اینترنت و شبکه, شبکه های اجتماعی, موبایل, همه مطالب, واتس اپ

حذف گروه واتساپ

حل مشکلات با کمک رایانه               

برای اطلاع و آموزش حذف گروه واتساپ  از این مطلب را تا آخر مطالعه کنید و یا اینکه با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ بدون کد و پیش شماره و از طریق تلفن ثابت ( تماس از طرق موبایل امکان پذیر نیست ) تماس بگیرید .

چنانچه از طریق تلفن ثابت قادر به تماس نبودید همراه رایانه برای کاربرنی که قادر به تماس از طریق تلفن ثابت نبودند سامانه شارژی تهیه کرده است که هزینه آن ۲۰ الی ۶۰ در صد نسبت به تلفن ثابت به صرفه تر است . جهت استفاده از سامانه شارژی همراه رایانه بر روی لینک ( تماس با مشاورین همراه رایانه ) کلیک کنید پس از مطالعه می توانید از طریق موبایل به روشی که در مطلب توضیح داده شده است تماس بگیرید .

پیام رسان واتساپ که یکی اپلیکیشن های محبوبی است که در صد بالایی از کاربران از آن استفاده می کنند . پیام رسان واتساپ از دیگر پیام رسان ها قدیمی تر بوده ، اوایل این برنامه امکاناتی داشت که کاربران فراوانی ترجیح دادند به جای استفاده از سیستم پیامکی اپراتور های تلفن همراه ،به سراغ استفاده از پیام رسان واتساپ می روند .

گاهی ممکن است که در واتساپ قصد این را داشته باشید که دیلیت اکانت کنید و اکانت واتساپ خود را ازبین ببرید و برای انجان حذف حساب کاربری واتساپ نیاز به کمک داشته باشید در این صورت می توانید از مطلب آموزشی حذف حساب کاربری در واتساپ کمک بگیرید و اکانت واتساپ خود را ازبین ببرید .

وقتی در برنامه و پیام رسان واتساپ به مشکل بر می خورید اولین کاری که به ذهنتان می رسد چیست ؟ قطعاَ برای حل مشکلات فنی و نرم افزاری نیاز به مشاوره و کمک یک کارشناس دارید . همراه رایانه برای ارتباط با کارشناسان واتساپ و حل مشکلات واتساپ مطلبی طراحی کرده است که شما با کلیک بر روی لینک پشتیبانی واتساپ می توانید راه های ارتباط با پشتیبانی را مطالعه کنید .

حل مشکلات با کمک رایانه

در این مطلب قصد داریم تا روش حذف گروه به عنوان ادمین گروه و به عنوان عضو گروه را برایتان آموزش دهیم پس تا آخراین مطلب باه همراه رایانه همرا هباشید .

 

بررسی پاک کردن گروه واتساپ

بررسی پاک کردن گروه واتساپ

بررسی پاک کردن گروه واتساپ

حذف گروه در واتساپ توسط ادمین صورت می گیرد . گرچه شخصی که به عنوان یکی از اعضای گروه است می تواند تنها برای خود گروه را حذف کند ! اعضا تنها می توانند گروه را از واتساپ گوشی خود حذف کنند . اما اگر همه ی اعضا به علاوه ادمین یا مدیر قصد حذف گروه را داشته باشند این کار تنها این دسترسی برای مدیر مجاز است و اوم می تواند که گروه را کاملاَ حذف کند و از بین ببرد  .

 

آموزش حذف گروه واتساپ توسط عضو

آموزش حذف گروه واتساپ توسط عضو

آموزش حذف گروه واتساپ توسط عضو

چنانچه قصد حذف گروه در واتساپ را دارید و دیگر میلی به اینکه عضوی آن گروه باشید را ندارید لازم است تا آن را حذف کنی شاید پیش خودتان بگید که بهتره تا گروه را به طور کامل حذف کنم ، ولی چنین دسترسی برای اعضا گروه فعال نیست شما تنها به عنوان یکی از اعضا می توانید گروه را فقط از واتساپ خود حذف کنید . برای آموزش حذف گروه واتساپ توسط عضو مراحل زیر را انجام دهید .

  1. ابتدا وارد واتساپ شوید و گروه مد نظر را انتخاب کنید .
  2. وقتی وارد گروه شدید بر روی نوار بالا که نمایش دهنده نام گروه و تعداد اعضا است کلیک کنید .
  3. در این مرحله صفحه را اسسکرول کنید به سمت پایین .
  4. در این بخش گزینه Exit group ( خروج از گروه ) را خواهی دید .
  5. بر روی Exit group خروج از گروه ضربه بزنید ، یک پاپ آپ نمایش داده می شود که از شما می خواهد تصمیم خود را تایید کنید . بر روی Exit ( خروج ) کلیک کنید .

پس از انجام این کار همچنان گروه بر روی صفحه واتساپ شما وجود دارد و قابل مشاهده است . به این دلیل که گروه هنوز از دستگاه شما حذف نشده و فقط توانستید از گروه خارج شوید تا دیگر عضو گروه نباشید . وقتی هم که از گروه خارج شوید دیگر مجاز به ارسال پیام در گروه نخواهید بود . در صورتی که می خواهید آن را از گوشی خود حذف کنید . ادامه مطلب را مطالعه کنید .

در همان صفحه مشاهده می کنید که اکنون دکمه Exit با دکمه Delete group جایگزین شده است . روی آن ضربه بزنید تا گروه را از گوشی خود حذف کنید . یک پاپ آپ ظاهر می شود روی Delete ضربه بزنید .

                                              

آموزش حذف گروه واتساپ توسط مدیر

آموزش حذف گروه واتساپ توسط مدیر

آموزش حذف گروه واتساپ توسط مدیر

شما به عنوان یک مدیر ، می توانید گروه را به صورت دائمی و همیشگی حذف کنید به طوریکه تمامی اعضا از کانال خارج شوند . ولی برای خروج از واتساپ وقتی مانند دیگر اعضا از گروه خارج شوید . واتساپ به صورت دلخواه هر کس را که خودش انتخاب کند امین گروه می کند . همان طور که درقسمت آموزش حذف گروه واتساپ به عنوان عضو را مطالعه کردید بعد از خروج گزینه  ( حذف ) Delete  برایتان نمایش داده خواهد شد ولی با کلیک بر روی این گزینه فقط چت های این گروه حذف می شود و گروه همچنان باقی می ماند .

  1. برای حذف گروه به صورت دائمی باید مراحلی را پشت سر بگذارید که همراه رایانه راهکار حذف دائمی گروه واتساپ به عنوان مدیر را برایتان در این قسمت از مطلب شرح داده است پس تا آخر به مطالعه آن بپردازید .
  2. ابتدا وارد گروه مورد نظر شوید . سپس بر روی نوار که شامل اطلاعات گروه می باشد کلیک کنید .
  3. از آن جایی که شما مدیر و ادمین اصلی گروه هستید واتساپ این دسترسی را به شما داده که بتوانید اعضا را حذف کنید .
  4. پس لازم است تا یکی یکی و تک به تک تمامی اعضا گروه را حذف کنید .
  5. پس از اینکه تمامی اعضا را حذف کردید حال می توانید بر روی نوار بالای صفحه گروه کلیک کنید .
  6. گزینه Exit ( خروج ) رو بزنید و سپس گزینه Delete ( حذف ) کنید .

بعد از انجام این کار گروه به صورت دائمی و غیر قابل باز گشت حذف خواهد شد . اگر مطلب را با دقت مطالعه کنید به سرعت می توانید گروه های مد نظر خود را حذف کرده و یک خاطر آسوده داشته باشید . 

 

سخن پایانی

چنانچه مطلب را مطالعه کردید و طبق آموزش هایی که برایتان همراه رایانه آماده کرده است قادر به حذف گروه نشدید نگران نباشید باز هم مثل همیشه همراه رایانه به کمک شما می آید .

شما می توانید تنها با یک تلفن ثابت با کارشناسان همراه رایانه در ارتباط باشید . برای ارتباط با مشاوران مجرب و با تجربه کافی ست شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ را بدون کد و پیش شماره و با تلفن ثابت تماس بگیرید که کارشناسان برای حذف گروه واتساپ و همچنین دیگر مشکلات واتساپ ، دیگر شبکه های اجتماعی ، موبایل و کامپیوتر شما کاربران عزیز را راهنمایی کنند .

 

حل مشکلات با کمک رایانه

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *