اینترنت و شبکه, اینستاگرام, شبکه های اجتماعی, موبایل, نرم افزار, همه مطالب

اینستاگرام قطع شده

حل مشکلات با کمک رایانه               

اینستاگرام قطع شده ؟ نمی تونید وارد حساب کاربری اینستاگرامتان شوید ؟ با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ از تلفن ثابت بدون کد و پیش شماره تماس بگیرید ( تماس با موبایل امکان پذیر نیست ) ، اگر موفق به تماس نشدید از پست ( شماره مشاورین همراه رایانه ) کمک بگیرید تا بتوانید با پشتیبانی اینستاگرام به سوال اینستاگرام قطع شده پاسخ بدید .

از خواب بیدار می شی و طبق عادت هر روز گوشی رو برمی داری و به دنبالش اینترنت و روشن می کنی . بعد از لمس آیکون اینستاگرام می بینی که برنامه بالا نمیاد و اطلاعات جدیدی نشون داده نمیشه !

اکانت اینستاگرامت قفل شده و نمی تونی وارد حساب کاربری بشی ؟ پست مشکل قفل شدن اکانت اینستاگرام به شما کمک می کنه تا حساب کاربری اینستاگرامت به راحتی برگردونی .

اولین احتمالی که می دی احتمالا قطع شدن و کار نکردن فیل.ترشک.نه ، اما نه چرا برنامه تلگرام باز شد ؟ پس مشکل بالا نیامدن اینستاگرام ما قطع بودن اینترنت نیست بلکه خود برنامه اینستاگرام ست .

به دنبال حل ۱۰ مشکل رایج اینستا می گردی یا از ۸ راه ارتباط با پشتیبانی خبر نداری ؟ استفاده از پست پشتیبانی اینستاگرام را از دست نده .

حل مشکلات با کمک رایانه

اگه بعد از ورود به اینستاگرام با صفحه سفید مواجه شدی لازمه پست مشکل صفحه سفید اینستاگرام رو بخونی و مطابق روش های حل اون پیش بری .

توی این پست از وبسایت همراه رایانه قصد داریم بررسی کنیم که آیا اینستاگرام قطع شده یا نه ؟ برای حل مشکلات اینستاگرام فقط لازمه توی نوار جستجو بالای صفحه مشکل اینستاگرام رو سرچ کنی تا مطالب آموزشی مناسبت رو پیدا کنی .

 

 

اینستاگرام قطع شده چکار کنم ؟

 

اینستاگرام قطع شده چکار کنم ؟

اینستاگرام قطع شده چکار کنم ؟

احتمالا برای شما هم سوال پیش اومده چکار کنم اینستام وصل بشه ؟ مشکل قطعی اینستا دلایل زیادی داره که باید هر کدوم بررسی بشه . برای حل این مشکل راهکار های زیادی هم وجود داره چرا که نمیشه تشخیص داد دقیقا چه عاملی باعث قطعی شده .

گاهی موقع ها هم قطعی از طرف سرور اصلی اینستاگرام هست . پس اگه سایتی رو باز کردی که با فونت بزرگ و قرمز نوشته اینستاگرام قطع شده ، بدون مشکل از سمت تو نیست و سرور بازی دراورده .

قطعی اینستاگرام دلایل زیادی داره مثل :

  • قطع شدن فیل.ترشک.ن
  • قطع اینترنت
  • آپدیت نبودن اینستاگرام
  • خراب بودن نسخه برنامه
  • اختلال در نرم افزار نصبی
  • اختلال در دستگاه کاربری
  • غیر فعال شدن حساب کاربری
  • قدیمی بودن نسخه اینستاگرام
  • مشکل از سرور اینستاگرام

برای حل مشکل اینستاگرام قطع شده باید چکار کنم ؟ در ادامه مطلب راهکار هایی برای حل این مشکل ارائه می کنیم که فقط کافیه اون ها رو بخونی و طبق آموزش ها پیش بری .

 

 

حل مشکل قطعی اینستاگرام

 

حل مشکل قطعی اینستاگرام

حل مشکل قطعی اینستاگرام

برای این که دیگه با اخطار اینستاگرام قطع شده شکه نشی باید دلایل این مشکل رو حل کنی و نزاری این مشکلات از اینی که هست بیشتر پیش بره و حساب کاربریتو مختل کنه .

  • بررسی اینترنت و تغییر اون

اینترنتت رو چک کن ، اگه وصل بود مشکل از جای دگیست اما اگه متوجه شدی اینترنتی که باهاش کار می کنی قطع و وصل می شه یا باگ انتن گوشی همراهته ، اتصال اینترنت رو تغییر بده و از یه اتصال داده قوی و پر سرعت استفاده کن .

 

  • فعال کردن حساب کاربری

یادت میاد حسابت رو دی اکتیو کرده باشی ؟ یا حتی شاید حساب کاربریت موقتا غیر فعال شده ، بنابراین لازمه حسابت رو فعال کنی تا از قطع موقت خارج بشه و بتونی از اینستاگرام استفاده کنی .

 

  • آپدیت کردن برنامه

اگه نسخه اینستاگرامی که استفاده می کنی بروز نباشه با کلی خطا رو به رو می شی و نمی تونی از حسابت استفاده کنی حتی گاهی اوقات می تونه یه سری از قابلیت ها رو برات ببنده . بهترین کار اینه برنامه رو آپدیت کنی تا نسخه بروزش در دسترست قرار بگیره .

 

  • تغییر سرور نرم افزار تغییر آی پی

فیل.تر شک.نتو عوض کن ، حتی می تونی سرور اون رو تغییر بدی تا قابلیت های بیشتری در دسترست قرار بگیره . ترجیحا سرور رو روی کشور های اروپایی بزار تا هم مشکل اینستاگرام قطع شده ات حل شه هم اختلال های دیگه ات برطرف بشه .

 

  • خروج از حساب کاربری و ورود مجدد به اکانت

یه بار از حساب کاربری اینستاگرامت خارج شو و مجددا اطلاعات اکانتتو وارد کن تا هر اختلال و باگی که درون اکانت وجود داشت پاک بشه و حساب کاربری ت مجددا فعال بشه .

 

  • تغییر نرم افزار نصبی

بعضی موقع ها ممکنه اختلال از نرم افزاری باشه که روی گوشیتون نصبه بنابراین بهترین کر اینه که نرم افزاری که داری و حذف کنی و اینستاگرام رو از فروشگاه های معتبر و یا سایت اصلی خودش دانلود کنی .

 

  • استفاده از نسخه قدیمی اینستاگرام

اگه اندروید گوشیت قدیمی باشه ، نسخه جدید اینستاگرام روش کار نمی کنه ، برای حل این مشکل باید نسخه قدیمی از اینستاگرام رو دانلود و نصب کنی تا بتونه کیفیت مطلوبی ارائه بده .

 

  • استفاده از اینستاگرام لایت

با انجام دادن راه های بالا می تونی اینستاگرام قطع شده ات رو وصل کنی و مشکل بالا نیومدنش رو برطرف کنی ؛ اما اگه موفق به بالا نیوردن اکانت و برنامه روی گوشیت نشدی می تونی از اینستاگرام لایت استفاده کنی .

در اخر اگه هیچکدوم از مراحل بالا نتونست مشکل اینستاگرام قطع شده ات رو برطرف کنه می تونی به صورت ۲۴ ساعته در هر روز از هفته حتی روز های تعطیل با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ از تلفن ثابت بدون کد و پیش شماره تماس بگیری .

حل مشکلات با کمک رایانه

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *