ایمیل, اینستاگرام, موبایل, نرم افزار, همه مطالب

تغییر ایمیل اینستاگرام

حل مشکلات با کمک رایانه               

اگر شما هم قصد تغییر ایمیل اینستاگرام خود را دارید  از طریق خط ثابت  ۲۴ ساعته با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ ( تماس با تلفن همراه امکان پذیر نیست ) ارتباط برقرار نمایید .

چنان چه به هر دلیلی به خطوط ثابت دسترسی ندارید از لینک ( شماره تماس مشاوران همراه رایانه  ) کنید تا همکاران همراه رایانه  شما را برای تغییر ایمیل اینستاگرام گام به گام راهنمایی کنند .

قصد ایجاد یه کسب و کار آنلاین را دارید ؟ ! حساب کاربری خود را در اینستا به تازگی تاسیس کردید ؟ ! به شما پیشنهاد می کنیم حتما مطلب پشتیبانی اینستاگرام که در آن به ۱۰ مشکلی که دراین برنامه رایج است و ۸ راهی که می توانید با پشتیبانی ارتباط برقرار کنید را در پست پشتیبانی اینستاگرام مطالعه فرمایید .

ایمیلی که وارد می کنید اینستاگرام تایید نمی شه ؟ ! پست تایید نشدن ایمیل اینستاگرام حتما به شما برای رفع این مشکل کمک خواهد کرد .

 اینستا بدون علت شما را از اکانتتان لاگ اوت کرده است ؟ ! برای حل این مشکل ، مشکل لاگ اوت شدن اینستاگرام را مطالعه فرمایید .

حل مشکلات با کمک رایانه

از کاوری که برای پستت گذاشتی خوشت نمیاد ؟ اگر تمایل به تعویض کاور پستت داری مطلب تغییر کاور پست اینستاگرام را بخوانید .

امنیت و حریم خصوصی یکی از مواردی می باشد که برای تمامی کاربران از اهمیت بالایی برخوردار است . برنامه اینستاگرام یکی از پلتفرم هایی است که بسیار امن است . زمانی که در این برنامه حسابی را ایجاد می کنیم با وارد کردن شماره تلفن و ایمیل ، امنیت اکانت خود را بالا می بریم .

گاهی اوقات تلفن و ایمیلی که  در حسابمان وارد کرده بودیم از دسترسمان خارج می شود و به هیچ وجه نمی توانیم به آن دسترسی پیدا کنیم .

شاید این موضوع در ظاهر اصلا برای شما و پیجتان مشکلی ایجاد نکند ؛ اما همین یک مورد کوچک امنیت اکانت شما را به شدت به خطر می اندازد . مشکلاتی از قبیل هک شدن اکانت ، حذف شدن پیج ، عدم  داشتن توانایی در برگرداندن حساب و … می تواند به خاطر دسترسی نداشتن به ایمیلتان باشد .

به دلیل اهمیت بالای ایمیل در این پلتفرم قصد داریم تا تفاوت حذف و تغییر ایمیل اینستاگرام را بررسی کنیم .

 

حذف و تغییر ایمیل اینستاگرام

 

حذف و تغییر ایمیل اینستاگرام

حذف و تغییر ایمیل اینستاگرام

همانطور که خودتان می دانید تغییر به معنای جایگزین کردن یا عوض کردن چیزی می باشد اما حذف کردن به معنای نابود کردن و از بین بردن آن چیز است . بنابر این با حذف ایمیل ، دیگر ایمیلی باقی نمی ماند که بخواهد امنیت اکانتمان را تامین کند . به همین علت همراه رایانه تصمیم گرفته تا در ادامه تغییر ایمیل اینستاگرام را به شما همراهان گرامی آموزش دهد .

 اما شاید این سوال پیش بیاید که چگونه یک ایمیل را حذف کنیم ؟ برای حذف کردن یک ایمیل لازم است وارد تنظیمات شخصی بشوید . از قسمت اطلاعات تماس ایمیل خود را انتخاب کرده ، حال بر روی گزینه ی حذف ایمیل بزنید . به همین راحتی ایمیل شما حذف شد . ! اما مسئله ای که وجود دارد این است که از شما گذرواژه اکانتتان را می خواهد تا بتوانید دوباره وارد حساب خود شوید .

در صورتی که گذرواژه خود را فراموش کرده بودید و به یاد نیاوردید با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵  بدون کد و پیش شماره تماس بگیرید تا کارشناسان ما مشاوره های لازم را برای حل این مسئله به شما دوستان بکنند .

 

۲ روش تغییر ایمیل اینستاگرام

 

2 روش تغییر ایمیل اینستاگرام

۲ روش تغییر ایمیل اینستاگرام

در ادامه دو روش برای تغییر ایمیل اینستاگرام را با بیانی شیوا توضیح می دهیم . با همراه رایانه همراه باشید .

 

چگونگی تغییر ایمیل از طریق اپلیکیشن

  1. وارد حساب کاربری مورد نظر خود می شوید .
  2. از قسمت نمایه به پروفایل خود بروید .
  3. حال بر روی گزینه ویرایش پروفایل کلیک کنید .
  4. گزینه آبی رنگِ دوم ( تنظیمات اطلاعات شخصی ) را انتخاب کنید .
  5. از گزینه های موجود در صفحه اطلاعات تماس را انتخاب کنید .
  6.  دکمه افزودن مخاطب جدید را کلیک کنید .
  7. سپس  بر روی اضافه کردن ایمیل ضربه بزنید .
  8. ایمیل جدید خود را در کادر مورد نظر بنویسید .
  9. با وارد کردن ایمیل جدید یک پیغام به روی صفحه می آید که در آن توضیح داده در صورتی که این ایمیل جدید را به اکانت خود وصل کنید ؛ ایمیل جدید با ایمیل پیشین جایگزین خواهد شد . در نتیجه تغییر ایمیل با موفیقت به اتمام رسید . !

 

چگونگی تغییر ایمیل از طریق وب سایت برنامه

  1. وب سایت برنامه را سرچ کنید .
  2. وارد حساب کاربری خود بشوید .
  3. از سمت راست گزینه نمایه را انتخاب کنید وارد تنظیمات شوید .
  4. باقی مراحل مانند تغییر ایمیل از اپلیکیشن می باشد .

 

سخن پایانی

مقاله تغییر ایمیل اینستاگرام به پایان رسید . همانطور که مشاهده کردید چگونگی تغییر ایمیل اینستاگرام را از دو راه به شما آموزش دادیم . چنان چه پس از خواندن این مطلب نظر و سوالی داشتید ، تیم همراه رایانه پاسخگوی شما عزیزان خواهد بود .

برای ارتباط با ما با شماره ۹۰۹۹۹۰۷۰۳۴۵ از طریق خطوط ثابت بدون کد و پیش شماره تماس حاصل فرمایید .

 

حل مشکلات با کمک رایانه

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *