اینستاگرام, شبکه های اجتماعی, موبایل, همه مطالب

آموزش حذف اکانت اینستاگرام

حل مشکلات با کمک رایانه               

برای آموزش حذف اکانت اینستاگرام تا پایان این مطلب با ما همراه باشید . هم چنین می توانید در طول شبانه روز با استفاده از شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ فقط از طریق خط های ثابت ( تماس با تلفن همراه امکان پذیر نیست ) با تیم همراه رایانه تماس بگیرید .

چنان چه نتوانستید تماس بگیرید تا مشکلتتان را حل کنید ، به مطلب ( شماره تماس مشاوران همراه رایانه  ) بروید تا با مشاورین ما در موضوع آموزش حذف اکانت اینستاگرام ارتباط برقرار کنید تا متخصصین ما راهنمایی های لازم را به شما عزیزان بکنند .

برای دانستن ۱۰ مشکلی که اغلب کاربران اینستاگرام را درگیر خود می کنند و راه حل هایی برای این مشکلات ، همراه رایانه مقاله پشتیبانی اینستاگرام را ایجاد نمود . در این مطلب علاوه بر حل ۱۰ مشکل ، ۸ راه ارتباطی با این برنامه هم گفته شده است .

اگر علاقه ای به خواندن این مطلب دارید لازم است در متن فوق بر روی پشتیبانی اینستاگرام کلیک نمایید .

حذف اکانت اینستاگرام از مواردی ست که در این پلتفرم جزو سخت ترین کار های ممکن برای انجام دادن می باشد . اغلب افراد حذف اکانت اینستاگرام را با خارج شدن از اکانت اینستاگرام  اشتباه می گیرند ، یا قصد دارند فقط برای مدتی اکانت خود را پاک کنند اما اشتباها حساب خود را به صورت دائم حذف می کنند . به همین علت تیم مشاوره همراه رایانه تصمیم گرفت با ایجاد مطلب آموزش حذف اکانت اینستاگرام ، به تمامی این تفکرات غلط پاسخ دهد . با ما بمانید .

حل مشکلات با کمک رایانه

 اگر پس از مطالعه مطلب آموزش حذف اکانت اینستاگرام هم چنان موفق به این کار نشدید ؛ به مشکل حذف نشدن اکانت اینستاگرام مراجعه نمایید .

در صورتی که پس از دلیت کردن حساب خود تصمیم به برگرداندن آن گرفتید ، از مقاله ی سایت برگرداندن پیج حذف شده اینستاگرام استفاده کنید .

برای ایجاد یک حساب جدید سردرگمی ؟ ! کافی ست به زدن پیج جدید در اینستاگرام ضربه بزنید تا به آسانی یک حساب جدید را بسازید .

رفتن به اکانت های گذشته بدون داشتن رمز همیشه جزو دغدغه های کاربران بوده ، مطلب اینستاگرام قبلی خودم این مشکل را برای شما حل کرده است .

تفاوت حذف اکانت کردن با خارج شدن از اینستاگرام

 

تفاوت حذف اکانت کردن با خارج شدن از اینستاگرام

تفاوت حذف اکانت کردن با خارج شدن از اینستاگرام

چون در دلیت اکانت کردن و خارج شدن از اینستاگرام پاک شدن اکانت از روی گوشی دیده می شود ، از دید بسیاری مردم هر دو یک کار را انجام می دهند .

با این تفاوت که در خارج شدن از اکانت تمامی اطلاعات حساب شما پابرجا خواهد ماند و افراد می توانند پیج شما را ببینند ، برای شما پیام ارسال کنند ، شما را فالو و آنفالو کنند و …. اما در دلیت اکانت کردن چه از نوع دائمی چه موقت ، حساب شما از دید مخاطبین و کاربران این برنامه پنهان خواهد شد و هیچ کس جز خودتان نمی تواند به این حساب دسترسی داشته باشد .

همین موضوع سبب شد تا آموزش حذف اکانت اینستاگرام یکی از ملزومات برای هر کاربر فعال این برنامه باشد .

 

 

آموزش حذف اکانت اینستاگرام به صورت دائمی ( دلیت اکانت )

 

آموزش حدف اکانت اینستاگرام به صورت دائمی ( دیلیت اکانت )

آموزش حدف اکانت اینستاگرام به صورت دائمی ( دیلیت اکانت )

اگر قصد دارید حساب تان برای همیشه از دسترس خارج شود ، قابلیت دلیت اکانت برای شماست . شما با حذف دائمی حسابتان تمامی اطلاعات موجود در آن از بین خواهد رفت ؛ حتی دیگران می توانند نام کاربری شما را برای خود بردارند .

دلیت اکانت کردن در تلفن های اندروید و IOS کمی با یک دیگر تفاوت دارد که در ادامه به آن خواهیم پرداخت .

به شما پیشنهاد می کنیم پیش از پاک کردن دائمی اکانت تان اطلاعاتتان را دانلود کنید . در صورتی که با چگونگی این کار آشنایی ندارید می توانید با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵  بدون کد با ما تماس گرفته یا از طریق مطلب حذف سریع اکانت اینستاگرام ، نحوه بکاپ گرفتن را مطالعه بفرمایید .

غیرفعال سازی دائمی حساب در اندروید

  • برای این کار وارد حساب خود شوید .
  • به نمایه کاربری رفته ، اکنون از طریق تنظیمات یا ادیت پروفایل اکانت وارد بخش جزئیات شخصی شوید .
  • اکنون در گزینه های پیشنهادی ، سومین گزینه را انتخاب نمایید .
  • حال در صفحه باز شده گزینه پاک کردن حساب را انتخاب کنید و ادامه را بزنید .
  • سپس رمز عبور اکانت خود را وارد کنید و دلیل خود را حذف اکانت از گزینه های موجود انتخاب کنید .
  • بر روی ( ادامه ) ضربه بزنید .
  • دکمه دلیت اکانت را تایید کنید . تمام !

مطلب آموزش حذف اکانت اینستاگرام جدید ترین روش های ممکن را در برگرفته است .

 

غیر فعال سازی دائمی حساب در آیفون

  • همانند آموزش حذف اکانت اینستاگرام در اندروید به تنظیمات پلتفرم خود بروید .
  • سپس با رفتن به گزینه حساب ، دلیت اکانت را انتخاب و لمس نمایید .
  • برای پاک کردن حساب به صورت دائمی به دکمه سفید رنگ ضربه بزنید .
  • اکنون پس از انتخاب گزینه صورتی رنگ به یک صفحه جدید منتقل خواهید شد . در آن جا علت این عمل خود را از بین گزینه های موجود انتخاب کنید .
  • اکنون با وارد کردن پسورد و سپس کلیک بر روی دلیت اکانت ، حساب شما پاک خواهد شد .

 

 

آموزش حذف اکانت اینستاگرام به صورت موقت ( دی اکتیو )

 

آموزش حدف اکانت اینستاگرام به صورت موقت ( دی اکتیو )

آموزش حدف اکانت اینستاگرام به صورت موقت ( دی اکتیو )

اگر تصمیم دارید مقداری از فضای مجازی دور شوید و استراحت کنید ؛ بهترین کار دی اکتیو کردن حساب می باشد . با این کار اکانتتان از بین نخواهد رفت و هر زمان که تمایل داشته باشید می توانید برگردید .

یکی از محدودیت های این قابلیت این است که شما در هر هفته فقط یک بار می توانید این کار را انجام دهید .

مراحل دی اکتیو کردن و دلیت کردن کاملا به یک دیگر شبیه هستند با این تفاوت که شما به جای انتخاب دکمه پاک کردن حساب ، غیر فعال کردن حساب را انتخاب می نمایید .

سپس با وارد کردن گذرواژه و انتخاب دلیل خود برای این کار صفحه ای برای شما آپلود می شود ؛ در این صفحه به شما پیشنهاد داده برنامه به صورت خودکار فعال سازی مجدد را انجام می دهد .

 شما می توانید در صورت تمایل زمانی که قصد برگرداندن پیج خود را دارید ، مدت زمانش را که از یک تا ۷ روز می باشد انتخاب کنید . همچنین می توانید عدم فعال سازی مجدد خودکار را لمس کنید تا این اتفاق نیافتد .

اکنون با زدن دکمه ( ادامه ) و غیر فعال کردن حساب موفق به اتمام این کار شده اید .

 

نکته : توجه داشته باشید تفاوتی نمی کند که شما کدام نوع از حذف اکانت را انجام داده اید ؛ برای برگرداندن آن فقط به مدت ۳۰ روز زمان دارید . برای برگرداندن بدون دردسر پیج های خود کافی ست با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ بدون پیش شماره با مرکز مشاوره همراه رایانه ارتباط برقرار کنید .

 

کلام پایانی

در مطلب آموزش حذف اکانت اینستاگرام جدید ترین روش های ممکن برای غیر فعال سازی و حذف اکانت را آماده کردیم تا درگیر روش های قدیمی مانند رفتن به وب سایت اینستا نشوید . در مطلب آموزش حذف اکانت اینستاگرام به تفاوت آن با خارج شدن از اکانت اینستاگرام اشاره کردیم ؛ در صورتی که می خواهید دی اکتیو کنید اما نمایه کاربری شما برای دیگران قابل مشاهده باشد این کار بسیار راه مناسبی ست .

منتظر نظرات و دیدگاه های شما عزیزان خواهیم بود .

 

 

حل مشکلات با کمک رایانه

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *