ایتا, شبکه های اجتماعی, همه مطالب

خواندن پیام های ایتا بدون سین

حل مشکلات با کمک رایانه               

برای خواندن پیام های ایتا بدون سین می توانید تنها با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ از طریق تلفن ثابت بدون کد و پیش شماره تماس بگیرید تا کارشناسان همراه رایانه به شما کمک کنند ، همچنین می توانید برای آموزش خواندن پیام های ایتا بدون سین تا آخر این پست از وبلاگ همراه ما باشید .

آیا فکر می کنید از زیر و بم پیام رسان ایتا با خبرید ؟ فقط کافیه تا پایان این مطلب همراه ما باشید تا یکی از قابلیت های بسیار کاربردی ایتا را به شما آموزش دهیم . در ضمن یادتان نرود که برای استفاده از تمامی امکانات یک برنامه ، لازم است از بروزترین نسخه آن استفاده کنید . برای بروز کردن برنامه ایتا ، تنها به روی دانلود ایتا جدید کلیک کنید .

هر آنچه که یک کاربر بایستی در رابطه با ایتا بداند ، در پست پشتیبانی ایتا جمع آوری شده است ، پس مطالعه آن برای همه کاربران لازم است .

اگر کد ورود به ایتا را دریافت نکردید از راه های ذکر شده در حل مشکل ایتا در ارسال کد استفاده کنید .

یکی از رایج ترین و مشهور ترین برنامه های ایرانی پیام رسان ایتا ست . این برنامه قابلیت و ویژگی های بسیاری دارد که باعث شده نسبت به سایر برنامه های همسن خودش زودتر شناخته شده و چه بسا به شهرت برسد . درآمد زایی از ایتا یکی از همین ویژگی های خوب برنامست . شما می توانید خیلی راحت تنها با داشتن یک کانال به کسب درآمد از ایتا برسید .

حل مشکلات با کمک رایانه

برای ایجاد کانال در ایتا و آموزش کسب در آمد از آن ، به ترتیب به نحوه ساخت کانال در ایتا و درآمدزایی در ایتا مراجعه کنید . در ادامه اگر نیاز دارید روند رسین به درآمد شما سریع و مفید تر بگذرد می توانید تبلیغات در ایتا و قوانین تبلیغات در ایتا را مطالعه کنید .

در ادامه مطلب قصد داریم آموزش نحوه خواندن پیام ها بدون متوجه شدن کاربر را به شما همراهان عزیز همراه رایانه ارائه دهیم ؛ چنانچه قصد دارید با همراه رایانه در ارتباط باشید ، شماره  ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ را شماره گیری کنید .

 

 

سین پیام چیست ؟

بازدید از پیام یا سین زدن پیام ، فعالیتی که همه ما کاربران در طی استفاده از شبکه های اجتماعی روزانه با آن سرو کار داریم و به طور خواسته یا ناخواسته آن را انجام می دهیم . آیا می دانید سین پیام یعنی چه ؟

وقتی پیامی برای شما فرستاده می شود اولین کاری که می کنید این است که صفحه چت را باز می کنید تا پیام آن را مشاهده کنید . به دیدن پیام هایی که برایمان ارسال می شوند ، سین پیام ( سین کردن آن ) و یا بازدید از پیام می گویند . 

بنظرتان می شود بدون این که تیک خواندن پیام معلوم شود ، پیام گرفته شده را بخوانید ؟

از آنجایی که خوصوصیات آدم ها بسیار با هم متفاوت است ، بعضی از کاربران دلشان نمی خواهد که کاربر مورد نظرشان از این که شخص پیام هایش را خوانده است با خبر شود ؛ در اینجا لازم است راهکاری مخصوص برای خواندن پیام ها بدون سین زدن پیام پیدا کنیم .

برای آموزش خواندن پیام بدون متوجه شدن کاربر تا پایان این پست از وبلاگ همراه ما باشید . در صورتی که قصد ارتباط با پشتیبانی پیام رسان ایتا را دارد ، از پست پشتیبانی ایتا کمک بگیرید .

 

 

خواندن پیام بدون متوجه شدن کاربر

آیا تا به حال به خواندن پیام بدون متوجه شدن کاربر فکر کرده بودید ؟

یکی از فعالیت های جدیدی که در عرصه شبکه های مجازی در حال رخ داد و ایجاد شدن است ، سین زدن پیام ها ست . به عقیده من این قابلیت یکی از بهتربن ویژگی هایی ست که وجود آن در پیام رسان ها نکته ای کاربردی و بسیار مهم است .

انجام این کار ، یک فعالیت ساده ست اما یک بی دقتی کوچک باعث می شود یهو به جای نمایش پیام ، مستقیم وارد پیوی کاربر مورد نظرتان شوید و پیام ها سین بزنید .

برای استفاده از این ویژگی اول نسخه بروز برنامه را داشته باشید و بعد مطابق راهکار زیر عمل کنید .

  • وارد صفحه اصلی ایتا شوید .
  • هنگامی که انگشتتان را به روی تصویر پروفایل نگه می دارید ، پیوی برایتان نمایش داده می شود .

 

 

خواندن پیام از روی نوتیفیکیشن

یکی دیگر از روش های خواندن پیام در ایتا ، استفاده از نوتیفیکیشن برنامه ست . وقتی گزینه نوتیفیکیشن ایتا را فعال می کنید ، برای شما در داخل برنامه اعلان ها به صورت کامل به نمایش در می آد . اگر در استفاده از نوتیفیکیشن ایتا به مشکل برخوردید ، استفاده از پست حل مشکل نوتیفیکیشن ایتا را جدی بگیرید .

خواندن پیام از روی نوتیفیکیشن

خواندن پیام از روی نوتیفیکیشن

بزرگترین باگ برنامه ایتا تا به اعلان ، گیر کردن اعلان هاست . بدین صورت که تنها با روشن شدن اینترنت گوشی اعلان های برنامه ظاهر نمی شود و لازم است تنها برای یکبار هم که شده ، ایتا را باز کنید تا نوتیفیکیشن آن بالا بیاید .

نحوه استفاده از این قابلیت بدین گونه ست که شما اینترنت خود را روشن می کنید و سپس یکبار وارد ایتا شوید . حال اعلان های سرویس برایتان در منوی بالای تلفن هوشمندتان بالا می آید .

 

 

نتیجه گیری

برای خوندن پیام های ایتا بدون خوردن دو تیک می توانید از دو روش استفاده کنید . روش اول نگه داشتن پروفایل کاربر مورد نظر است و روش دوم استفاده از نوتیفیکیشن های گوشی همراه یا دسکتاپ .

اگر موفق به استفاده از این دو روش برای خواندن پیام ها بدون متوجه شدن کاربر نشدید ، لازم است از بروزترین نسخه ایتا استفاده کنید و در غیر این صورت کافی ست با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ از طریق تلفن ثابت بدون کد و پیش تماس بگیرید تا با کارشناسان همراه رایانه جهت حل مشکل خواندن پیام های ایتا بدون سین در ارتباط باشید .

حل مشکلات با کمک رایانه

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *