اینترنت و شبکه, اینستاگرام, شبکه های اجتماعی, همه مطالب

ثبت لوکیشن در اینستاگرام

حل مشکلات با کمک رایانه               

چنان چه تصمیم دارید با ثبت لوکیشن در اینستاگرام در بخش های مختلف این برنامه آشنا شوید با شماره  ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ با تیم همراه رایانه فقط از طریق خط ثابت ( تماس با موبایل ممکن نیست ) ارتباط برقرار نمایید .

اگر در برقراری ارتباط با روش ذکر شده دچار مشکل شدید ، از مطلب ( شماره تماس مشاورین همراه رایانه  ) بهره نمایید تا همکاران ما شما را برای ثبت لوکیشن در اینستاگرام مشاوره دهند .

برای این که با ۸ روش پشتیبانی آشنا شوید ، مرکز مشاوره همراه رایانه مقاله ای را تهیه کرده است که علاوه بر انواع راه های پشتیبانی اینستاگرام به حل ۱۰ مشکل رایج در این برنامه هم پرداخته است . برای بهره مندی از این مطلب کافی ست تا بر روی پشتیبانی اینستاگرام کلیک کنید .

اینستاگرام یکی از محبوب ترین برنامه های موجود در جهان می باشد . امروزه این برنامه با زندگی کاربران عجین شده است . تمامی فعالیت های افراد در این اپلیکیشن نمایان گر این موضوع است . به همین علت سازندگان این اپ هم فعالیت خود را با ایجاد قابلیت هایی مانند ثبت لوکیشن در اینستاگرام در این راستا انجام دادند .

ثبت لوکیشن در اینستاگرام از سری مواردی ست که می تواند برای دیده شدن کسب و کار های محلی بسیار مفید باشد . با این حال برخی افراد به دلایل متعدد علاقه ای به ثبت لوکیشن در اینستاگرام ندارند ؛ حتی تمایل دارند تا تمامی دسترسی های این اپ به موقعیت مکانی خود را ببندند . اگر شما هم جزو این کاربران هستید قادر هستید به مطلب خاموش کردن لوکیشن اینستاگرام بروید .

حل مشکلات با کمک رایانه

در ادامه ثبت لوکیشن در اینستاگرام را قدم به قدم به شما عزیزان آموزش خواهیم داد .

در صورتی که شماره تلفن همراه خود در حسابتان ثبت نمی شود ، پیشنهاد می کنیم مقاله مشکل ثبت شماره تلفن در اینستاگرام را بخوانید .

تا به حال از سایت اصلی اینستاگرام برای رفتن به اکانت تان استفاده نکرده اید ؟ ! این راه یکی از بهترین روش ها برای لاگین کردن  در زمان هایی که  اپلیککیشن دچار ایراد می شود می باشد . ورود به اینستاگرام از طریق سایت بدون نصب به این موضوع اشاره دارد .

یکی از معضلات اعصاب خورد کن اینستاگرام ، بلاک شدن پست و استوری ها می باشد . برای جلوگیری از این مشکل از لینک مشکل کپی رایت در اینستاگرام استفاده کنید .

 

مزایای ثبت لوکیشن در اینستاگرام

 

مزایای ثبت لوکیشن در اینستاگرام

مزایای ثبت لوکیشن در اینستاگرام

ثبت لوکیشن در اینستاگرام از مزایای بالایی برخوردار است . آنلاین شاپ و فروشگاه های محلی با افزودن مکان خود در پست و استوری ها احتمال دیده شدن و جذب افراد همان منطقه به پیج را بسیار بالا می برند و این کار در نتیجه اعتماد سازی و فروش محصول را به دنبال خواهد داشت .

هم چنین نشان دادن موقعیت مکانی ای دقیق در بیو هم موجب اعتماد کردن به پیج و حقیقی نشان دادن آن اکانت می شود .

از دیگر مزایای ثبت لوکیشن در اینستاگرام ، از بین رفتن شک الگوریتم های این پلتفرم نسبت به شماست . با این کار درصد ریپورت شدن بسیار پایین خواهد آمد .

در ادامه نکاتی مهم در مورد مطلب ثبت لوکیشن در اینستاگرام در وب سایت همراه رایانه بیان خواهیم کرد ؛ با ما بمانید .

 

 

۳ روش ثبت لوکیشن در اینستاگرام

 

3 روش ثبت لوکیشن در اینستاگرام

۳ روش ثبت لوکیشن در اینستاگرام

شما می توانید برای ثبت لوکیشن در اینستاگرام از سه بخش مختلف این برنامه استفاده نمایید که در ادامه آن ها را معرفی خواهیم کرد .

 

ثبت لوکیشن در پست اینستاگرام

معمولا کاربران موقعیت مکانی خود را از طریق پست به دیگران نشان می دهند . روش ثبت لوکیشن در اینستاگرام برای پست ها بسیارآسان می باشد .

افزودن مکان در پست ها به دو صورت انجام می پذیرد ؛ اگر همین الان قرار است که پست خود را بگذارید ، همه ی مراحل را طی کنید تا به قسمت کپشن نویسی برسید . در این صفحه گزینه های زیادی را مشاهده می فرمایید ، با لمس افزودن مکان یا با استفاده از مکان های پیش فرض برنامه شما موفق به اتمام این کار شده اید .

اما اگر تصمیم دارید برای پست هایی که قبلا انتشار داده اید موقعیت مکانی ثبت کنید ، اصلا نگران نباشید ؛  پست مورد نظرخود را پیدا کنید ، سپس با استفاده از سه نقطه به ویرایش پست خود بپردازید .

 

ثبت لوکیشن در استوری اینستاگرام

  • برای این کار استوری مورد نظر خود را انتخاب کنید .
  • سپس از آیکون های بالای صفحه استیکر ها را لمس نمایید .
  • اکنون قابلیت های زیادی از جمله ثبت لوکیشن در اینستاگرام را مشاهده می فرمایید .
  • کافی ست تا مکانی که در نظر داشتید را جستجو کرده و کار را به پایان برسانید .

 

ثبت لوکیشن در بیو اینستاگرام

ثبت لوکیشن در بیو احتمالا جدید ترین چیزی ست که در این مورد می شنوید . حتما برایتان سوال پیش آمده که چطور می توان ثبت لوکیشن در اینستاگرام برای بیو انجام داد ؟ !

نکته ی قابل توجهی که در این جا وجود دارد ثبت موقعیت مکانی برای این بخش فقط برای افرادی قابل اجراست که پیج شان از نوع بیزینسی یا کریتور باشد . اگر پیج شما یک اکانت معمولی ست اجرای این کار برای شما ممکن نیست .

در صورتی که قصد تغییر پیج خود از معمولی به بیزینسی را دارید ، از طریق لینک زدن پیج کاری در اینستاگرام مشکل خود را حل نمایید ؛ سپس اقدام به ثبت لوکیشن در اینستاگرام خود نمایید .

  • برای این کار وارد اکانت خود شوید .
  • از طریق نمایه کاربری به گزینه ادیت پروفایل ضربه بزنید .
  • در صفحه ی باز شده بین گزینه های پیشنهادی ، گزینه های تماس را انتخاب نمایید .
  • اکنون آیکون موقعیت مکانی را لمس نمایید و کادر های مورد نظر را پر کنید .
  • پس از زدن تیک های آبی موفق به ثبت لوکیشن در اینستاگرام شدید .

چنان چه پس از رفتن تمامی مراحل بالا لوکیشن مورد نظر در بیو ظاهر نشد ، مشکل قرار دادن لوکیشن در بیو اینستاگرام را مطالعه فرمایید . همچنین می توانید در هر ساعت از شبانه روز با ما با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ تماس بگیرید .

 

نکاتی مهم :  بعضی افراد گمان می کنند که فقط می توانند مکان هایی را انتشار دهند که الان در همان جا هستند ؛ این فکر کاملا اشتباه است !  شما می توانید با استفاده از سرچ این قسمت هر موقعیت مکانی که دوست دارید را ثبت کنید .

هم چنین برای ثبت لوکیشن در اینستاگرام ابتدا باید دسترسی موقعیت مکانی به این اپ داده بشود . برای فعال کردن این دسترسی به تنظیمات گوشی خود بروید ، توجه داشته باشید تنظیمات تلفن همراه شیائومی با دیگر موبایل ها دارای اندکی تفاوت است .

 

کلام پایانی

در مقاله ثبت لوکیشن در اینستاگرام تمام تلاش مان را کردیم تا این مطلب پاسخگوی تمامی سوالات شما همراهان گرامی باشد . در صورتی که هنوز دچار ابهاماتی هستید همین الان تلفن ثابت را بردارید با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ بدون پیش شماره با ما تماس حاصل فرمایید . متخصصین ما راهنمای شما در موضوع ثبت لوکیشن در اینستاگرام خواهند بود .

 

حل مشکلات با کمک رایانه

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *