اندروید, اینترنت و شبکه, اینستاگرام, شبکه های اجتماعی, موبایل, نرم افزار, همه مطالب

اینستاگرام فارسی بدون فیلتر

حل مشکلات با کمک رایانه               

برای استفاده از اینستاگرام فارسی بدون فیلتر این مطلب را تا آخر مطالعه کنید و یا اینکه با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ بدون کد و پیش شماره و با تلفن ثابت ( تماس با موبایل امکان پذیر نیست ) تماس بگیرید .

در صورتی که از طریق تلفن ثابت قادر به تماس نشدید نگران نباشید همراه رایانه برای کاربرانی که به تلفن ثابت دسترسی ندارند سامانه شارژی را فراهم کرده است و شما  می توانید با مطالعه مطلب ( تماس با مشاوران همراه رایانه ) راه تماس با مشاوران را پیدا کرده و با کارشناسان همراه رایانه در ارتباط باشید .

شبکه اجتماعی اینستاگرام یکی پر طرفدار ترین اپلیکیشن سراسری است که کاربران زیادی از آن استفاده می کنند که برخی از کاربران فعال در اینستاگرام کسب و کار خود را در آن راه اندازی کرده اند و از همین طریق کسب در آمد می کنند .

از آن جایی که اینستاگرام یکی از پلتفرم های محبوب و پر مخاطب میان کاربران است ، مانند دیگر برنامه ها که پس از اینکه اپلیکیشن مورد توجه اکثر کاربران قرار می گیرد و بازار آن برنامه داغ شود کم کم نسخه های غیر رسمی اپلیکیشن از گوشه و کنار روی کار می آیند تا بتوانند ویژگی های جدیدی را ارائه کنند و با برداشتن یک سری محدودیت های نسخه اصلی اینستاگرام کاربران را به سمت خود بکشانند ، اینستاگرام هم نیز نسخه های غیر رسمی نیز ارائه کرده است .

برای ارتباط با پشتیبانی اینستاگرام همراه رایانه مطلبی تهیه کرده است که شما می توانید با مطالعه آن ۸ راه ارتباط با پشتیبانی و ۱۰ مشکل رایج اینستاگرام مطالعه کنید فقط کافی است تا بر روی لینک پشتیبانی اینستاگرام کلیک کنید .

حل مشکلات با کمک رایانه

 

نسخه های غیر رسمی اینستاگرام

 

نسخه های غیر رسمی اینستاگرام

نسخه های غیر رسمی اینستاگرام

اینستاگرام نسخه های فرعی زیادی بر روی بازار ارائه کرده است که بعد از اینستاگرام فارسی بدون فیلتر می توانید از آن ها استفاده کنید برای استفاده از نسخه های غیر رسمی که همراه رایانه درباره ی آن ها توضیحاتی یادداشت نموده ، ادامه مطلب را مطالعه کنید

.

اینستاگرام ایکس

اولین نسخه های غیر رسمی اینستاگرام ، اینستاگرام ایکس می باشد ، این برنامه امکانات بیشتری نسبت به نسخه اصلی اینستاگرام ارائه می دهد و امکان دانلود پست ، استوری و پروفایل دیگران ، آنالیز پست ها ، بدون اینکه افراد متوجه بشوند دایرکت و استوری ها را مشاهده کنید . برای دانلود و اطلاعات بیشتر بر روی لینک اینستاگرام ایکس چیست دانلود ایستاگرام ایکس کلیک کنید .

 

اینستاگرام جی بی

دومین از نسخه های غیر رسمی اینستاگرام ، اینستاگرام جی بی است که با استفاده از اینستاگرام جی بی می توانید انواع عکس و فیلم را در قالب های مختلف ماندد استوری ، پست و حلقه فیلم انتشار دهید . با افکت های دوربین آن ها را ویرایش کنید و ریلز هایی که مخاطبان را به خود به جذب می کنند را تولید کنید . برای اطلاعات بیشتر و دانلود لازم است تا مطلب اینستاگرام جی بی چیست دانلود اینستاگرام جی بی را مطالعه کنید .

اینستاگرام های فرعی یکی از بهترین برنامه هایی هستند که می توان از آن ها برای انجام کار هایی استفاده کرد که کاربر برای انجام اش به دنبال نرم افزارهای کمکی در کنار اینستاگرام می گردد .

یکی دیگر از نسخه غیر رسمی اینستاگرام ، اینستاگرام فارسی بدون فیلتر است . این نسخه قابل نصب بر روی گوشی های اندروید می باشد . این برنامه نیز امکان ارسال استوری ، تم تاریک ، دانلود عکس و فیلم به صورت مستقیم ، اینستاگرام پازلی ، بزرگ نمایی عکس پروفایل و … است که در ادامه قصد داریم به طور دقیق درباره ی اینستاگرام فارسی بدون فیلتر توضیحاتی برایتان شرح دهیم . پس تا آخر مطلب با همراه رایانه همراه باشید .

 

اینستاگرام فارسی بدون فیلتر چیست ؟

اینستاگرام فارسی بدون فیلتر چیست ؟

اینستاگرام فارسی بدون فیلتر چیست ؟

اینستاگرام فارسی بدون فیلتر از زبان فارسی پشتیبانی می کند ؛ ولی گاهاَ کاربران در هنگام استفاده از برنامه بر روی زبان فارسی با مشکل رو به رو می شوند . برای رفع این مشکل برخی اوقات به ابزار تغییر آی پی نیاز است .  همین امر کافی است تا اینستاگرام فارسی بدون فیلتر به وجود بیاید . دانلود و استفاده از اینستاگرام فارسی بدون فیلتر ، استفاده چند برنامه جانبی در کنار نسخه اصلی از بین می برد .

با اینکه این پلتفرم در کنار نسخه اصلی اینستاگرام سازگار است و امکان نصب و استفاده هم زمان هر دو نسخه وجود دارد اما کاربران می توانند از اینستاگرام فارسی بدون فیلتر به عنوان یک جایگزین عالی و کار آمد استفاده کنند . این برنامه به اندازه اینستاگرام ایکس و اینستاگرام جی بی کار آمد است و قابلیت های متعددی مانند امکان دانلود پست ها ، تغییر تم و… را در اختیار مردم می گذارد . با این تفاوت که بر روی زبان فارسی خطا نمی دهد و برای کاربران فارسی زبان دردسر ایجاد نمی کند .

 

 

قابلیت اینستاگرام فارسی بدون فیلتر

قابلیت اینستاگرام فارسی بدون فیلتر

قابلیت اینستاگرام فارسی بدون فیلتر

برنامه های فرعی و غیر رسمی که از هر برنامه ساخته می شود قابلیت های بیشتری نسبت به نسخه اصلی دارد در این بخش نیز قصد داریم تا قابلیت های اینستاگرام فارسی بدون فیلتر را برایتان شرح دهیم نصب اینستاگرام فارسی بدون فیلتر راهی  عالی ، ویژه  برای استفاده و لذت بردن از قابلیت های اینستاگرام فارسی بدون فیلتر است . مهم ترین ویژگی ها عبارت اند از :

  • رایگان بودن
  • فارسی بودن برنامه
  • فالو کردن دوستان خود در برنامه
  • تعیین تایم زمان بندی استوری
  • قابلیت چت خصوصی یا دایرکت
  • دانلود ویدیو ها و تصاویر اینستاگرام
  • تغییر رنگ برنامه
  • دانلود استوری های کاربران دیگر
  • پشتیبانی و دانلود تم های مختلف
  • کپی کردن کپشن موجود در پست ها
  • نشان دادن لینک ها در کپشن پست

      و…

 

اینستاگرام فارسی بدون فیلتر یک نسخه مود شده مانند دیگر نسخه ها از جمله اینستاگرام ایکس و اینستاگرام جی بی می باشد که در ادامه توضیحات لازم را مطالعه خواهید کرد .

 

اینستاگرام فارسی بدون فیلتر ( نسخه مود شده )

اینستاگرام فارسی بدون فیلتر ( نسخه مود شده )

اینستاگرام فارسی بدون فیلتر ( نسخه مود شده )

وقتی صحبت از نسخه مود شده منظور از برنامه هایی است که توسط افراد غیر از توسعه دهندگان اصلی به وجود آمده اند . این برنامه ها برای اضافه کردن قابلیت های جدید به نسخه اصلی و بهبود تجربه کاربری ساخته می شوند .

برنامه های غیر رسمی را می توان به عنوان نسخه های هک شده برنامه اصلی نیز معرفی کرد . برای ایجاد تغییرات در ویژگی ها و قابلیت های برنامه ، نیاز به دست کاری کد ها است . بنا براین ، میان شما و برنامه اصلی یک توسعه دهنده قرار گرفته است که می تواند با اضافه کردن بد افزار به برنامه ، امنیت اطلاعات گوشی شما را به خطر بیندازد .  

 

نتیجه 

نسخه های غیر رسمی و مود شده هر برنامه ای بهتر از نسخه اصلی نیست ولی محدودیت ها یی که در نسخه اصلی بوده برداشته شده و قابلیت های بسیار جذاب تری را در نسخه غیر رسمی اضافه کرده است . در نسخه فرعی اینستاگرام که یکی از آن ها اینستاگرام فارسی بدون فیلتر است قابلیت های ویژه ای در آن اضافه شده است که قابل توجه دیگر کاربران قرار گرفته است یکی از این قابلیت های عالی از بین بردن برنامه جانبی کنار برنامه است یعنی بدون داشتن برنامه جانبی می توانید پست ، استوری ، فیلم ، کلیپ را دانلود کنید .

در این مطلب سعی کردیم تا به معرفی اینستاگرام فارسی بدون فیلتر بپردازیم و همچنین قابلیت های ویژه آن را برایتان شرح دهیم . چنانچه با مطالعه این مطلب برایتان سوالاتی ایجاد شد و یا به آنچه که مد نظرتان است نمی رسید می توانید با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ بدون کد و پیش شماره و با تلفن ثابت تماس بگیرید تا کارشناسان همراه رایانه شما کاربران گرامی را نیز راهنمای کنند .

حل مشکلات با کمک رایانه

مطالب مرتبط

یک فکر در مورد “اینستاگرام فارسی بدون فیلتر

  1. رهگذر تنها گفت:

    آیا واقعاً نسخه های فرعی اینستاگرام نسخه های جاسوس و سرقت کننده اطلاعات گوشی و سیستم نیستند؟!

    1. رضا کیوانلو گفت:

      نه ولی احتمال داره پیجتون مسدود بشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *