آیفون, اندروید, شبکه های اجتماعی, کامپیوتر, موبایل, همه مطالب, واتس اپ, ویندوز

واتساپ وب

حل مشکلات با کمک رایانه               

دسترسی به اپلیکیشن واتساپ ندارید و نمی دانید چگونه از آن استفاده کنید ؟ از واتساپ وب استفاده کنید ! برای کسب اطلاعات بیشتر از واتساپ وب می توانید با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ از طریق تلفن ثابت بدون کد و پیش شماره با همراه رایانه تماس بگیرید .

در سال ۲۰۰۹ یک پیام رسان متن باز با امنیت بالا به اسم واتساپ منتشر شد که توانست در همان سال های ابتدای انتشار در سال ۲۰۱۳ جمعیتی حدود ۲۰۰ ملیون کاربر را جذب خود کند . اگر شما هم دوست دارید بیشتر با این شبکه مجازی آشنا شوید از پست پیام رسان واتساپ چیست استفاده کنید .

در صورتی که نیاز به ارتباط با پشتیبانی فنی واتساپ را دارید می توانید چگونگی نحوه برقراری ارتباط آن را با مطالعه پست پشتیبانی واتساپ آموزش ببینید . 

واتساپ از همان ابتدای انتشار به واسطه محیط کاربری روان طرفداران و کاربران بسیاری را پیدا کرد و توانست جزء ده پیام رسان برتر و پر کاربر دنیای مجازی باشد . برای کسب اطلاعات دقیق از نسخه های آن می توانید پست انواع واتساپ را مطالعه کنید .

همچنین می توانید برای دانلود اپلیکیشن واتساپ و نصب آن از آموزش های دانلود واتساپ و آموزش نصب واتساپ استفاده کنید .

حل مشکلات با کمک رایانه

یکی از بهترین نسخه های واتساپ ، واتساپ وب است . با استفاده از واتساپ وب بدون نصب هیچ اپلیکیشنی می توانیم از حساب کاربری خود در واتساپ استفاده کنیم . در این پست وبلاگ قصد داریمبه معرفی کامل واتساپ وب بپردازیم .

برای ارتباط با مرکز مشاوره تخصصی تلفنی همراه رایانه کافیه با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ از طریق تلفن ثابت بدون کد و پیش شماره تماس بگیرید تا مشکلات واتساپ و یا هرگونه سوال درباره واتساپ وب خود را با ما در میان بگذارید .

 

آدرس واتساپ وب web.whatsapp.com

 

آدرس واتساپ وب

آدرس واتساپ وب

واتساپ وب یکی از بهترین نسخه های شبکه اجتماعی واتساپ است که کاربر می تواند بدون نصب و دانلود اپلیکیشن از حساب کاربری خود در این برنامه استفاده کند .

برای ورود به واتساپ وب ، مثل تمامی سایت های دیگر لازم است از آدرس سایت آن استفاده کنیم . با تایپ آدرس واتساپ وب و یا سرچ عبارت واتساپ وب می توانید به نسخه وب این پیام رسان وارد شوید و از امکانات بی نظیر آن استفاده کنید .

واتساپ وب تمامی ویژگی ها یک پیام رسان عادی را در بر گرفته و به راحتی می توان از آن استفاده کرد .

همانطور که گفته شد برای استفاده از واتساپ وب از دو روش می توان اقدام کرد :

روش اول : برای ورود به وبسایت واتساپ و استفاده از نسخه تحت وب آن کافی ست به آدرس web.whatsapp.com مراجعه کرده و اطلاعات حساب کاربری خود را در آن درج کنید .

توجه کنید که که شبکه اجتماعی واتساپ بنا به دلایلی فیل.تر شده است بنابراین برای ورود به واتساپ وب و یا حتی دانلود واتساپ نیاز است که آی پی دستگاه مورد نظر را تغییر دهیم .

روش دوم : عبارت واتساپ وب را جستجو کرده و اولین سایت پیشنهاد شده توسط گوگل را انتخاب کنید و وارد آن شوید .

با انجام هر یک از این دو روش می توانید به راحتی وارد نسخه واتساپ وب شوید و از آن استفاده نمایید .

 

 

واتساپ وب روی گوشی

واتساپ وب روی گوشی

واتساپ وب روی گوشی

یکی از نسخه های واتساپ که می توان استفاده از آن در تمامی دستگاه ها امکان پذیر دانست ، واتساپ وب است . برای استفاده از واتساپ وب به روی گوشی های مختلف با دو سیستم عامل نظیر اندروید و ای او اس ( IOS  ) می توانیم مانند بخش بالا از دو روش استفاده کنیم .

به مرورگر های گوشی همراه خود وارد شده و آدرس واتساپ وب را تایپ و جستجو کنید . پس از جستجوی آن می توانید از سایت واتساپ وب وارد شوید و سپس با پس از درج شماره تلفن لازم است کدی که برای شما نمایش داده می شود را در برنامه درج کنید .

همچنین می توانید با ورود به سایت از واتساپ وب به روی گوشی استفاده کنید .

در ادامه چنانچه موفق به لینک کردن حساب کاربری خود و واتساپ نشدید کافیه با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ از طریق تلفن ثابت بدون کد و پیش شماره تماس بگیرید .

 

 

واتساپ وب روی ویندوز کامپیوتر

واتساپ وب روی ویندوز کامپیوتر

واتساپ وب روی ویندوز کامپیوتر

یکی از بزرگترین باگ های پیام رسان واتساپ نداشتن نسخه کامپیوتر و یا ویندوز آن است . این برنامه تنها از دو اپلیکیشن نسخه اندروید و ای او اس ( IOS  ) پشیبانی می کند و قابلیت استفاده از اپلیکیشن آن در ویندوز به خودی خود امکان پذیر نیست .

بهترین کاری که می توان برای استفاده از واتساپ به روی ویندوز کامپیوتر انجام داد ، استفاده از نسخه واتساپ وب روی ویندوز کامپیوتر است . با داشتن نسخه وب بدون هیچ دردسری می توان از تمامی قابلیت های این شبکه اجتماعی استفاده نمود .

نکته ای که باید در نظر داشته باشید این است برای بار اولی که قصد دارید از نسخه واتساپ وب روی ویندوز کامپیوتر استفاده کنید لازم است حساب کاربری درون اپلیکیشن خود را به همراه داشته باشید تا بتوانید اکانت ها را با یک دیگر لینک کنید .

برای استفاده از واتساپ وب روی ویندوز کامپیوتر لازم است از طریق مرورگر سیستم ( ترجیحا فایرفاکس ) وارد واتساپ وب شوید و مراحل بعدی یعنی پیوند دادن اکانت ها را انجام دهید .

 

 

واتساپ وب روی آیفون

واتساپ وب روی آیفون

واتساپ وب روی آیفون

احتمالا برای شما هم جالب است که بدانید واتساپ اولین نسخه ای که از خود منتشر کرد تنها مخصوص کاربران تلفن های هوشمند آیفون بود به طوری که امروزه میلیون ها کاربر آیفون در سر تا سر جهان از این پیام رسان استفاده می کنند .

شاید شما هم از آن دسته کاربرانی باشید که به اکانت واتساپ نیاز دارید اما قصد دانلود برنامه واتساپ را به روی تلفن هوشمندتان ندارید و یا بنا به هر دلیلی تمایل ندارید که از اپلیکیشن این برنامه استفاده کنید ، حال چاره کار کجاست ؟!

واتساپ یک راه مناسب و کاربردی را برای کاربران و طرفداران همیشگی خود قرار داده است که آن نیز استفاده از واتساپ وب است ؛ بسیاری از افراد به واسطه دلایل گوناگون خود مشتاق به استفاده ازاین روش می باشند .

با استفاده از واتساپ وب روی آیفون دیگر نیاز به نصب برنامه نداریم و تنها با داشتن یک مرورگر مناسب و کمی عملیات تغییر آی پی می توانیم به راحتی از آن استفاده نماییم .

واتساپ وب روی آیفون یک کمک عالی برای کاربران و طرفداران این شبکه اجتماعی ست .

اگر در استفاده از واتساپ وب روی آیفون با اختلال مواجه شدید می توانید با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ از طریق تلفن ثابت بدون کد و پیش شماره تماس بگیرید تا کارشناسان خبره همراه رایانه شما را راهنمایی کنند .

 

 

جمع بندی

داشتن یک نسخه حاظر آماده از پیام رسان و اطلاعات اون می تواند کمک حال بسیار مناسبی برای کاربر ها باشد . با استفاده از واتساپ وب روی ویندوز کامپیوتر می توان بدون هیچ مشکل و عدم استفاده از هر گونه شبیه ساز و واتساپ های فیک ، از  این شبکه اجتماعی بی نظیر خود استفاده کنیم .

پیام رسان واتساپ از قابلیت های ویژه ای برخوردار است که با آشنایی با آن ها می توانید بهترین استفاده را از این شبکه اجتماعی داشته باشید . برای آشنایی باموارد ذکر شده فقط کافی ست پست قابلیت ها و امکانات و ویژگی های واتساپ را بخوانید .

اگر در پی تعویض نسخه واتساپ خود هستید بهتر است که یکبار تمامی داده های این برنامه را بک آپ گرفته تا در نسخه جدید بتوانید از آن ها استفاده کنید ، برای آموزش پشتیبان گیری واتساپ شروع کنید .

در ضمن شما می توانید با مطالعه پست های سوالات متداول واتساپ و یا مشکلات رایج واتساپ به پاسخ مناسب و مفیدی برای سوالات و مشکلات خود دست یابید .

چنانچه در استفاده از نسخه های واتساپ وب به مشکل خوردید این فرصت را از دست ندهید و فقط با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ از طریق تلفن ثابت بدون کد و پیش شماره تماس بگیرید تا با کارشناسان همراه رایانه در ارتباط باشید .

حل مشکلات با کمک رایانه

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *