اینستاگرام, شبکه های اجتماعی, موبایل, همه مطالب

خارج شدن از اکانت اینستاگرام

حل مشکلات با کمک رایانه               

در صورتی که هر گونه مشکل  و سوالی برای خارج شدن از اکانت اینستاگرام دارید ، می توانید در هر زمان از شبانه روز با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵  با استفاده از خط ثابت ( تماس با موبایل امکان پذیر نیست ) تماس حاصل بفرمایید .

 چنان چه نتوانستید با ما ارتباط برقرار نمایید ،  با استفاده از مطلب ( شماره تماس مشاوران همراه رایانه  ) می توانید با همکاران ما ارتباط برقرار کنید تا شما را در زمینه ی خارج شدن از اکانت اینستاگرام مشاوره دهند .

وبلاگ همراه رایانه پستی مهم در مورد اپلیکیشن اینستاگرام تهیه کرده است که این پست برای کاربران تازه وارد این برنامه بسیار مهم خواهد بود . شما در این مطلب با ۱۰ مشکل رایج و ۸ راه پشتیبانی اینستاگرام آشنا خواهید شد ؛ برای خواندن این مقاله از لینک پشتیبانی اینستاگرام استفاده نمایید .

کاربران سوپر اپلیکیشن اینستا ممکن است روزانه به دلایل متعددی قصد داشته باشند تا از اکانت خود خارج شوند و مدتی در حساب خود نباشند . خارج شدن از اکانت اینستاگرام یکی از مسائلی ست که سوال هایی زیادی را در ذهنمان ایجاد می کند ؛ سوالاتی از قبیل پس از خارج شدن از اکانت اینستاگرام چه اتفاقی برای حساب می افتد ؟ آیا پست و هایلایت ها حذف خواهد شد ؟ دوباره می توان به اکانت برگشت ؟ و ….

ما اینجاییم تا به سوالات شما پاسخ دهیم و چگونگی خارج شدن از اکانت اینستاگرام را هم به شما عزیزان آموزش دهیم . با ما بمانید .

حل مشکلات با کمک رایانه

چنان چه پس از خواندن مطلب خارج شدن از اکانت اینستاگرام ، متوجه شدید این عمل به درستی انجام نمی شود ؛ می توانید از پست مشکل خارج شدن از اکانت اینستاگرام استفاده کنید .

قصد بستن آنلاین شاپ خود را دارید ؟ ! دیگر احتیاجی به بیزینسی بودن پیج خود ندارید ؟ ! اگر برای برگرداندن پیج به حالت عادی دچار مشکلی شده اید پیشنهاد می کنیم مشکل خارج شدن از حالت بیزینس اینستاگرام را مطالعه فرمایید .

آیا از فرق بین دی اکتیو و دلیت اکانت کردن در اینستا مطلع هستید ؟ ! قصد حذف اکانت خود را دارید ؟ ! مطلب حذف سریع اکانت اینستاگرام مناسب شماست .

در صورتی که پس از حذف کردن اکانتتان پشیمان شده اید اما نمی دانید چگونه این کار را کنید ؛ مقاله ی سایت برگرداندن پیج حذف شده اینستاگرام به حل این موضوع می پردازد .

یکی از سخت ترین مشکلاتی که می تواند در پیج صاحبان کسب و کار به وجود آید ریپورت شدن است ؛ زمانی که یک اکانت ریپورت می شود هیچ فعالیتی نمی تواند انجام دهد همین موضوع موجب شده تا آمار پیج بسیار افت کند و این حساب از الگوریتم خارج شود ؛ در صورتی که با این مشکل مواجه شده اید سریعا به پست مشکل محدود شدن در اینستاگرام سر بزنید .

 

 

خارج شدن از اکانت اینستاگرام چیست ؟

 

خارج شدن از اکانت اینستاگرام

خارج شدن از اکانت اینستاگرام

حساب شما با خارج شدن از اکانت اینستاگرام از بین نمی رود ؛ وضعیت حساب شما پس از خارج شدن از اکانت اینستاگرام درست مانند زمانی ست که شما در برنامه آنلاین نشده بودید . در این صورت یعنی تمامی پست و هایلایت ها و فالووینگ ها و … در اکانتتان مانند سابق باقی خواهی ماند . شما  هر زمان که تمایل داشته باشید می توانید به حساب خود برگردید و هیچ محدودیتی از این بابت نخواهید داشت . در ادامه چگونگی این کار را شرح خواهیم داد .

همانطور که متوجه شدید با خارج شدن از اکانت اینستاگرام ، حسابتان حذف نمی شود . چنان چه قصد حذف اکانت خود را دارید این روش جواب نخواهد داد .

 

 

چگونگی خارج شدن از اکانت اینستاگرام

 

چگونگی خارج شدن از اکانت اینستاگرام

چگونگی خارج شدن از اکانت اینستاگرام

برای خارج شدن از اکانت اینستاگرام می توان از دو طریق اقدام نمود که در ادامه به آن ها اشاره خواهیم کرد .

 

خارج شدن از اکانت اینستاگرام توسط برنامه

  • برای این کار وارد اپ شوید .
  • سپس به نمایه کاربری حساب مورد نظر بروید .
  • سه خط بالای صفحه را کلیک کنید .
  • اکنون صفحه را به پایین بکشید تا با دو گزینه قرمز رنگ رو به رو شوید .
  • با استفاده از اولین گزینه ( خروج از سیستم ) از همین حساب مورد نظر خارج خواهید شد ، اما با استفاده از دومین گزینه ( خروج از همه حساب ها ) از تمامی اکانت های در برنامه خارج شوید .

خارج شدن از اکانت اینستاگرام توسط سایت

  • وارد وب سایت اینستا شوید .
  • به حساب خود لاگین کنید .
  • حال به قسمت پروفایل بروید .
  • سپس آیکون چرخ دنده را لمس کنید .
  • اکنون به گزینه خروج از سیستم کلیک کنید .

تمام ! شما موفق به خارج شدن از اکانت اینستاگرام شدید .

 

کلام پایانی

در مقاله خارج شدن از اکانت اینستاگرام سعی کردیم تمامی روش های ممکن را به شما آموزش دهیم . در صورتی که هرگونه شک و شبهه در هر قسمتی از این مقاله داشتید ، می توانید با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ بدون پیش شماره با همراه رایانه تماس حاصل فرمایید تا راهنمای شما برای خارج شدن از اکانت اینستاگرام تان باشند .

حل مشکلات با کمک رایانه

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *