اندروید, اینترنت و شبکه, اینستاگرام, شبکه های اجتماعی, موبایل, نرم افزار, همه مطالب

خصوصی کردن پیج اینستاگرام

حل مشکلات با کمک رایانه               

حریم خصوصت برات اهمیت داره ؟ دوست داری پست و استوری هایی که میزاری رو هر کسی نبینه ؟ با خوندن مطلب خصوصی کردن پیج اینستاگرام به سادگی می تونی به حفظ امنیتت کمک کنی و یا اینکه با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ بدون کد و پیش شماره با تلفن ثابت ( تماس از طریق موبایل امکان پذیر نیست ) تماس بگیرید .

در صورتی که قادر به تماس از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره همراه رایانه نشدید می توانید با کلیلک بر روی لینک ( تماس با مشاوران همراه رایانه ) از طریق موبایل با کارشناسان در ارتباط باشید و مشکل خود را مطرح کنید تا کارشناسان با تجربه و مجرب روش خصوصی کردن پیج اینستاگرام را برایتان شرح دهند .

شبکه اجتماعی اینستاگرام با توجه به اینکه کاربران زیادی از سراسر دنیا دارد و اکثر کاربران پیج هایشان عمومی هست بعضی از کاربران علاقه مند هستند تا بتوانند پیج خود را پرایوت کنند تا پست و استوری هایی که به اشتراک می گذارند تنها کسانی مشاهده کنند که کاربر اینستاگرام تعیین می کند .

از انجایی که اینستاگرام به حفظ حریم خصوصی کاربران خود اهمیت ویژه ای می دهد ، بدین جهت برای تعمین این امنیت نیز قابلیت هایی را نظیر خصوصی سازی یا پرایوت کردن پیج را به کاربران می دهد .

گاهی ممکن است کاربری در اینستاگرام هست و شما قاد نخواهی بود که پست پیج او را ببینید . ممکن است که کاربر پیج خود را خصوصی کرده باشد در غیر این صورت برای حل این مشکل می توانید شما با مطالعه مطلب مشکل نشان ندادن پست اینستاگرام به حل این مشکل بپردازید .

حل مشکلات با کمک رایانه

همراه رایانه پستی با عنوان پشتیبانی اینستاگرام تهیه کرده است و شما عزیزان می توانید با مطالعه مطلب پشتیبانی اینستاگرام ، ۸ راه ارتباط با پشتیبانی را مشاهده و ۱۰ مشکل رایج اینستاگرام را حل کنید فقط کافی است بر روی لینک ذکر شده کلیک کنید .

اگر شما هم می خواهید تمامی پست ها ، فالوور ها ، استوری ها ، کامنت ها و … پیج شما از دید افراد غریبه پنهان بماند باید پیج خود را شخصی کنید در این مقاله قصد داریم تا ابتدا معنا و مفهوم خصوصی یا پرایوت را برایتان تو ضیح دهیم و در ادامه روش خصوصی کردن پیج اینستاگرام را برایتان شرح دهیم .

 

پرایوت یا خصوصی کردن پیج اینستاگرام

پرایوت یا خصوصی کردن پیج اینستاگرام

 

پرایوت معای همان خصوصی کردن را می دهد . یعنی شما پیج شخصی خود را از دسترس افرادی که فالوور شما نیستند خارج می کنید . در حالت معمولی وقتی اکانتی در شبکه اجتماعی اینستاگرام می سازید پیج باز و عمومی هست یعنی اینکه هرکسی می تواند تمامی محتواها ، کامنت ها ، فالوورها استوری های شما را مشاهده و چک کند . ولی وقتی پیج خود را شخصی یا قفل کنید تنها کسانی که فالوور شما هستند قادر به دیدن اطلاعات پیج خصوصی شما هستند .

 

مراحل خصوصی کردن پیج اینستاگرام

مراحل خصوصی کردن پیج اینستاگرام

مراحل خصوصی کردن پیج اینستاگرام

شما کاربر اینستاگرام برای خصوصی کردن پیج اینستاگرام لازم است تا مراحلی را انجام دهید . که مراحل لازم را در متن ذیل درج می کنیم .

  • قبل از اینکه اقدام به خصوصی کردن پیج اینستاگرام کنید لازم است تا ابزار تغییر آی پی را روشن کنید .
  • وارد اپلیکیشن اینستاگرام شوید .
  • در پایین صفحه پروفایل را مشاهده می کنید .
  • در بالای صفحه و در منو آن یک علامت سه خطی را مشاهده می‌کنید. روی آن بزنید و گزینه تنظیمات یا Setting را مشاهده کنید.
  • برای پرایوت کردن پیج اینستاگرام باید به قسمت Privacy بروید.
  • در این قسمت گزینه Accunt privacy را کلیک کنید و سپس به گزینه private Account بروید و تیک این گزینه را بزنید.

اگر از قبل تیک private Account زده شده بود ، یعنی صفحه شما قفل بوده است و نباید آن را بردارید . تنها در صورتی که بخواهید پیج عمومی شود و همه آن را مشاهده کنند ، باید تیک این گزینه را بردارید . در نهایت وقتی روی دکمه OK بزنید ، یعنی تایید می‌کنید پیج خصوصی شود و فقط فالوورها بتوانند عکس ، ویدئو ، استوری ، کامنت و … را مشاهده کنند .

 

در آخر

اگر جز آن دسته کاربرانی هستید که صفحه شخصی دارید و اطلاعاتی مثل تصاویر خانوادگی ، جشن‌ها ، سفرها و فعالیت‌های روزمره را با سایر افراد در میان می‌گذارید ، می‌توانید از آموزش خصوصی کردن پیج اینستاگرام استفاده کنید .

 اما اگر صاحب کسب و کار اینستاگرامی هستید و از طریق اکانت خود درآمد کسب می‌کنید، بهتر است پیج شما عمومی بماند و از شخصی کردن آن منصرف شوید .

با انجام مراحل بالا به طور دقیق می توانید پیج اینستاگرام خود را خصوصی کنید در صورتی که قادر به انجام عملیات نشدید کافی است تا با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ بدون کد و پیش شماره با تلفن ثابت تماس بگیرید تا کارشناسان همراه رایانه شما را راهنمایی کنند .

 

 

 

حل مشکلات با کمک رایانه

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *