اینترنت و شبکه, شبکه های اجتماعی, همه مطالب, واتس اپ

تغییر زبان واتساپ

حل مشکلات با کمک رایانه               

این مطلب مختص به آموزش تغییر زبان واتساپ می باشد برای تغییر زبان واتساپ مطلب را دنبال کنید . چانچه با مطالعه قادر به تغییر زبان واتساپ نبودید با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ بدون کد و پیش شماره و باتلفن ثابت ( تماس از طریق موبایل امکان پذیر نیست ) تماس بگیرید .

چتنانچه به تلفن ثابت دسترسی ندارید نگران نباشید همراه رایانه برای راحتی تمامی کاربران راهی اندیشیده است برای ارتباط با کارشناسان همراه رایانه می توانید با مطالعه مطلب سامانه شارژی از این امکانات استفاده کرده و از طریق موبایل با کارشناسان در ارتباط باشید ، فقط قبل از استفاده لازم است تا بر روی لینک ( تماس با مشاورین همراه رایانه ) کلیک کنید .

واتساپ یکی از محبوب ترین پیام رسان های دنیاست که با قابلیت های منحصر به فردش ، انقلابی در ارتباط مردم دنیا به وجود آورد ، ۲ میلیارد کاربر در جهان برای ارتباط های روز مره و اشتراک گذاری فایل هایشان از این اپلیکیشن استفاده می کنند . برای اطالاعات بیشتر درباره پیام رسان واتساپ از مطلب پیام رسان واتساپ چیست دیدن کنید .

همان طور که می دانید پیام رسان واتساپ یک اپلیکیشن خارجی است که به سادگی نمی توان با پشتیبانی آن در ارتباط بود ، اما همراه رایانه برای ح این مشکل و آسوده خاطر کردن کاربران مطلبی با عنوان پشتیبانی واتساپ طراحی کرده است که در این مطلب تمامی مشکلات واتساپ را پشتیبانی می کند برای مطالعه بر روی لینک پشتیبانی واتساپ کلیک کنید .

یکی از امکاناتی کاربران و طرفداران واتساپ به دنبال آن هستند تغییر زبان واتساپ است . شما می توانید با مطالعه این مطلب زبان برنامه واتساپ خود را به زبان دلخواه خود تغییر دهید تا استفاده ساده تری از آن داشته باشید . نحوه تغییر زبان واتساپ در تمامی نسخه های آن به یک صورت است و هیچ تفاوتی باهم ندارند . قصد درایم در این مطلب به طور کامل  نحوه تغییر زبان واتساپ را برایتان آموزش دهیم . پس تا آخر مطلب با همراه رایانه همراه باشید .

حل مشکلات با کمک رایانه

 

آموزش تغییر زبان واتساپ

آموزش تغییر زبان واتساپ

آموزش تغییر زبان واتساپ

همانطور که در بند فوق گفتیم نحوه تغییر زبان واتساپ در تمامی نسخه های آن یکسان و مشابه به هم است . برای تغییر زبان واتساپ باید مراحل زیر را مرحله به مرحله انجام دهید :

  1. وارد اپلیکیشن واتساپ شوید .
  2. در صفحه اصلی واتساپ بر روی سه نقطه بالای صفحه کلیک کنید . ( در صورت انگیلیسی بودن زبان در سمت راست و در صورت فارسی بودن سمت چپ )
  3. در منوی باز شده روی گزینه Settings ( تنظیمات ) کلیک کنید .
  4. در صفحه جدید روی گزینه App Language ( زبان برنامه ) ضربه بزنید .

    انتخاب گزینه زبان برنامه

    انتخاب گزینه زبان برنامه

  5. با انتخاب این گزینه ، لیستی از زبان ها برایتان نمایش داده می شود . اکنون باید زبان دلخواه خود را به عنوان زبان واتساپ انتخاب کنید .

    انتخاب زبان در واتساپ

    انتخاب زبان در واتساپ

در برخی از تلفن های همراه زبان فارسی در بین گزینه ها وجود ندارد اما اکثر افراد در ایران از تلفن های همراهی که از زبان فارسی پشتیبانی می کند استفاده می کنند . با توجه به این قضیه شاهد وجود زبان فارسی در واتساپ هستیم . وقتی زبان گوشی فارسی باشد زبان واتساپ هم فارسی خواهد شد .

مراحل فارسی کردن زبان و بقیه زبان ها همه و همه یکسان است فقط کافی است تا زبان مورد نظر را انتخاب کنید تا زبان واتساپ به زبان دلخواهتان تغییر کند .

 

جمع بندی

تغییر زبان واتساپ کار سخت و پیچیده ای نیست و به سادگی انجام می شود . شما می توانید زبان واتساپ خود را به دلخواه تغییر دهید تا بتوانید استفاده راحت تری از آن داشته باشید . فرآیند تغییر زبان واتساپ در تمامی نسخه های یکسان است و هیچ تفاوتی باهم ندارد . در این مقاله نحوه و آموزش تغییر زبان واتساپ را به طور کامل برای شما شرح داده ایم اگر بعد از مطالعه مطلب دچار هر گونه سوال و ابهامی در باره یتغییر زبان واتساپ شدید کافی است تا با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ بدون کد و پیش شماره و با تلفن ثابت تماس بگیرید .

حل مشکلات با کمک رایانه

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *