اینستاگرام, دانلود, شبکه های اجتماعی, موبایل, نرم افزار, همه مطالب

ذخیره پست در اینستاگرام

حل مشکلات با کمک رایانه               

اگر شما هم به دنبال ذخیره پست در اینستاگرام هستید با همراه رایانه همراه ما باشید ! می توانید با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ از طریق تلفن ثابت بدون کد و پیش شماره تماس بگیرید ( تماس با موبایل امکان پذیر نیست ) ، چنانچه موفق نشدید از ( شماره مشاورین همراه رایانه ) برای ارتباط با پشتیبانی در جهت آموزش ذخیره پست در اینستاگرام راهنمایی بخواهید .

اینستاگرام یک برنامه جذاب و شگفت انگیزه !

این برنامه کلی خاصیت خوب و قابلیت های باحال برای سر گرم کردن آدما داره ، انقدر که تقریبا میشه گفت دیگه امروزه برنامه ای به قشنگی و کاربردی اینستاگرام وجود نداره !

همراه رایانه یه پست جذاب تدارک دیده که با مطالعه اون می تونید ۱۰ مشکل رایج اینستاگرامی خودتون رو حل کنید و ۸ راه  ارتباط با پشتیبانی اینستاگرام را یاد بگیرید برای دسترسی به این پست فقط کافیه پشتیبانی اینستاگرام را انتخاب کنین .

اگه تا الان برای ذخیره استوری از نرم افزار های فیلم از صفحه و برنامه های بد افزار استفاده می کردید همین حالا دست نگه دارید و پست آموزشی ذخیره استوری در اینستاگرام رو بخونید .

حل مشکلات با کمک رایانه

در این پست وبلاگ همراه رایانه آموزش ذخیره پست در اینستاگرام را به شما همراهان عزیز و همیشگی اش ارائه می ده تا بتونید با خیالی راحت پست های منتخب رو سر فرصت ببینید و لذت ببرید .

 

 

آموزش ذخیره پست در اینستاگرام

آموزش ذخیره پست در اینستاگرام

آموزش ذخیره پست در اینستاگرام

اینستاگرام روزانه پست های متنوعی رو بر اساس سلیقه کاربران به اون ها نشون می ده ، احتمالا برای همتون پیش اومده که ناخواسته چشمتون به یه پست میوفته و توجهتون رو جلب می کنه اما وقت کافی برای دیدنش ندارید ، حالا باید چکار کنیم !؟

یکی از ویژگی های برنامه اینستاگرام ذخیره پست های اونه . این قابلیت به کاربر این اجازه رو می ده تا بدون هیچ دغدغه ای پست های مورد علاقشو ذخیره کنه و بتونه بعدا به راحتی ازش استفاده کنه .

برای ذخیره پست در اینستاگرام باید ابتدا پست مورد نظرتون رو انتخاب کنید و اون گزینه مشخص شده رو لمس کنید .

ذخیره پست در اینستاگرام

ذخیره پست در اینستاگرام

حالا ذخیره پست در اینستاگرام با موفقیت انجام شد !

احتمالا براتون جالبه که بدونید می تونید کلی بخش های متفاوت با اسم های مختلف درس کنید که پست های مورد علاقه هر موضوع رو ذخیره کنید .

تازه توی آپدیت جدید می تونی با اکانت های دیگه هم به صورت مشترک یه بخش برای پیام های ذخیره شده خودتون بسازید و پست های مورد علاقتون رو با هم به اشتراک بگذارید و ذخیرشون کنید .

 

 

محل ذخیره پست در اینستاگرام

محل ذخیره پست در اینستاگرام

محل ذخیره پست در اینستاگرام

اینستاگرام علاوه بر ذخیره آسون پست در اینستاگرام ، دسترسی به محل ذخیره رو هم برای شما راحت کرده انقدر که فقط کافیه کمی دقتتون رو بالا ببرید تا بتونید به راحتی به پست های مورد نظر دسترسی داشته باشید !

برای این که پست های ذخیره شدتونو پیدا کنید لازمه از بخش تنظیمات وارد بشید ؛ بنابراین داشتن یه اینترنت خوب و قوی کلی کمک حالتونه .

پست های ذخیره شده

پست های ذخیره شده

برای دسترسی به محل ذخیره پست ها آیکون سه خط و لمس کنید و از بخش تنظیمات ذخیره شده ها رو انتخاب کنین تا به پست ذخیره شده برسید .

 

 

دانلود پست در اینستاگرام

دانلود پست در اینستاگرام

دانلود پست در اینستاگرام

بله درست متوجه شدید ! اینستاگرام برای یک سری از پست ها گزینه دانلود رو ذخیره کرده تا دیگر کاربران این شبکه اجتماعی هم بتونن از این پست ها استفاده کنند و اون ها رو به نمایش بگذارند .

چه پست هایی قابل دانلودند ؟! احتمالا سوال شما هم هست .

پست هایی که :

۱ . موزیکشون حق کی رایت و نقض نکرده باشه .

۲ . موزیک و ویدئو به هم چسبیده باشه .

۳ . پیج عمومی باشه و پرایوت نباشه .

۴ . خالق اثر اجازه دسترسی و دانلود اون پست رو به کاربران بده .

برای دانلود این پست ها فقط کافیه پست رو انتخاب کنی و گزینه شیر رو لمس کنی . حالا از بین گزینه دانلود رو انتخاب کن تا پست مورد علاقه ات به راحتی دانلود و ذخیره بشه .

 

 

ترفند های ذخیره پست در اینستاگرام

ترفند های ذخیره پست در اینستاگرام

ترفند های ذخیره پست در اینستاگرام

دانلود و یا ذخیره پست در اینستاگرام راه های مختلفی داره که می تونه هر کدوم برای یه کاربر مناسب باشه .

  • اگه از اینستاگرام وب برای ورود به اینستا استفاده می کنی بهتره که از سایت های دانلود پست مثل Save-insta.com و Savefrom برای ذخیره پست در اینستاگرام کمک بگیری .
  • دنبال یه اپلیکیشن دقیق و پر سرعت می گردی ؟ Repost بهترین گزینه برای دانلود پست اینستاگرام شماست .
  • برنامه تلگرام ، بات برای دانلود و ذخیره پست در اینستاگرام زیاد داره ! نمونش Instagram Downloader هست که به راحتی فقط با دریافت لینک پست فایل قابل دانلود رو به شما تحویل می دهه .
  • اگه حافظه گوشیت پره و نمی تونی برای دانلود برنامه نصب کنی و یا حتی کار با سایت برات سخت و دشوار به نظر می رسه می تونی از اپلیکیشن های اینستاگرام فرعی استفاده کنی .

 

در صورتی که  با خوندن این مقاله و انجام تمامی راه های آموزش داده شده موفق به ذخیره پست در اینستاگرام نشدید پشت گوش نندازید و همین حالا با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ از طریق تلفن ثابت بدون کد و پیش شماره تماس بگیرید تا پشتیبانی اینستاگرام به شما در حل مشکل ذخیره پست در اینستاگرام کمک کنند .

حل مشکلات با کمک رایانه

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *