روبیکا, شبکه های اجتماعی, همه مطالب

مشکل ورود به روبیکا

حل مشکلات با کمک رایانه               

چنانچه با مشکل ورود به روبیکا مواجه هستید ، می توانید با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ از طریق تلفن ثابت ، بدون کد و پیش شماره تماس بگیرید تا از اطلاعات بی نظیر کارشناسان همراه رایانه بهره مند شوید .

احتمالا برای یک بارهم که شده ، اسم پیام رسان روبیکا را شنیدید و یا برایتان آشناست . برنامه روبیکا ، یک پیام رسان جامع است که مثل دیگر پیام رسان ها وظیفه اصلی پیام رسانی را به عهده دارد . در کنار قابلیت پیام رسانی ، این برنامه از ویژگی های دیگری نیز برخوردار است . شما می توانید با مطالعه امکانات روبیکا ، متوجه شوید که آیا این پیام رسان می تواند از عهده نیاز های شما براید یا خیر ؟ برای اطلاع از  ویژگی های روبیکا ، به پست امکانات روبیکا مراجعه کنید .

یکی از نگرانی هایی که کاربران در طی استفاده از پیام رسان را دارند ، امنیت اطلاعات خود و جلوگیری از هک برنامه ست . روبیکا با ارائه گزینه تایید دو مرحله ای ، امنیت داده های شما را تامین می کند . شما می توانید جهت آموزش فعالسازی گذروازه دو مرحله ای ، به پست تایید دو مرحله ای روبیکا مراجعه کنید .

همراه رایانه برای شما مطلبی تحت عنوان مشکل باز نشدن عکس و ارسال نشدن عکس در روبیکا آماده کرده است که در صورت بروز مشکل باز نشدن تصویر می توانید از آن استفاده کنید . همچنین در صورتی که به رفع فیلتری اکانت خود نیاز دارید ، حتما مطلب رفع تعلیق روبیکا را بررسی کنید .

یادتان باشد که همیشه برای استفاده از تمامی امکانات یک پیام رسان ، لازم است بروز ترین نسخه آن را داشته باشیم . برای دانلود آخرین نسخه روبیکا ، از پست دانلود روبیکا دیدن کنید . بعد از دانلود روبیکا ، نیاز است که فایل مورد نظر را نصب کنید و به ایجاد یک اکانت کاربری بپردازید . برای آموزش نصب و ایجاد اکانت ، مطلب آموزش نصب روبیکا را مطالعه کنید .

حل مشکلات با کمک رایانه

در صورت خرابی و یا اختلال در اپلیکیشن روبیکا ؛ بنابراین بهترین گزینه استفاده از نسخه وب روبیکا ست .

یکی از مشکلاتی که ممکن است کاربران به صورت روزانه با آن درگیر شوند ، مشکل ورود به روبیکا ست . که همراه رایانه قصد دارد در این مطلب به بررسی دلایل و حل این مشکل بپردازند .

 

دلایل و راهکار های مشکل عدم ورود به روبیکا

برخی اوقات هنگام ورود به برنامه ممکن است با مشکلات بسیاری روبه رو شویم که نه تنها اجازه ورود به برنامه را نمی دهند بلکه نمی توانیم فایل دانلود را به راحتی نصب کنیم .

جهت نحوه ارتباط با پشتیبانی از مطلب پشتیبانی روبیکا استفاده کنید .

دلایل و راهکار های مشکل عدم ورود به روبیکا

دلایل و راهکار های مشکل عدم ورود به روبیکا

در این بخش قصد داریم دلایل و راهکار های مشکل ورود به روبیکا را شرح دهیم تا با حل آن نیز بتوانیم به راحتی از پیام رسان محبوب روبیکا استفاده کنیم .

  • سازگار نبودن نسخه با اندروید تلفن همراه

راهکار : ابتدا باید بررسی کنید که اندروید تلفن هوشمند شما چند است و مطابق به بالا پایین بودن آن ، نسخه برنامه مناسب با اندرویدتان را دانلود و نصب کنید .

  • اتصال ضعیف به اینترنت

راهکار : از وصل بودن به اینترنت ضعیف جلوگیری کرده و به یک اتصال قوی متصل شوید .

  • قدیمی بودن نسخه برنامه

راهکار : نسخه فعلی و مورد استفاده خود را حذف کرده و سپس از سایت رسمی روبیکا ، آخرین نسخه برنامه را دانلود کنید .

  • روشن بودن برنامه های تغییر آی پی

راهکار : هر گونه فی.لتر شک.ن خود را غیر فعال کرده و از خاموش بودن آن مطمئن شوید .

  • هک اکانت روبیکا

راهکار : نشست های خود را غیر فعال کرده تا بتوانید به صورت مجدد به برنامه وارد شوید .

  • فراموشی تایید دو مرحله ای

راهکار : از راهنما و یا ایمیل بازبابی استفاده کنید .

  • ارسال نشدن کد ورود

راهکار : سیم کارت خود را غیر فعال کرده و سپس به صورت مجدد فعال کنید .

 

کلام آخر

طبق تماس هایی که با مرکز مشاوره همراه رایانه برقرار و ثبت می شود ، متاسفانه تعدادی از کاربران روبیکا با مشکل ورود به برنامه مواجه می شوند و در صدد حل مشکلات خود هستند . تیم تولید محتوای همراه رایانه ، مطلب آموزشی فوق را برای شما در نظر گرفته است تا با مطالعه آن به راحتی به رفع مشکلات خود بپردازید .

اگر با مطالعه مطلب موفق به حل مشکل ورود به روبیکا نشدید ، با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ از طریق تلفن ثابت ، بدون کد و پیش شماره تماس بگیرید تا از اطلاعات بی نظیر کارشناسان همراه رایانه بهره مند شوید .

حل مشکلات با کمک رایانه

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *