ادیت کامل صورت، برش، اضافه کردن متن، تغییر رنگ و کنترل تناژ عکس می باشد.

۸. برنامه lightroom مناسب روتوش عکس با گوشی

لایت روم یکی از اپلیکیشن های محبوب و قدرتمند ویرایش عکس، از سری برنامه های فتوشاپ برای اندروید می باشد.

معرفی برنامه lightroom

معرفی برنامه lightroom

از امکانات این برنامه می توان به هوش مصنوعی عالی برای قرار دادن تگ خودکار بر روی عکس ها، ویرایش جزئیات تصویر با لمس صفحه نمایش، ایجاد تغییرات متفاوت در عکس ها با منحنی ویرایش عکس، حالت اچ دی برای تصاویر اشاره کرد.

۹. برنامه Adobe photoshop مناسب روتوش عکس با گوشی

قابلیت مهم این برنامه شناسایی تصویر از روی دوربین است، که بهترین تغییرات را روی آن ایجاد می کند.

معرفی برنامه Adob photoshop

معرفی برنامه Adob photoshop

از قابلیت های این برنامه ابزارهای بزرگ نمایی، لنزهای آسمان که تغییر اسمان و فتوشاپ را دارید. می توانید ابرها را بیشتر و یا حذف کنید در حالی که دیگر به اعضای عکس دست نزنید. لنزهای دارای انیمیشن هم از امکانات دیگر این برنامه می باشد.

 

۱۰. برنامه pixir مناسب روتوش عکس با گوشی

برنامه pixir سرعت و عملکرد بالایی دارد، و گزینه ایده آلی برای روتوش عکس بحساب می آید.

معرفی برنامه pixit

معرفی برنامه pixit

همچنین اشتراک گذاری در فضای مجازی به آسانی انجام می شود. استفاده از این برنامه آسان و لذت بخش است، و نیازی به صرف زمان طولانی ندارد.

 نتیجه گیری 

در این مقاله از همراه رایانه یاد گرفتیم که روتوش کردن عکس با گوشی  چه کاربردها و مزایایی دارد.  دو دلیل رتوش عکس را بیان کردیم، و همچنین به معرفی ۱۰ برنامه برای روتوش عکس نام بردیم و هریک را توضیح دادیم. امیدواریم در این مقاله از همراه رایانه برای شما عزیزان مفید بوده باشد، در صورت هرگونه سوال و مشکلی شما می توانید، با مشاوران همراه رایانه با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ ارتباط برقرار نمایید و از آنها راهنمایی بگیرید.

حل مشکلات با کمک رایانه

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *