اینستاگرام, شبکه های اجتماعی, موبایل, همه مطالب

تغییر فونت اینستاگرام

حل مشکلات با کمک رایانه               

اگر علاقه مند به تغییر فونت اینستاگرام هستید تا پایان این مطلب با همراه رایانه همراه باشید . همچنین می توانید با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ فقط از طریق خط ثابت ( تماس با موبایل امکان پذیر نیست  ) تماس بگیرید .

 در صورتی که در حال حاضر امکان تماس با تلفن ثابت را ندارید ، با استفاده از پست ( شماره تماس مشاوران همراه رایانه  ) با کارشناسان ما در زمینه ی تغییر فونت اینستاگرام ارتباط حاصل فرمایید .

برای آشنایی بیش تر با این برنامه پیشنهاد می کنیم مطلب پشتیبانی اینستاگرام که در آن به ۸ راه ارتباطی با پشتیبانی اینستاگرام و ۱۰ مشکل معمول بین مردم در این برنامه اشاره کرده است را مطالعه فرمایید . برای دسترسی به این مطلب ، لینک پشتیبانی اینستاگرام را لمس کنید .

اینستاگرام با وجود تحریم های پیش آمده هم چنان به عنوان یکی از محبوب ترین برنامه ها در ایران می باشد و کاربران فارسی زبان بسیار زیادی دارد .

از همین رو تغییر فونت اینستاگرام در بیو و کپشن یکی از مواردی ست که قدرت جذب مخاطب در حسابتان را به شدت بالا می برد . به همین علت اگر شما صاحب کسب و کاری در این اپ می باشید ، پیشنهاد می کنیم حتما مطلب تغییر فونت اینستاگرام را تا انتها بخوانید تا این ویژگی کاربردی را به خوبی یاد بگیرید .

حل مشکلات با کمک رایانه

هنوز بلد نیستید کاور های جذاب برای پست های خود ایجاد کنید ؟ ! تغییر کاور پست اینستاگرام این موضوع را به خوبی بیان می کند .

 اگر برای شما هم این سوال پیش آمده که چگونه کاور هایلایت درست کنیم ؛ به مطلب چگونه کاور هایلایت درست کنیم مراجعه فرمایید .

برای آشنایی با برنامه اینستاگرام ایکس و دانلود این اپ ، از لینک اینستاگرام ایکس چیست دانلود اینستاگرام ایکس استفاده نمایید .

 

 

 آموزش تغییر فونت اینستاگرام

 به طور کلی در این اپلیکیشن برای فارسی زبانان آن چنان فونت پیش فرضی وجود ندارد . بیش تر فونت های پیش فرض در این برنامه برای زبان انگلیسی کاربرد دارند .

اما شما می توانید با استفاده از ابزار هایی فونت را تغییر دهید و آن را به برنامه منتقل کنید . با ما بمانید .

 

آموزش تغییر فونت اینستاگرام

آموزش تغییر فونت اینستاگرام

 

تغییر فونت پیش فرض اینستاگرام

 تغییر فونت به صورت پیش فرض فقط در استوری برای شما قابل انجام می باشد . تغییر فونت اینستاگرام در بیو ، کپشن ، کامنت و … به شکل پیش فرض فعال نیست و شما باید برای باقی موارد از ابزار های دیگر استفاده نمایید .

برای تغییر فونت پیش فرض اینستاگرام به قسمت استوری اکانت تان بروید یک عکس ، کلیپ را انتخاب کنید . با استفاده از گزینه های بالای صفحه شروع به نوشتن متن تان کنید . اکنون در پایین صفحه انواع فونت موجود در این اپ را مشاهده می کنید و قادر هستید به هرکدام که علاقه دارید ، آن را انتخاب نمایید .

همچنین شما با رفتن به دوربین با استفاده از دکمه ( ایجاد ) هم می توانید برای استوری خود تغییر فونت انجام دهید .

 

وب سایت تغییر فونت اینستاگرام

یکی از بهترین ابزار هایی که برای دارندگان تلفن های آیفون و اندروید برای تغییر فونت اینستاگرام وجود دارد استفاده از این وب سایت ها می باشد که در ادامه به معرفی آن خواهیم پرداخت .

تغییر فونت اینستاگرام به زبان انگلیسی :  سه وب سایت بسیار عالی برای تغییر فونت اینستاگرام به نام های IGFONTS  و fontchanger و cool symbol وجود دارد . پس از رفتن به سایت های مورد نظر کافی ست متن مورد نظر خود را در کادر موجود در صفحه وارد نمایید ؛ اکنون انواع فونت ها را مشاهده می کنید . شما می توانید فونت مورد نظر خود را کپی کنید و در قسمت مد نظر خود وارد نمایید .

تغییر فونت اینستاگرام به زبان فارسی : نحوه کار کردن این سایت دقیقا مانند سه سایت بالا می باشد با این تفاوت که این سایت برای زبان فارسی است . برای این کار داخل مرورگر خود عبارت ( تاوبیو ) را سرچ کنید ، باقی مراحل مانند وب سایت های بالا می باشد .

 

اپلیکیشن تغییر فونت اینستاگرام

علاوه بر وب سایت ها برنامه هایی وجود دارند با این فرق که فقط عزیزانی که گوشی های آیفون دارند می توانند ، ابن اپ ها را بر موبایل خود نصب نمایند .  برنامه ی Fonts & keyboard  و sprezz از جمله پلتفرم ها برای تغییر فونت اینستاگرام می باشد .

همچنین شما می توانید با استفاده از برنامه هایی برای ادیت کردن همچون Inshot پست و استوری های خود را با فونت دلخواهتان در این برنامه بارگزاری کنید . توجه داشته باشید که با استفاده از برنامه های ادیت نمی توانید فونت بیو ، کپشن و … را تغییر دهید .

یکی از مزیت های این برنامه این است که شما می توانید هر فونتی که می خواهید در این برنامه آپلود کنید ؛ بنابر این تنوع بسیار بالاست .

 

سخن پایانی

در وبلاگ همراه رایانه در مطلب تغییر فونت اینستاگرام از اهمیت آن در بیو و کپشن برای جذب مخاطب و انواع روش ها برای تغییر فونت اینستاگرام سخن گفتیم . چنان چه هر گونه سوالی ذهن شما دوست عزیز را درگیر کرده است با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ بدون پیش شماره با متخصصین خبره ما تماس حاصل بفرمایید .

 

 

 

حل مشکلات با کمک رایانه

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *