اینترنت و شبکه, اینستاگرام, شبکه های اجتماعی, موبایل, نرم افزار, همه مطالب

اینستاگرام قبلی خودم

حل مشکلات با کمک رایانه               

برای نصب اینستاگرام قبلی خودم ساده ترین راه کدام است ؟ برای پاسخ به این سوال این مطلب را تا آخر مطالعه کنید و یا اینکه با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ بدون کد و پیش شماره و با تلفن ثابت ( تماس از طریق گوشی موبایل امکان پذیر نیست ) تماس بگیرید .

چنانچه از طریق تلفن ثابت قادر به تماس با کارشناسان همراه رایانه نبودید نگران نباشید همراه رایانه سامانه شارژی دارای تخفیف های ویژه را برای افرادی که به تلفن ثابت دسترسی ندارند آماده کرده است برای استفاده از سامانه شارژی لازم است تا بر روی لینک ( تماس با مشاوران همراه رایانه ) کلیک کنید .

اینستاگرام یک شبکه اجتماعی پر مخاطب است که باعث شده تا کاربران زیادی از سراسر جهان در این اپلیکیشن فعالیت داشته باشند .  از همین رو که تعداد زیادی کاربر به سمت پلتفرم هجوم آورده اند موجب بروز خطا ها و مشکلات زیادی می شود .

هر کاربر برای استفاده از اینستاگرام می بایست یک اکانت برای خود بسازد  تا بتواند از تمامی امکانات آن استفاده کند . حال ممکن است که به هردلیلی از اکانت خود خارج شوید و برنامه از روی گوشی شما حذف شود و برای ورود دوباره به اکانت با مشکل مواجه شوید و یا اینکه به دلیل تعویض گوشی همراه خود به دنبال نصب اینستاگرام قبلی خود باشید .

برای نصب  اینستاگرام می توانید یکی از نسخه های مود شده اینستاگرام مانند اینستاگرام فارسی بدون فیلتر را دانلود کنید و از تمام امکانات جدید اینستاگرام فارسی بدون فیلتر استفاده کنید . برا اطلاعات بیشتر بر روی لینک اینستاگرام فارسی بدون فیلتر کلیک کنید .

حل مشکلات با کمک رایانه

همراه رایانه برای ساده کردن راه کاربران اینستاگرام  برای ارتباط با پشتیبانی ، مطلبی با عنوان پشتیبانی اینستاگرام طراحی کرده است شما کاربر عزیز برای مطالعه این مطلب کافی است تا بر روی لینک پشتیبانی اینستاگرام کلیک کنید .

در این مقاله قصد به ارائه توضیحاتی در رابطه با نصب اینستاگرام قبلی ، برگرداندن پیج قبلی بدون رمز ، نصب اینستاگرام قبلی خود با شماره تلفن ، نصب اینستاگرام قبلی با نام کاربری یا ایمیل داریم . پس تا آخر این مطلب با همراه رایانه همراه باشید .

 

راه نصب اینستاگرام قبلی خودم  

راه نصب اینستاگرام قبلی خودم  

راه نصب اینستاگرام قبلی خودم

همان طور که در ابتدای مطلب برایتان گفتیم اینستاگرام به عنوان محبوب ترین شبکه اجتماعی در سراسر دنیا شناخته شده است . حتماَ برای شما هم پیش آمده باشد که گفته باشید اینستاگرام قبلی خودم را می خواهم و یا اینکه اینستاگرام قبلی خودم را چگونه برگردانم ؟ برای پاسخ به این سوال  بعد از دانلود ، نصب اینستاگرام وارد برنامه شوید و در قسمت Username , email or mobile number شماره تلفن همراه ، نام کاربری یا ایمیلی که زمان ثبت نام از آن استفاده کردید را وارد کنید . در صورت داشتن گذرواژه ، رمز عبور پیج خود را وارد کنید تا وارد حساب کاربری خود شوید .

 

نصب اینستاگرام قبلی خودم با شماره همراه

در بند فوق گفتیم که در کادر اول باید یکی از موارد خواسته شده ( نام کاربری ، ایمیل یا شماره موبایل ) پیج خود را که زمان ساخت اکانت آن را معرفی کرده بودید را وارد کنید . در این قسمت یکی از گزینه هایی که لازم دارید شماره همراهی است که زمان ساخت اکانت آن را معرفی کرده اید . در این بخش قصد داریم در اینجا به صورت تصویری روش نصب اینستاگرام قبلی با شماره تلفن را برایتان نمایش خواهیم داد .

  1. ابتدا اینستاگرام را باز کنید و در کادر اول که مربوط به نام کاربری و .. می باشد ، شماره همراه معرفی شده خود را وارد نمایید .
  2. در کادر دوم که مربوط به گذرواژه است رمز عبورتان را وارد کنید . در صورتی که رمز عبورتان را فراموش کردید می توانید گزینه Get help logging in  را انتخاب کنید تا به مرحله باز یابی رمز وارد شوید و یا اینکه بر روی لینک فراموش کردن رمز اینستاگرام کلیک کنید .
  3. پس از ورود شماره همراه و انتخاب گزینه Next به مرحله بعد وارد خواهید شد و در این بخش می بایست گزینه Send an SMS  را انتخاب نمایید تا پیامک بازیابی برای شماره همراهتان پیامک شود .
  4. بعد از دریافت کد امنیتی که به شماره همراه تان ارسال شده ، کد را در قسمت مربوطه وارد کنید اکنون می توانید رمز عبورتان را بازیابی کنید .                                                                    

نصب اینستاگرام قبلی خودم با شماره تلفن و نام کاربری

خوشبختانه برای نصب اینستاگرام قبلی راه های مختلفی وجود دارد و به سادگی می توان پیج قبلی اینستاگرام را برگرداند . در این بخش می خواهیم روش نصب اینستاگرام قبلی با شماره تلفن و نام کاربری را برایتان مطرح کنیم .

اینستاگرام این امکان را برای کاربران فراهم کرده است که بتوانند از طریق روش های گوناگون وادر اکانت قبلی خود بشوند و اطالاعات را بازیابی کنند . یکی از ساده ترین روش های برگرداندن پیج قبلی اینستاگرام استفاده از شماره همراه و نام کاربری می باشد .

  1. ابتدا Login را انتخاب کنید تا صفحه اصلی که می بایست نام کاربری را وارد کنید برایتان باز شود .
  2. بعد از اینکه نام کاربری را در کادر اول وارد کردید می بایست گزینه Get help logging in  را انتخاب کنید و سپس بر روی گزینه Send an sms کلیک کنید .
  3. بعد از انتخاب این گزینه کد ۶ رقمی که به شماره همراه تان که زمان ساخت اکانت ثبت کرده بودید ارسال شده را وارد کنید .
  4. بعد از اینکه کد ارسالی ۶ رقمی را وارد کنید . اینستاگرام قبلی برایتان بالا می آید .

 

نتیجه

چنانچه سوال چگونه اینستاگرام قبلی خودم را نصب کنم برایتان پیش آمد کافی است تا این مطلب را به صورت کامل مطالعه کنید .

اگر با مطالعه مطلب نصب اینستاگرام قبلی خودم بازم با مشکلاتی رو به رو  شدید نگران نباشید فقط تلفن ثابت خود را بردارید و با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ بدون کد وپیش شماره تماس بگیرید تا کارشناسان همراه رایانه شما کاربران عزیز را راهنمایی کنند . 

 

 

حل مشکلات با کمک رایانه

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *