اندروید, اینترنت و شبکه, اینستاگرام, شبکه های اجتماعی, همه مطالب

برگرداندن اکانت حذف شده اینستاگرام با لینک مستقیم

حل مشکلات با کمک رایانه               

جهت برگرداندن اکانت حذف شده اینستاگرام با لینک مستقیم با ما همراه باشید یا اینکه از طریق تلفن ثابت با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ بدون کد و پیش شماره تماس بگیرید . ( تماس از طریق گوشی موبایل امکان پذیر نیست )

برای تماس از طریق گوشی موبایل می بایست ابتدا مقاله تماس با مشاورین همراه رایانه را مطالعه کنید .

اینستاگرام یکی از پرطرفدارترین رسانه‌های اجتماعی است که کاربران بسیاری هر روز از آن استفاده می‌کنند. اما گاهی ممکن است به دلایل مختلف مجبور شوید اکانت خود را در این پلتفرم حذف کنید . حذف اکانت در اینستاگرام ممکن است به طور موقت یا دائمی باشد. حذف دائمی بدان معناست که همه داده‌های شما از جمله عکس‌ها ، ویدیوها ، کامنت‌ها و پیام‌های خصوصی برای همیشه از سیستم اینستاگرام حذف می‌شوند .

برای ارتباط با پشتیبانی اینستاگرام لازم است تا مقاله پشتیبانی اینستاگرام را مطالعه کنید و با مطالعه آن ۸ راه ارتباطی با پشتیبانی و ۱۰ مشکل رایج اینستاگرام را بررسی کنید .

اکانت حذف شده چند نمونه است که در اینجا به آن ها اشاره می کنیم و توضیح می دهیم که هر کدام با چه روشی قابل باز یابی است .

حل مشکلات با کمک رایانه

 

انواع اکانت حذف شده اینستاگرام

انواع اکانت حذف شده اینستاگرام

انواع اکانت حذف شده اینستاگرام

اکانت های حذف شده اینستاگرام سه نوع هستند که هر کدام به نحوی قابل بازیابی است و حتی ممکن است که قابل بازیابی نباشد در این قسمت با آن ها آشنا می شویم :

  • حذف شده توسط اینستاگرام

قبل از اینکه به روش های بازیابی اکانت بپردازیم، مهم است که دلایل احتمالی حذف اکانت را درک کنیم . اینستاگرام ممکن است اکانت کاربر را به دلایل زیر حذف کند .

  • نقض قوانین

اگر شما قوانین جامعه اینستاگرام را نقض کنید ، مانند انتشار محتوای خشن، نفرت انگیز یا جنسی ، اینستاگرام ممکن است اکانت شما را غیرفعال یا حذف کند .

  • فعالیت های مشکوک

در برخی موارد ، کاربران ممکن است به اشتباه اکانت خود را حذف کنند یا باعث غیرفعال شدن آن شوند . این می تواند از طریق ورود اشتباه به اکانت ، تغییر تنظیمات یا حتی فعالیت های غیرعمدی رخ دهد .

 

برای باز گردانی اکانت حذف شده توسط اینستاگرام روشی به نام لینک مستقیم وجود ندارد که بتوان از طریق آن وارد اکانت شوید و اکانت حذف شده خود را بازیابی کنید .

 

  • غیر فعال کردن موقت یا دائمی ( دیلیت اکانت )

اگر به صورت موقت اکانت خود را موقت اکانت خود را غیر فعال کرده باشید که با روش های زیر می توانید به اکانت دسترسی داشته باشید ، ولی اگر اکانت را به صورت دائمی غیر فعال کرده باشید ( دیلیت اکانت ) به هیچ عنوان امکان دسترسیبه اکانت امکان ندارد مگر در شرایط ضروری به اینستاگرام ایمیل بزنید .

  1. ارسال ایمیل
  2. درخواست بازبینی
  3. تلاش برای ورود

برای آموزش کامل می توانید مقاله بازیابی اکانت اینستاگرام دسیبل شده را مطالعه کنید .

  • خروج از حساب

در صورتی که به هر دلیلی از اکانت خارج شده باشید راه هایی برای دستیابی به اکانت وجود دارد پس تا آخر مطلب با ما همراه باشید .

 

آموزش برگرداندن اکانت حذف شده اینستاگرام با لینک مستقیم

آموزش برگرداندن اکانت حذف شده اینستاگرام با لینک مستقیم

آموزش برگرداندن اکانت حذف شده اینستاگرام با لینک مستقیم

همان طور که در متن فوق خواندید تنها اکانت حذف شده که از اکانت خارج شده باشید و فقط اینستاگرام را حذف کرده باشید قابل بازیابی هست برای برگرداندن اکانت حذف شده اینستاگرام با لینک مستقیم با ما همراه باشید .

  • دریافت لینک مستقیم در ایمیل

برای دریافت لینک مستقیم در ایمیل بایدقبل از هر چیزی برای پشتیبانی اکانت اینستاگرام خود ایمیل ثبت کرده باشید که بعد از وارد کرد اطلاعات خود ( نام کاربری ، ایمیل ، شماره تلفن ) وارد صفحه زیر می شوید .

دریافت لینک مستقیم در ایمیل

دریافت لینک مستقیم در ایمیل

با کلیک بر روی ” دریافت کد یا پیوند از طریق ایمیل ” یک لینک در ایمیل تان ارسال می شود و ضربه زدن بر روی لینک مستقیم ، روند بازنشانی پیج را طی خواهید کرد .

  • دریافت لینک مستقیم در پیامک

جهت دریافت لینک مستقیم از طریق پیامک اگر شماره تلفنی برای پشتیبانی اکانت ثبت کرده باشید بعد از ورود به حساب و برای بازیابی صفحه پایین را مشاهده می کنید .

دریافت لینک مستقیم در پیامک

دریافت لینک مستقیم در پیامک

در اینجا باید بر روی گزینه ” دریافت کد یا پیوند از طریق پیامک ” کلیک کنید تا پیامکی حاوی لینک مستقیم به شماره تلفن شما ارسال شود .

وقتی روی لینک دریافتی کلیک کنید می توانید از طریق لینک مستقیم اکانت حذف شده اینستاگرام خود را باز یابی و رمز آن را بازنشانی کنید .

 

در نتیجه

همان طور که گفته شد اکانت حذف شده سه نمونه است که هرکدام به روش خود قابل بازیابی است و تنها اکانتی که از طریق لینک مستقیم قابل برگرداندن است خروج از حساب کاربری اینستاگرام می باشد ، که راه های دریافت لینک مستقیم را برایتان به صورت کامل توضیح داده ایم .

چنانچه با مطالعه مقاله و انجام مراحل گفته شده قادر به برگرداندن اکانت حذف شده اینستاگرام با لینک مستقیم نشدید ، نگران نباشید می توانید با کارشناسان همراه رایانه تماس بگیرید .

برای گرفتن راهنمای از متخصصان همراه رایانه کافی است تا از طریق تلفن ثابت با شمار ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ بدون کد وپیش شماره تماس بگیرید تا کارشناسان مجرب و باتجربه شما کاربران گرامی را راهنمایی کنند .

حل مشکلات با کمک رایانه

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *