روبیکا, شبکه های اجتماعی, همه مطالب

روبیکا وب

حل مشکلات با کمک رایانه               

اگر در کار با روبیکا وب با مشکل مواجه شدید ، با مرکز تخصصی مشاوره تلفنی همراه رایانه در ارتباط باشید . کافی ست با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ از طریق تلفن ثابت  ( تماس از طریق موبایل امکان پذیر نمی باشد ) بدون پیش شماره و کد تماس بگیرید .

کاربرانی که به خط ثابت دسترسی ندارند برای ارتباط با کارشناسان روبیکا در همراه رایانه از پست تماس با مشاورین همراه رایانه استفاده نمایید .

به طور معمول از هر ده کاربری که در فضای شبکه های اجتماعی فعالیت دارند ، نیمی از آن ها کاربر فعال روبیکا هستند .

برای استفاده از نسخه تحت وب روبیکا به آدرس web.rubika.ir مراجعه نمایید .

پیام رسان روبیکا ، یک سوپر اپلیکیشن ایرانی ست که یکی از قدیمی ترین پیام رسان های ایرانی به حساب می آید . این نرم افزار ماهیانه حدود ۳۵ میلیون کاربر فعال دارد که به طور معمول می توان گفت نیم بیشتر این تعداد را ، طرفداران محبوب این پیام رسان تشکیل می دهند .

حل مشکلات با کمک رایانه

علت سوپر اپلیکیشن نامیده شدن پیام رسان روبیکا ، امکانات بسیار آن است . این برنامه می تواند بسیاری از فعالیت های محبوب و خاص شما را انجام دهد و شما را نسبت به برنامه های دیگر بی نیاز کند . شما می توانید جهت اطلاع از آخرین امکانات و ویژگی های روبیکا ، پست امکانات روبیکا را مطالعه کنید .

شما می توانید جهت ارتباط با پشتیبانی به پست شماره پشتیبانی روبیکا مراجعه نمایید .

موضوع اصلی این پست وبلاگ ، مشکل نسخه وب روبیکا ست . بهترین ویژگی ای که یک پیام رسان می تواند داشته باشد پشتیبانی کردن از تمامی سیستم عامل هاست که متاسفانه روبیکا از آن بی بهره است . در ادامه به شرح نسخه های موجود روبیکا ، مشکلات و علل آن ها می پردازیم .

 

 

نسخه وب روبیکا

نسخه تحت وب ، نسخه ای از روبیکا ست که می توان از آن به روی هر سیستم عاملی که باشید تنها با یک اتصال به اینترنت و داشتن مرورگر به راحتی از آن استفاده کرد .

 

نسخه وب روبیکا

نسخه وب روبیکا

اما برخی اوقات ممکن است که در حین استفاده از نسخه وب با مشکلات زیادی رو به رو شویم که از نظر خودمان قابل حل نبوده و ما هیچ شانسی از استفاده در پیام رسان ها نداریم . در اینجا لازم است که به یک همراه همیشگی و مطمئن تکیه کنید . همراه رایانه به صورت شبانه روزی و بیست و چهار ساعته پاسخگوی حل مشکلات شما ست .

در صورت هرگونه مشکل در جهت استفاده از روبیکا با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ از طریق تلفن ثابت بدون کد و پیش شماره تماس بگیرید .

 

 

دانلود نسخه اندروید روبیکا

همه تلفن های هوشمند ( غیر از آیفون ها ) از سیستم عامل اندروید استفاده می کنند . به این صورت که شما می توانید پیام رسان روبیکای خود را به روی همه تلفن های هوشمند وصل کنید و از استفاده با آن لذت ببرید .  

 

دانلود نسخه اندروید روبیکا

دانلود نسخه اندروید روبیکا

جهت دانلود نسخه مورد نظر روبیکا ، مطلب دانلود مستقیم روبیکا را مطالعه کرده و سپس مطابق راهکارهایی که در پست آموزش نصب روبیکا ارائه داده شده است ، عمل کنید .

 

 

مشکلات روبیکا وب

برخی اوقات ممکن است که قادر به وارد شدن اکانت خود در نسخه تحت وب نباشید و یا نسخه مورد استفاده شما دچار اختلال و خرابی بوده باشد ، بنابراین ممکن است شما را به نتیجه مورد نظر خود نرساند .

برای شروع در ابتدای کار ، اول لازم است دلایل خطا و یا اشکال را بررسی کرده و سپس به دنبال راهکار برای حل آن بگردیم . در ادامه مطلب به بررسی علل ها و ارائه راهکار جهت رفع مشکل نسخه وب سروش می پردازیم .

 

مشکلات روبیکا وب

مشکلات روبیکا وب

 

  • روشن بودن فی.لتر.شک.ن

راهکار : از اونجایی که پیام رسان روبیکا یک نرم افزار ایرانی ست ، استفاده از نرم افزارهای تغییر آیپی کار درستی نیست و ممکن است روبیکا شما را ربات حساب کند و باعث محدودیت کاربر شود .

 

  • متصل نبودن اینترنت

راهکار : حتما اتصال اینترنت خود را بررسی کرده و از کارکرد درست و وصل بودن آن مطمئن شوید . در صورت متصل بودن اینترنت یک بار تنظیمات شبکه خود را ریست کنید .

 

  • اختلال در کارکرد مرورگر

راهکار : کوکی های مرورگر دستگاه را حذف کرده و دستگاه خود را به روی حالت پرواز قرار دهید .

 

  • محدودیت اکانت

راهکار : گاهی اوقات ممکن است اکانت روبیکای شما محدود شده باشد ، بنابراین ابتدا لازم دارید تا اکانت روبیکا را از محدودیت آزاد کرده و یا به عبارتی رفع ریپورت کنید .

 

  • ارسال نشدن کد ورود

راهکار : اگر در حین ورود به روبیکا کد ورود برای شما ارسال نشد ، یکبار سیم کارت خود را خاموش و روشن کرده و نسخه مورد استفاده را تعویض کنید .

 

  • اختلال سراسری

آخرین دلیل بالا نیامدن و کار نکردن نسخه وب روبیکا ، وجود اختلال سراسری است . از دوستان و آشنایانی که روبیکا دارند بپرسید که آیا در این لحظه اکانت آن ها نیز با مشکل مواجه شده است یا خیر ؟ در صورت وجود مشکل در این هنگام باید صبوری کنید تا اختلال از سمت سرور برطرف شود .

 

 

پشتیبانی تلفنی روبیکا وب

کاربرانی که به دلایل متعدد قصد نصب برنامه روبیکا را نداشته و از نسخه ی تحت وب آن استفاده می نمایند ، جهت رفع مشکلات خود در روبیکا وب ، می توانند روی تیم پشتیبانی تلفنی همراه رایانه حساب باز کنند .

 

پشتیبانی تلفنی روبیکا وب

پشتیبانی تلفنی روبیکا وب

برای ارتباط با کارشناسان همراه رایانه کافی ست شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ را بدون کد و تنها با خط ثابت از اقصی نقاط کشور شماره گیری نمایند .

 

 

حل مشکلات با کمک رایانه

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *