بازی, تلگرام, موبایل, نرم افزار, همه مطالب

ارزش تپ سواپ

حل مشکلات با کمک رایانه               

برای اطلاع از ارزش تپ سواپ قادر هستید ۲۴ ساعته با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ بدون هیچ پیش شماره ای ( تماس با موبایل امکان پذیر نیست) با مرکز همراه رایانه تماس بگیرید.

همچنین پلیر هایی که دسترسی به تلفن ثابت ندارند نگران نباشند، موسسه ما راهی را برای شما در نظر گرفته است تا با متخصصین ما در مورد ارزش تپ سواپ ارتباط برقرار کنید؛ برای استفاده از این راهکار پست ( شماره تماس مشاوران همراه رایانه  ) مطالعه فرمایید.

تپ سواپ که حدودا چند ماهی ست روی کار آمده است به دومین ارز دیجیتالی محبوب تلگرام تبدیل شده است. به طوری که در حال حاضر این ایر دراپ بیش از ۵۶ میلیون کاربر دارد. اکثر افراد به علت داشتن تیک آبی تپ سواپ و مورد حمایت قرار گرفتن این بازی توسط بنیانگذار تلگرام خیالشان راحت است که بازی مناسبی را برای کسب درآمد انتخاب کرده اند و بسیار مشتاقند تا از قیمت این ارز دیجیتالی با خبر بشوند.

به همین علت در این مقاله قصد داریم شما را از ارزش تپ سواپ (جدید ترین قیمت لحظه ای در حال حاضر) با اطلاع سازیم.

اگر شما هم نگرانید که چنان چه تپ سواپ لیست شود بدون داشتن کیف پول چه اتفاقی برای آن حساب می افتد ، به مطلب تپ سواپ گزینه کیف پول نداره مراجعه کنید.

حل مشکلات با کمک رایانه

در صورتی که موبایل شما آی او اس می باشد، می توانید برای دانلود این بازی از لینک دانلود تپ سواپ برای آیفون استفاده نمایید.

یک مقاله جامع در مورد این ایر دراپ می تواند برای یادگیری تپ سواپ بسیار مفید باشد؛ آن پست بازی تپ سواپ صفر تا صد می باشد.

مطلب تپ سواپ را چگونه بفروشیم؟ شما را راجع به شرایط فروختن تپ سواپ خود آگاه می کند تا بهترین تصمیم را بگیرید.

 

 

 

اطلاع از ارزش تپ سواپ امروز 

اطلاع از ارزش تپ سواپ امروز 19 تیر 1403

اطلاع از ارزش تپ سواپ امروز ۱۹ تیر ۱۴۰۳

همانطور که مستحضر هستید کمپانی تپ سواپ هنوز فرمول دقیقی برای قیمت گذاری این بازی ارائه نداده است. بر اساس آخرین داده هایی که کوین مارکت کپ به ما اطلاع داده است، ارزش تپ سواپ امروز برای هر یک عدد توکن برابر است با ۰.۰۰۸۲۶۰ $ که اگر ما این مقدار اطلاع رسانی شده را به تومان تبدیل کنیم به چیزی حدود ۵۱۲ تومان خواهد بود.

ارزش تپ سواپ امروز مقدار ثابتی نیست و قطعا در زمان لیست شدن و موج اول فروش ممکن است که این قیمت بالا و پایین رود. (ارزش تپ سواپ امروز برای قیمت گذاری نهایی یک مقدار احتمالی می باشد)

با فرض این که در زمان لیست شدن قیمت ارز دیجیتال تپ سواپ با ارزش تپ سواپ تقریبا یکسان باشد، شما با داشتن یک میلیون تپ سواپ شما حدودا ۵۱۲ میلیون دارید!

اما یکی از منابع معتبر در مورد این بازی چندی پیش اعلام کرده است که فرمول نهایی برای قیمت گذاری آن با ربات تلگرامی کلیکی نات کویین یکسان می باشد؛ یعنی شما هر چقدر که تا به حال تپ سواپ برای خود استخراج کرده اید ، لازم است سه صفر پایانی آن را حذف نمایید.

برای مثال اگر شما در این ارز دیجیتال تقریبا ۴۰ میلیون استخراج کرده باشید، سه صفر آن حذف شده و مقدار نهایی تپ سواپ شما چهل هزار می باشد؛ چنان چه ارزش تپ سواپ، قیمت نهایی این ایر دراپ باشد ، شما چیزی مابین ۱۶۰ تا ۲۴۰ دلار را باید داشته باشید!

در روز گذشته این شرکت در پیامی یک ادعا در مورد ارزش اصلی و احتمالی تپ سواپ در توییتر سخن گفت. این پیغام برای اغلب افراد غیر قابل باور می باشد چون که نات کویین هم نتوانست چنین قیمتی را داشته باشد.

طبق اطلاعیه این شبکه مقدار احتمالی دریافتی شما به شکل زیر می باشد:

  • توکن های استخراج شده (یک تا دو میلیون تپ سواپ)= ۳۰ دلار
  • توکن های استخراج شده (۲ تا ۵ میلیون تپ سواپ)= ۶۰ دلار
  • توکن های استخراج شده (۵ میلیون تپ سواپ)= ۱۲۰ دلار
  • توکن های استخراج شده (۱۰ میلیون تپ سواپ)= ۲۴۰ دلار
  • توکن های استخراج شده (۲۰ میلیون تپ سواپ)= ۴۸۰ دلار
  • توکن های استخراج شده (۳۰ میلیون تپ سواپ)= ۷۲۰ دلار

اما با این حال از نظر کارشناسان ما این قیمت، ارزش واقعی آن نمی باشد و احتمالا ارزش تپ سواپ به قیمت نهایی و اصلی آن نزدیک تر خواهد بود.

با این حال شما می توانید برای اطلاع از ارزش این بازی در هر لحظه با ما از طریق شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ تماس حاصل فرمایید.

 

 

تپ سواپ چه زمانی لیست می شه ؟

تپ سواپ چه زمانی لیست میشه ؟

تپ سواپ چه زمانی لیست میشه ؟

این بازی تلگرامی در ابتدا قرار بود در ۱۰ خرداد لیست شود اما به علت تغییر شبکه تپ سواپ از روی بلاک چین سولانا به تون مجبور شدند تا این زمان را به ۱۱ تیر تغییر دهند.

اما این شرکت دوباره در اطلاعیه ای اعلام کرد که لیست شدن تپ سواپ در این تایم اتفاق نخواهد افتاد؛ در حال حاضر هیچ کس زمان دقیق لیست شدن را نمی داند ولی احتمال می رود تایم نهایی لیست شدن در اواخر مرداد ماه باشد.

نکته ای مهم: زمانی که همه منتظر لیست شدن نات کوییین بودند، این شرکت مدام این زمان را به عقب می انداخت؛ به عبارتی این یک ترفند در ارز های دیجیتالی ست، پس به هیچ عنوان نگرانی به خود راه ندهید.

 

نتیجه گیری

با خواندن مطلب ارزش تپ سواپ، شما به قیمت حدودی آن در زمان لیست شدن دست پیدا کردید؛ همچنین با به تاخیر افتادن لیست شدن هر کسی، حتی افرادی که هنوز شروع به فعالیت در این بازی هم نکرده اند می توانند از فرصت به دست آمده استفاده و نهایت بهره را ببرند. طبیعتا افرادی که از ابتدای این بازی فعال بوده اند سهم بیشتری از این درآمد نصیب شان خواهد شد و هر فردی به اندازه تلاشی که در این راه کرده است سود خواهد کرد.

شما برای اطلاع از ارزش تپ سواپ، قادر هستید تا در هر ساعت از شبانه روز با ما تماس حاصل فرمایید.

چنان چه سوالی ذهنتان را به خود درگیر کرده است کافی ست تا در دیدگاه ها مشکل خود را با تیم مجرب همراه رایانه در میان بگذارید.

 

حل مشکلات با کمک رایانه

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *