سیگنال, شبکه های اجتماعی, همه مطالب

خدمات پیام رسان سیگنال

حل مشکلات با کمک رایانه               

اگر شما هم قصد دارید با خدمات پیام رسان سیگنال آشنا شوید ، حتما با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ از طریق تلفن ثابت بدون کد و پیش شماره تماس بگیرید تا با کارشناسان همراه رایانه در ارتباط باشید .

پیام رسان سیگنال یک نرم افزار قدرتمند است که مانند دیگر پیام رسان ها تنها از قابلیت پیام رسانی برخوردار است . قدرتمند بودن سیگنال این امکان را به کاربر می دهد تا بدون هیچ گونه نگرانی از حذف و از بین رفتن اطلاعاتش به گفتگو با مخاطبین خود ادامه دهد .

در صورتی که نیاز به کسب اطلاعات بیشتر از پیام رسان سیگنال را دارید ، کافیه به پست سیگنال چیست مراجعه کنید . همچنین می توانید برای آموزش چگونگی ارتباط با پشتیبانی سیگنال از پست شماره پشتیبانی سیگنال استفاده کنید .

در ادامه خدمات پیام رسان سیگنال را به شما معرفی می کنیم .

چنانچه قصد دارید با مرکز مشاوره همراه رایانه در ارتباط باشید لازم است با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ از طریق تلفن ثابت بدون کد و پیش شماره تماس بگیرید تا کارشناسان همراه رایانه به شما در حل مشکلات پیام رسان سیگنال کمک کنند .

حل مشکلات با کمک رایانه

 

معرفی خدمات پیام رسان سیگنال

معرفی خدمات سیگنال

معرفی خدمات سیگنال

در این بخش تمامی امکانات سیگنال را به شما همراهان همیشگی معرفی می کنیم . فقط در نظر داشته باشید برای استفاده از تمامی امکانات پیام رسان سیگنال لازم است که آخرین نسخه سیگنال را دانلود و نصب کنید .

  • تار کردن صورت افراد 
  • افزودن وضعیت
  • رمزگداری شدن اطلاعات در پیام رسان سیگنال
  • ممنوع بودن اسکرین شات از صفحه گفتگو
  • برقراری تماس تصویری به صورت فردی و گروهی
  • برقرای تماس صوتی به صورت فردی و گروهی 
  • فعال سازی نمایش زمان دقیق نوشتن و ارسال پیام 
  • قابلیت ارسال پیام های زمان بندی شده
  • پیش فرض قرار دادن برنامه به عنوان نرم افزار ارسال و دریافت پیامک
  • تعیین گذرواژه که در صورت گم شدن دستگاه اطلاعات اکانت سیگنال شما را بالا می آورد .

 

نتیجه گیری

در این مطلب سعی بر این داشته تا شما را با خدمات پیام رسان سیگنال آشنا کرده و با آگاهی از آن ها بتوانید ازش استفاده کنید . در ادامه شما می تواننید برای آشنایی بیشتر با برنامه سیگنال ویژگی های سیگنال را مطالعه کرده و با مزایا و معایت این پیام رسان امنیتی آشنا شوید .

همراه رایانه مفتخر است که به انجام خدمت رسانی به شما عزیزان به صورت ۲۴ ساعته و در همه روز های هفته حتی ایام تعطیل حاضر است .

چنانچه با مطالعه مطلب خدمات سیگنال با مشکل مواجه شدید ، می توانید با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ از طریق تلفن ثابت بدون کد و پیش شماره تماس بگیرید تا کارشناسان همراه رایانه به شما در جهت پاسخ به سوال هایتان کمک کند .

حل مشکلات با کمک رایانه

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *