ایمیل, اینترنت و شبکه, جیمیل, شبکه های اجتماعی, موبایل, نرم افزار, همه مطالب, واتس اپ

مشکل سینک نشدن مخاطبین واتساپ

حل مشکلات با کمک رایانه               

آیا شما هم مشکل سینک نشدن مخاطبین واتساپ را به همراه دارید ؟ برای حل آن با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ از تلفن ثابت تماس بگیرید ( تماس با موبایل ممکن نیست ) در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت از پست ( شماره مشاورین همراه رایانه ) در جهت ارتباط با کارشناسان برای حل مشکل سینک نشدن مخاطبین واتساپ استفاده کنید .

سینک نشدن مخاطبین ، مشکلی که دردسر های زیادی را ایجاد می کند و مانع فعالیت کاربر در واتساپ می شود . پیدا کردن مخاطب و کاربر موردنظر در برنامه واتساپ برعکس بقیه برنامه ها تنها با شماره تلفن انجام می شود .

بدین صورت که اگر شماره مخاطب مورد نظر خود را نداشته باشید به هیچ وجه نمی توانید آن را به واسطه نام کاربری یا آیدی پیدا کنید چرا که گفتگو و مکالمه در واتساپ بر پایه شماره تلفن است .

جیمیل خود را همگام سازی کرده اید ؟ یکی از روش های حل مشکل سینک نشدن مخاطبین واتساپ ، همگام سازی جیمیل است . اگر در سینک جسمسب یه مشکل می خورید ، قبل از هر چیز پست خطاب همگام سازی جیمیل را مطالعه کنید .

پشتیبانان واتساپ کاربرانی هستند که مشکلات ایجاد شده برای شما را برطرف ساخته و در انجام فعالیت های کاربر فرد را راهنمایی می کنند . برای ارتباط با پشتیبانی واتساپ کلیک کنید .

حل مشکلات با کمک رایانه

در این مطلب قصد داریم یکی از عمده ترین مشکلات برنامه واتساپ را برطرف کنیم و به حل کامل آن بپردازیم . در ادامه اگر با مطالعه مطلب مشکل سینک نشدن مخاطبین در واتساپ با مشکل مواجه شدید ، با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ از تلفن ثابت تماس بگیرید .

 

 

۶ علت مشکل سینک نشدن مخاطبین واتساپ

6 علت مشکل سینک نشدن مخاطبین واتساپ

۶ علت مشکل سینک نشدن مخاطبین واتساپ

چه دلایلی باعث می شود مخاطبین واتساپ سینک نشود ؟ در ابتدا به مفهوم سینک شدن با همگام سازی مخاطبین می پردازیم .

فرض کنید برنامه واتساپ را به تازگی نصب کردید و قصد استفاده از آن را دارید، مخاطبین نشان داده نمی شود ، جریان چیست ؟

مخاطب جدید را به واتساپ اضافه کرده اید اما نمی توانید پیدایش کنید ؟ چرا مخاطبین سینک نمی شوند ، مشکل کجاست ؟ اگر بخواهیم به صورت دقیق علت این مشکل را بررسی کنیم ، لازم است با همراه رایانه همراه ما باشید .

 

۱ . اختلال در اینترنت

اینترنت ضعیف مانع هرگونه فعالیت همچون سینک شدن مخاطبین واتساپ می شود . اگر اینترنت شما ضعیف شده و با اختلال مواجه شده باشد عملا مشکل سینک نشدن مخاطبین واتساپ پدید می آید .

 

۲ . غیر فعال یودن همگام سازی خودکار مخاطبین

واتساپ تنظیماتی برای مخاطبین خود به همراه دارد ، بدین صورت که اگر گزینه همگام سازی خودکار مخاطبین را غیر فعال کنیم با مشکل سینک نشدن مخاطبین واتساپ مواجه می شویم .

 

۳ . ضعیف بودن فیل.ترشک.ن

هر نوع سرور آیپی که ثابت نبوده و با اختلال همراه باشد نمی گذارد واتساپ فعالیت کند و مانع کارکرد آن می شود . بنابراین یکی از دلایل ایجاد مشکل سینک نشدن مخاطبین واتساپ همین ضعیف بودن فیلت.رشک.ن شماست .

 

۴ . عدم دسترسی به مخاطبین

باید به برنامه واتساپ مجوز دسترسی به مخاطبین را اعطا کنید تا مخاطبین واتساپ و تلفن هوشمندتان با یکدیگر همگام شود . در صورتی که مجوز دسترسی به مخاطبین به واتساپ داده نشود مشکل سینک نشدن مخاطبین واتساپ شکل می گیرد .

 

۵ . مشکل در حافظه دستگاه

برخی اوقات کمبود حافظه در دستگاه موجب شده تا سینک شدن مخاطب انجام نشود ! حافطه پر دستگاه یا سیم کارت ، جایی برای همگام ساختن مخاطبین باقی نمی گذارد .

 

۶ . خراب بودن واتساپ نصب شده

تا به حال شده از واتساپ های منسوخ شده یا برنامه های نصبی با اختلال استفاده کنید ؟ اگر واتساپ را از سایت های نامعتبر دانلود و نصب کنید ممکن است برخی از فعالیت های او از کار بی افتد ، بنابراین یکی از دلایل مشکل سینک نشدن مخاطب واتساپ ، اختلال در فایل نصبی شماست .

در ادامه میریم که با راه حل های کاربردی حل مشکل سینک نشدن مخاطبین واتساپ آشنا شویم . برای ارتباط با پشتیبانی واتساپ با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ از تلفن ثابت بدون کد و پیش شماره تماس بگیرید .

 

 

۸ روش حل مشکل سینک نشدن مخاطبین واتساپ

8 روش حل مشکل سینک نشدن مخاطبین واتساپ

۸ روش حل مشکل سینک نشدن مخاطبین واتساپ

برای حل مشکل سینک نشدن مخاطبین واتساپ می توانید از روش های آموزشی زیر استفاده کنید .

  1. از یک اینترنت پر سرعت و قوی استفاده کنید .
  2. همگام سازی خودکار مخاطبین را فعال نمایید .
  3. آیپی دستگاه را ثابت نگه دارید .
  4. به واتساپ مجوز دسترسی به مخاطبین را بدهید .
  5. حافظه تلفن همراهتان را سبک کنید تا مخاطبین همگام شود .
  6. حذف و نصب کنید .
  7. از آخرین نسخه منتشر شده واتساپ استفاده نمایید .
  8. انجام عملیات بازآوری مخاطبین واتساپ را چن بار پشت هم تکرار کنید .

اگر با انجام مراحل بالا موفق به حل مشکل سینک نشدن مخاطبین واتساپ نشدید ، بلافاصله با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ از تلفن ثابت بدون کد و پیش شماره با مرکز مشاوره تخصصی تلفنی همراه رایانه در تماس باشید .

 

حل مشکلات با کمک رایانه

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *