واتس اپ, شبکه های اجتماعی, همه مطالب

رفع مشکل استاتوس واتساپ

حل مشکلات با کمک رایانه               

در این مقاله، سعی می کنیم به این سؤال پاسخ بدهیم که رفع مشکل استاتوس واتساپ با چه روش هایی امکانپذیر می باشد؟ ما را همراهی نمایید.

یکی از با اهمیت ترین و معروف ترین امکانات موجود در نرم افزار واتساپ، استاتوس واتساپ می باشد.

همان طور که می دانید، در این سال ها پیام رسان محبوب واتساپ به عنوان یکی از شبکه های اجتماعی شناخته می شود که دارای وسعت بسیار زیادی بوده و افراد زیادی در سراسر جهان از کاربران آن به شمار می روند. واتساپ با وجود موانع و کمبودهایی که در مقایسه با پیام رسان پیشرفته تلگرام دارد، در کشور ما نیز از مخاطبان بی شماری برخوردار می باشد.

این موضوع به ویژه از ماه های شروع محدودیت های تلگرامی در ایران، بیشتر مشاهده می شد و تعداد زیادی از کاربران ایرانی به ناچار و به صورت اجباری تمام فعالیت ها و برنامه های خود را به واتساپ منتقل کردند.

یکی از عمده ترین امکانات پیام رسان واتساپ، قابلیت واتساپ استاتوس است

می توان گفت که یکی از عمده ترین امکانات پیام رسان واتساپ، قابلیت واتساپ استاتوس است که در این مقاله آموزشی و کاربردی، تمام مشکلات مرتبط با این سرویس را بررسی می نماییم و با راهنمایی های شرکت همراه پی سی، به برخی از پرسش هایی که ممکن است دغدغه شما خوانندگان محترم باشند، پاسخ خواهیم داد. شرکت همراه پی سی، از برترین های این حوزه شناخته می شود.

حل مشکلات با کمک رایانه

پیشنهاد می کنیم از پست آموزش فعال سازی و غیر فعال سازی رمز تائید دو مرحله ایتا و مطلب رفع هک واتس اپ را مطالعه نمایید .

فهرست عناوینی که در این مطلب گردآوری نموده ایم:

استاتوس واتساپ چیست؟

آیا می دانید علت ایجاد مشکل در استاتوس مخاطبان واتساپ چیست؟

چگونه می توان مشکلات استاتوس واتساپ را حل کرد؟

چطور مشکل عدم لود شدن استوری در واتساپ را برطرف کنیم؟

چنانچه پس از روشن کردن دیتای موبایل، باز هم با مشکل لود نشدن استوری در واتساپ مواجه می باشید، باید چه کارهایی را انجام دهید؟

رفع مشکل استاتوس واتساپ از طریق پاک کردن حافظه واتساپ چگونه است؟

رفع مشکل استاتوس واتساپ از طریق آپدیت اپلیکیشن چگونه است؟

رفع مشکل استاتوس واتساپ از طریق تغییر فایل چگونه است؟

بررسی فرمت فایل های مختلف برای رفع مشکل استاتوس واتساپ چگونه انجام می شود؟

چگونه می توان از طریق بررسی زمان و تاریخ، مشکل استاتوس واتساپ را رفع کرد؟

آیا موارد دیگری در مورد رفع مشکل استاتوس واتساپ وجود دارد؟

آیا مختل شدن برخی از سرویس های واتساپ می توانند باعث مشکل در استاتوس واتساپ شوند؟

آیا بررسی مجوزهای واتساپ می تواند برای رفع مشکل استاتوس واتساپ مؤثر واقع شود؟

آیا ری استارت کردن گوشی می تواند برای رفع مشکل استاتوس واتساپ مؤثر واقع شود؟

آپدیت استاتوس واتساپ چیست؟

آیا می دانید چگونه و در چه موقعی می توان آپدیت استاتوس واتساپ را دریافت کرد؟

آیا می دانید چه کسانی می توانند استاتوس واتساپ شما را مشاهده نمایند؟

چگونه می توانید استاتوس واتساپ آشنایان خود را مشاهده کنید؟

چگونه می توان فهمید که چه کسانی استاتوس واتساپ را مشاهده کرده اند؟

آیا می دانید از چه طریق باید استاتوس واتساپ را فعال کرد؟

جمع بندی

 

استاتوس واتساپ چیست؟

استاتوس واتساپ چیست؟

استاتوس واتساپ چیست؟

سرویس ارسال استوری، از بهترین و محبوب ترین امکانات واتساپ می باشد که افراد زیادی به این قابلیت علاقه مند هستند. چرا که با استفاده از آن می توانند شرایط روحی، جمله های زیبا، متون ادبی، تصاویر، فیلم و غیره را به دوستان و مخاطبان خود ارسال نمایند.

این سرویس همانند استوری در اپلیکیشن اینستاگرام می باشد

چنانچه بخواهیم با زبانی ساده به بیان مفهوم استاتوس واتساپ بپردازیم، بهتر است بگوییم این سرویس همانند استوری در اپلیکیشن اینستاگرام می باشد به طوری که کاربران زیادی به دلیل شباهت های فراوان آن به استوری در اینستاگرام، از واژه استوری به جای استاتوس استفاده می کنند.

به لطف مزیت های بی شمار و مناسبی که قابلیت استاتوس واتساپ برای افراد فراهم می کنند و همه کاربران در سراسر دنیا از آن بهره مند می شوند، در برخی موارد نیز پیام هایی از مسائل و ایرادات مختلف که افراد هنگام استفاده از سرویس استاتوس با آن مواجه می شوند، وجود دارد.

بیشتر این مشکلات در رابطه با ایراد در عدم آپلود استوری ها، یا عدم نمایش آن می باشد. در قسمت های بعدی از این نوشتار، قصد داریم به صورت جزء به جزء در مورد این مشکلات و آموزش راه حل رفع آن ها، مطالبی را بیان کنیم.

البته شیوه های رفع مشکلات استوری در پیام رسان واتساپ بسیار متعدد و گوناگون می باشند که ما سعی می کنیم با کمک متخصصین شرکت همراه پی سی، کارآمدترین و سریع ترین آن ها را خدمت شما ارائه نماییم.

آیا می دانید علت ایجاد مشکل در استاتوس مخاطبان واتساپ چیست؟

پرسش های مرتبط با استاتوس واتساپ بسیار زیاد می باشند. سؤالاتی از قبیل شیوه یادداشت کردن متن های مختلف در استاتوس واتساپ، روش ارسال فایل های گوناگون در استاتوس، نحوه ذخیره وضعیت های سایر کاربران و مواردی از این دست، بسیار مطرح می شوند.

البته استاتوس واتساپ از چند ویژگی و موانع متعدد نیز برخوردار است که بهتر است در مورد آن ها آگاهی داشته باشید.

برای مثال وضعیت ها در واتساپ بعد از حدود ۲۴ ساعت حذف می شوند. در واقع بعد از یک روز، به افراد اعلام می کند که می بایست استاتوس جدیدی را آپلود کنند تا مخاطبان آن ها بتوانند آن را ببینند.

همچنین این استاتوس ها را سایر کاربران نمی توانند دانلود و ذخیره نمایند و چنانچه فرد مایل باشد، می تواند آن را برای برخی از مخاطبان خود غیر فعال کند.

چگونه می توان مشکلات استاتوس واتساپ را حل کرد؟

همان گونه که بیان شد، با استفاده از سرویس استاتوس در اپلیکیشن واتساپ، افراد می توانند ویدئوها و عکس های خود را در طی هر ساعت از شبانه روز با دیگر کاربران و افرادی که جزء مخاطبان آن ها می باشند، به اشتراک گذارند.

چنانچه این موارد قابل مشاهده نباشند یا با مشکلات گوناگونی در روند ارسال با آن ها روبرو شوند، تمام این مسائل باعث به وجود آمدن این پرسش در ذهن کاربران می شود که دلیل این مشکلات چیست؟ آیا گوشی افراد دچار ایراد شده است یا ایراد از نرم افزار واتساپ می باشد؟

خوشبختانه شرکت همراه پی سی با هدف رفع تمام این نگرانی ها و مشکلات مرتبط با استاتوس در واتساپ، این مطلب را تهیه کرده است. بنابراین در ادامه مقاله، ما را همراهی نمایید.

چطور مشکل عدم لود شدن استوری در واتساپ را برطرف کنیم؟

چطور مشکل عدم لود شدن استوری در واتساپ را برطرف کنیم؟

چطور مشکل عدم لود شدن استوری در واتساپ را برطرف کنیم؟

به منظور رفع مشکل لود نشدن استوری ها در واتساپ بهتر است مراحل زیر را به ترتیب و با دقت دنبال کنید.

نخستین کار این است که از وصل بودن دیتا در موبایل خود مطمئن شوید. برای بررسی وضعیت اتصال دیتا می بایست به قسمت تنظیمات یا ستینگ در گوشی خود وارد شوید.

پس از باز کردن تنظیمات تلفن، گزینه مرتبط با سیستم کارت های فعال در گوشی را همانند تصویر زیر لمس کنید.

در این قسمت، می بایست به بررسی روشن یا خاموش بودن اینترنت گوشی خود بپردازید، به این معنی که چنانچه دیتا غیر فعال باشد، روی گزینه Mobile data کلیک کنید تا دیتای موبایل به وضعیت روشن تغییر نماید.

پس از روشن شدن اینترنت گوشی، مشکل لود نشدن استوری نیز حل می شود.

طبق تجربیات کارشناسان شرکت همراه پی سی، چنانچه پس از روشن کردن دیتای موبایل باز هم با مشکل لود نشدن استوری در واتساپ مواجه می باشید، می بایست ۲ روش دیگر را آزمایش کنید که در ادامه به بیان این روش ها می پردازیم.

انجام عملیات ریجستری در شبکه به منظور ارسال شدن استوری در واتساپ

در قسمت شبکه تلفن همراه و تنظیمات سیم کارت، گزینه مربوط به تنظیمات سیم کارت را انتخاب کنید. بعد از لمس این گزینه، یک منو مختص به سیم کارت های موبایل پیش روی شما قرار می گیرد.

در این قسمت، سیم کارت مرتبط برای اتصال به اینترنت را پیدا نموده و آن را انتخاب کنید.

در این مرحله باید پس از باز شدن منو، گزینه اینترنت موبایل را پیدا کنید.

در مرحله بعد، تیک به صورت خودکار را در انتخاب نتورک فعال کنید.

بعد از انجام همه این مراحل، سیم کارت در شبکه موبایل به صورت مجدد رجیستر می شود.

ریست کردن برنامه های مرتبط با Access point به منظور ارسال شدن استوری در واتساپ

برای انجام این روش، ابتدا باید به قسمت تنظیمات مختص به سیم کارت فعال در گوشی خود رفته و در آن قسمت، گزینه Access point  را انتخاب کنید.

بعد از باز شدن این منو، سه نقطه کنار صفحه را لمس کنید و بعد از پیدا کردن گزینه ی ریست، آن را لمس کنید.

پس از انتخاب گزینه ریست، تمام تنظیمات شبکه دیتای موبایل شما دوباره تنظیم می شود. در این مرحله باید گوشی خود را به صورت مجدد راه اندازی نمایید و پس از روشن شدن موبایل، اپلیکیشن واتساپ را باز کنید و به راحتی استوری های مخاطبان و دوستان خود را مشاهده کنید.

چنانچه باز هم دچار مشکل بودید، با شرکت همراه پی سی تماس بگیرید.

در قسمت های بعدی راه های بیشتری را به منظور رفع مشکل استاتوس واتساپ عنوان می کنیم، پس تا انتهای این مطلب کاربردی همراه ما باشید.

رفع مشکل استاتوس واتساپ از طریق پاک کردن حافظه واتساپ چگونه است؟

رفع مشکل استاتوس واتساپ از طریق پاک کردن حافظه واتساپ چگونه است؟

رفع مشکل استاتوس واتساپ از طریق پاک کردن حافظه واتساپ چگونه است؟

به عنوان یکی از آسان ترین و سریع ترین راه هایی که برای رفع مشکل استاتوس واتساپ می توانیم به شما پیشنهاد کنیم، پاکسازی Cache برنامه واتساپ است.

به منظور پاکسازی حافظه این سرویس، می بایست وارد قسمت تنظیمات موبایل خود شوید. در این قسمت، گزینه ی تمام برنامه ها را انتخاب نمایید

در این بخش، اپلیکیشن واتساپ را پیدا کرده و روی آن ضربه بزنید. در اینجا صفحه ی تازه ای پیش روی شما باز می شود که باید بعد از یافتن گزینه Clear Cache آن را لمس کنید.

در ادامه، بعد از حذف کردن Cache روی گزینه Clear data  را لمس کنید.

رفع مشکل استاتوس واتساپ از طریق آپدیت اپلیکیشن چگونه است؟

رفع مشکل استاتوس واتساپ از طریق آپدیت اپلیکیشن چگونه است؟

رفع مشکل استاتوس واتساپ از طریق آپدیت اپلیکیشن چگونه است؟

چنانچه تا کنون به روزرسانی تازه ای برای این برنامه ارسال نشده و همین طور آخرین آپدیت در اختیار شما قرار نگرفته است، توصیه می کنیم مراحل ذکر شده در این قسمت از مطلب را به ترتیب انجام دهید.

در ابتدا وارد برنامه اپل استور یا گوگل پلی شوید و در منوی این برنامه، سمت چپ قسمت بالا گزینه My apps & games  را انتخاب کنید و نرم افزار واتساپ را به روزرسانی کنید.

رفع مشکل استاتوس واتساپ از طریق تغییر فایل چگونه است؟

قبل از این که یک فایل را در سرویس های واتساپ با مخاطبان و دوستان خود به اشتراک بگذارید، می بایست از سالم بودن فایل مورد نظر مطمئن شوید.

دقت به این مسئله بسیار حائز اهمیت می باشد چرا که چنانچه ویدئو، عکس و فایل های دیگر از نظر سطح کیفیت از درجه پایینی برخوردار بوده یا از لحاظ فرمت دچار مشکل باشند و فرمت مورد نظر با عدم پشتیبانی مواجه شود، در زمان قرار دادن آن ها در استوری واتساپ ممکن است مشکلاتی رخ دهند.

همچنین برای اطمینان از این موضوع، می توانید یک تصویر یا فایل دیگری را آزمایش کنید. چنانچه با جابجایی ویدئو و فایل های دیگر مشکل رفع شد، بهتر است فایل های قبلی را جدا کنید و از به اشتراک گذاشتن آن ها منصرف شوید.

اطلاعات تکمیلی را از مشاورین شرکت همراه پی سی کسب نمایید.

بررسی فرمت فایل های مختلف برای رفع مشکل استاتوس واتساپ چگونه انجام می شود؟

نرم افزار واتساپ از رایج ترین و اصلی ترین فرمت ها برای فایل های گوناگون پشتیبانی می کند. چنانچه ویدیو یا عکسی را که قصد به اشتراک گذاشتن آن را دارید، در فرمت پشتیبانی نشده قرار گرفته باشد یا حجم آن بسیار زیاد باشد، به احتمال زیاد در زمان آپلود کردن آن در قسمت استاتوس واتساپ خود با پیغام عدم ارسال فایل مواجه خواهید شد.

این اخطار در بیشتر موارد در مورد فایل های ویدیویی یا تصاویر با کیفیت بسیار بالا نشان داده می شود. چنانچه ویدئوی مورد نظر شما برای آپلود، در یکی از فرمت های پشتیبانی نشده قرار گرفته باشد، می بایست آن را به یکی از قالب های تحت پشتیبانی از قبیل MP4، MKV، MOVو غیره تغییر دهید و به صورت مجدد نسبت به آپلود کردن آن اقدام کنید.

شاید برای شما این پرسش ایجاد شده باشد که چگونه می توان فرمت یک ویدئو را در گوشی های هوشمند با سیستم عامل اندروید و آیفون بررسی کرد؟

به منظور پاسخ دادن به این پرسش، با کمک تصاویر و به طور مجزا، روش صحیح و مناسب را در مورد گوشی اندروید و آیفون بیان می کنیم.

اطلاع از قالب یک ویدئو در سیستم اندروید:

اطلاع از قالب یک ویدئو در سیستم اندروید:

اطلاع از قالب یک ویدئو در سیستم اندروید:

د‌ر گوشی های اندروید می بایست ابتدا اپلیکیشن گوگل فوتو را نصب نموده و ویدیوی مورد نظر را در آن برنامه قرار دهید. سپس برای بررسی فرمت و حجم فایل ویدئویی، انگشت خود را به سرعت به سمت بالای صفحه بکشید.

اطلاع از قالب یک ویدئو در سیستم Ios:

اطلاع از قالب یک ویدئو در سیستم Ios:

اطلاع از قالب یک ویدئو در سیستم Ios:

در مورد گوشی های آیفون نیز باید برنامه ی   Photos را نصب کرده و ویدیوی مورد نظر را در آنجا قرار دهید. در قسمت پایین صفحه، گزینه اطلاعات را لمس کنید. در این قسمت می توانید به بررسی قالب و حجم فایل ویدئویی موجود بپردازید.

چگونه می توان از طریق بررسی زمان و تاریخ، مشکل استاتوس واتساپ را رفع کرد؟

چگونه می توان از طریق بررسی زمان و تاریخ، مشکل استاتوس واتساپ را رفع کرد؟

چگونه می توان از طریق بررسی زمان و تاریخ، مشکل استاتوس واتساپ را رفع کرد؟

عدم تنظیم زمان و تاریخ به صورت دقیق از مهم ترین موضوعاتی می باشد که به عنوان دلیلی برای ایجاد مشکلات زیاد برای همه پلتفرم ها به خصوص اپلیکیشن واتساپ شناخته می شود.

برای تنظیم ساعت و تاریخ در گوشی هوشمند خود می بایست وارد قسمت ستینگ موبایل شوید و گزینه سیستم را انتخاب نمایید. در مرحله بعدی قسمت Date & time را باز کنید.

سپس تیک قسمت  Automatic date & time را فعال کنید.

چنانچه این قسمت به صورت خودکار فعال است، می بایست آن را یک بار غیر فعال و دوباره روشن نمایید. در این مرحله، توجه به این نکته لازم و ضروری می باشد که چنانچه به دلایلی تاریخ گوشی به صورت اتوماتیک نیز تصحیح نشود، می توانید آن را با روش دستی درست کنید.

برای کسب آگاهی بیشتر، با متخصصین شرکت همراه پی سی در ارتباط باشید.

آیا موارد دیگری در مورد رفع مشکل استاتوس واتساپ وجود دارند؟

علاوه بر مواردی که در قسمت های قبلی بیان کردیم، برخی مشکلات دیگر نیز وجود دارند که برای رفع مشکل استوری واتساپ تأثیر گذار می باشند.

ممکن است کاربری را که می خواهید استاتوس واتساپ وی را مشاهده کنید، شماره سیم کارت شما را در فهرست مخاطب های خود ذخیره نکرده باشد.

در واقع چنانچه شماره تلفن شما در لیست شماره های موجود در گوشی شخص مورد نظر موجود نباشد، شما قادر به تماشای وضعیت آن ها نمی باشید.

موضوع دیگر این که ممکن است فرد مورد نظر در قسمت تنظیمات اپلیکیشن و در بخش امنیت و حریم شخصی، یک سری تغییراتی را ایجاد کرده باشد و به معنی واضح تر شما را مخفی کرده باشد.

مورد بعدی که ممکن است در موضوع مشکلات مرتبط با استاتوس واتساپ تأثیر گذار باشد، بلاک شدن شما است. به این مفهوم که به احتمال زیاد فردی که تصمیم دارید استوری او را مشاهده کنید، شماره تلفن شما را در لیست سیاه مخاطبان خود قرار داده است.

آیا مختل شدن برخی از سرویس های واتساپ می توانند باعث مشکل در استاتوس واتساپ شوند؟

بعضی اوقات برای اتصالات بین سرورهای واتساپ ممکن است مشکلاتی به وجود آید که در زمان محدود، باعث عدم دسترسی کاربران به این نرم افزار شود.

با توجه به سطح امنیتی بسیار موفق حاکم در اپلیکیشن واتساپ، درصد وقوع این مشکلات به میزان زیادی کاهش یافته است ولی برای افزایش اطمینان می توانید به آدرس اینترنتی down detector مراجعه نموده و آگاهی های مورد نیاز را که مرتبط با مشکلات موجود می باشند، به دست آورید.

بعد از وارد شدن به سایت مورد نظر و انتخاب صفحه واتساپ، همه آگهی ها و اطلاعات مرتبط به سرورهای فعال این برنامه و مشکلات موجود در دسترس شما قرار دارند.

اگر روی گزینه Live Outage Map ضربه بزنید، امکانات بیشتری در اختیار شما قرار می گیرند.

مشاوره با متخصصین شرکت همراه پی سی در این زمینه، بسیار کمک کننده می باشد.

آیا بررسی مجوزهای واتساپ می تواند برای رفع مشکل استاتوس واتساپ مؤثر واقع شود؟

یکی از اقداماتی که می بایست برای رفع مشکل استاتوس واتساپ انجام دهید، اطمینان حاصل کردن از عدم محدودیت واتساپ می باشد.

به منظور درک بهتر موضوع، به ذکر یک نمونه می پردازیم. مثلاً چنانچه در تنظیمات برنامه ها، واتساپ را در وضعیتی قرار داده باشید که نتواند از داده‌ های گوشی در بخش پس‌ زمینه استفاده کند، یا مصرف باتری برای این برنامه را محدود کرده‌ باشید، موبایل شما پروسه آپلود را در وضعیت تعلیق قرار می دهد. در زیر، شیوه تغییر این قسمت با کمک تصاویر نشان داده شده است.

روش انجام کار در گوشی های دارای سیستم اندروید و آیفون ها با یکدیگر متفاوت می باشد که در ادامه به صورت مجزا به توضیح هر یک از آن ها می پردازیم.

اندروید

مرحله اول: برای چند ثانیه آیکون WhatsApp را نگه دارید و از منوی باز شده App info را لمس کنید.

مرحله دوم: به قسمت Mobile Data & Wi-Fi وارد شوید. تیک های کنار Background data و Unrestricted data usage را فعال کنید.

مرحله سوم: به قسمت app info رفته و روی عنوان باتری را لمس کنید و تمام محدودیت ها را بردارید.

آیفون

آیفون

آیفون

گام اول: قسمت تنظیمات را در آیفون لمس کنید تا باز شود، وارد بخش پایین منو شده و روی گزینه WhatsApp ضربه بزنید.

گام دوم: از روشن بودن تیک  کنار Mobile Data and Background App Refresh اطمینان حاصل نمایید.

آیا ری استارت کردن گوشی می تواند برای رفع مشکل استاتوس واتساپ مؤثر واقع شود؟

روشن و خاموش کردن گوشی تلفن همراه یکی از کارهای بسیار کارآمد و تأثیر گذار در مورد رفع اکثر مشکلات مرتبط با موبایل می باشد.

بنابراین بهتر است بگوییم که این روش می بایست در اولویت اول قرار بگیرد، زیرا توان خارق العاده ای در رفع مسائل مرتبط با دیگر سیستم های پیشرفته دارد. روشن و خاموش کردن گوشی روش بسیار مؤثری محسوب می شود، به این دلیل که به آسانی و خیلی سریع قادر است همه باگ ها را از بین ببرد.

تا این قسمت از مقاله، به آموزش بیشتر روش های رفع مشکل استاتوس واتساپ پرداخته شد و سعی کردیم با زبانی ساده و روان، راه های رایجی که باعث حل این مسئله می شوند را بیان کنیم.

چنانچه پس از انجام دادن تمام روش های فوق باز هم برای مشاهده یا دیگر قابلیت های استاتوس واتساپ دچار مشکل شدید، پیشنهاد می کنیم با کارشناسان و متخصصان مجرب شرکت همراه پی سی تماس گرفته و از راهنمایی های آن ها بهره مند شوید. تیم پشتیبانی شرکت همراه پی سی، به طور ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به شما عزیزان می باشند.

در ادامه، به پرسش های متعددی که در مورد استاتوس واتساپ مطرح می شوند، پاسخ می دهیم و نکاتی را پیرامون آشنایی بیشتر با این سرویس، خدمت شما عزیزان ارائه می دهیم.

آپدیت استاتوس واتساپ چیست؟

آپدیت استاتوس واتساپ چیست؟

آپدیت استاتوس واتساپ چیست؟

در تازه ترین آپدیت یا به روزرسانی اپلیکیشن واتساپ، یک آپشن جدید به این نرم افزار پیام رسان اضافه شده که به عنوان واتساپ استاتوس یا WhatsApp Status شناخته می شود.

این ویژگی یک قسمت به عنوان Satus را به پیام رسان واتساپ ملحق نموده است. با به کارگیری این ویژگی، کاربران واتساپ می توانند علاوه بر استفاده از متون مختلف و پیام های نوشتاری در قالب استاتوس، از فایل های گوناگونی از قبیل ایموجی، تصویر و حتی ویدئوهای مد نظر خود در قالب استاتوس در واتساپ استفاده کنند.

این آپشن بسیار مشابه قابلیت دیگری در نرم افزار اسنپ چت (Snapchat) می باشد که به عنوان اسنپ چت استوریز شناخته می شود.

با این اختلاف که در اپلیکیشن واتساپ، فایل های استاتوس افراد به صورت کامل رمزگذاری شده و ارائه می شود و از سطح امنیت زیادی برخوردار است.

محدوده زمانی که استاتوس های اپلیکیشن واتساپ قابل مشاهده می باشند، به مدت یک روز می باشد.

آیا می دانید چگونه و در چه موقعی می توان آپدیت استاتوس واتساپ را دریافت کرد؟

آیا می دانید چگونه و در چه موقعی می توان آپدیت استاتوس واتساپ را دریافت کرد؟

آیا می دانید چگونه و در چه موقعی می توان آپدیت استاتوس واتساپ را دریافت کرد؟

خوب است بدانید که به منظور استفاده از این سرویس و افزوده شدن آپدیت استاتوس در اپلیکیشن واتساپ، هیچ گونه به روزرسانی عرضه نمی شود.

در واقع هنگامی که این سرویس در سیستم گوشی هوشمند شما قابل استفاده شود، می توانند به طور خودکار در ورژن کنونی نرم افزار واتساپ نصب و جایگزین شده و شما در موبایل خود این قابلیت را مشاهده می کنید.

به طور کلی چنانچه این ورژن از اپلیکیشن واتساپ در سیستم شما نصب و راه اندازی شده باشد، به منظور به کارگیری از آپدیت استاتوس واتساپ، دیگر نصب کردن ه بروزرسانی تازه، لازم و ضروری نمی باشد و این سرویس به صورت خودکار و در شرایط مناسب به نرم افزار موجود در موبایل شما افزوده خواهد شد.

آپدیت استاتوس واتساپ در مورد همه ورژن های اندروید، آی او اس و ویندوزفون واتساپ قابل ارائه می باشد.

آیا می دانید چه کسانی می توانند استاتوس واتساپ شما را مشاهده نمایند؟

آیا می دانید چه کسانی می توانند استاتوس واتساپ شما را مشاهده نمایند؟

آیا می دانید چه کسانی می توانند استاتوس واتساپ شما را مشاهده نمایند؟

در شرایط کلی و از پیش تعیین شده اپلیکیشن واتساپ، همه کسانی که جزء فهرست مخاطبان کاربران این برنامه قرار گرفته اند، می توانند استاتوس های واتساپ شما را مشاهده کنند.

مسلماً این تنظیمات پیش فرض را می توان به آسانی تغییر داد. به صورتی که افراد می توانند به قسمت تنظیمات نرم افزار وارد شوند و گزینه Privacy را باز نموده و از لحاظ مشاهده استاتوس واتساپ برای افرادی که از این اپلیکیشن استفاده می کنند، تغییرهای لازم و دلخواه را اعمال نمایند.

زمانی که به وسیله منویی که در قسمت پایین برنامه واتساپ به بخش استاتوس وارد می شوید، در این قسمت یک گزینه به رنگ آبی در بخش بالایی صفحه مورد نظر به نام Privacy Settings مشاهده می‌ کنید. بعد از گزینش این قسمت، به لیست کنترل وضعیت مشاهده استاتوس ها برای افراد دیگر منتقل خواهید شد.

در این بخش، گزینه ای به عنوان Privacy وجود دارد که در قسمت بالا و سمت چپ استاتوس واتساپ نیز می توانید به تنظیمات این سرویس مراجعه کنید.

چگونه می توانید استاتوس واتساپ آشنایان خود را مشاهده کنید؟

چگونه می توانید استاتوس واتساپ آشنایان خود را مشاهده کنید؟

چگونه می توانید استاتوس واتساپ آشنایان خود را مشاهده کنید؟

شاید با مطالعه مقاله پیش رو این سؤال برای شما ایجاد شده باشد که چطور می توانید استاتوس دیگر مخاطبان و آشنایان خود را در نرم افزار واتساپ مشاهده کنید؟

چنانچه قبلا از قابلیت های استوریز و استوری برنامه هایی مانند اسنپ چت و اینستاگرام استفاده کرده اید، انجام این اقدامات برای شما کار سختی نیست.

به این صورت که برای مشاهده استاتوس واتساپ مخاطبان خود تنها کافی است که به قسمت استاتوس مراجعه نمایید. در این حالت، فهرستی از تمام استاتوس های آشنایان و مخاطبان شما قابل مشاهده می باشد.

هنگامی که ویدئوها در حال پخش می باشند، می توانید از طریق لمس کردن صفحه نمایش گوشی، نمایش آن ها را متوقف نمایید. چنانچه انگشت خود را روی صفحه موبایل به طرف چپ و راست بکشید، می توانید در بین استاتوس های گوناگون واتساپ، تغییر ایجاد کنید و استاتوس دیگری را مشاهده کنید.

به علاوه چنانچه می خواهید برای استاتوسی که در حال مشاهده آن هستید، نظر یا یک پاسخ ارسال نمایید، می بایست انگشت خود را روی صفحه نمایش به طرف بالا بکشید.

چگونه می توان فهمید که چه کسانی استاتوس واتساپ را مشاهده کرده اند؟

چگونه می توان فهمید که چه کسانی استاتوس واتساپ را مشاهده کرده اند؟

چگونه می توان فهمید که چه کسانی استاتوس واتساپ را مشاهده کرده اند؟

در قسمت پایین استاتوس واتساپ گوشی رقمی درج می شود که نشاندهنده تعداد افرادی است که استاتوس واتساپ را دیده اند. پس از کشیدن انگشت خود به طرف بالا،  فهرست افرادی را خواهید دید که استاتوس های واتساپ را مشاهده نموده اند.

شاید اطلاع از این نکته برای شما مهم باشد که دیگر کاربران برنامه واتساپ می توانند از استاتوس های ارسالی شما، اسکرین شات تهیه کنند. به طوری که هیچ گونه پیام یا اخطار در مورد این اقدام بقیه مخاطبان برای شما فرستاده نمی شود.

آیا می دانید از چه طریق باید استاتوس واتساپ را فعال کرد؟

آیا می دانید از چه طریق باید استاتوس واتساپ را فعال کرد؟

آیا می دانید از چه طریق باید استاتوس واتساپ را فعال کرد؟

به منظور بهره مندی از سرویس استوری واتساپ می بایست در ابتدا نرم افزار واتساپ فعال در تلفن همراه خود را به جدیدترین ورژن ارائه شده آپدیت نمایید.

در مرحله بعد، اپلیکیشن واتساپ را باز کنید و تیک مربوط به گزینه استاتوس را فعال کنید.

زمانی که بخش My Status را انتخاب کردید، می توانید نسبت به ایجاد یک استاتوس با واتساپ اقدام نمایید.

بعد از آن در صفحه ای که برای شما باز می شود، استاتوس مورد نظر را انتخاب نمایید.

زمانی که استاتوس را انتخاب کردید، در صورت تمایل می توانید در صفحه پیش روی خود یک مطلب یادداشت کنید که به فایل اصلی ضمیمه شود و یا از طریق موارد موجود در قسمت بالای صفحه، استاتوس انتخابی را ویرایش کنید و در آخر، برای ذخیره نهایی و فرستادن استاتوس مورد نظر، گزینه ای که دارای فلش آبی رنگ می باشد را لمس نمایید.

جمع بندی

جمع بندی

جمع بندی

در این مقاله که با عنوان رفع مشکل استاتوس واتساپ و با راهنمایی های شرکت همراه پی سی خدمت شما خوانندگان فهیم و گرامی ارائه نمودیم، به صورت کامل و جامع در مورد راه حل های کاربردی و مؤثر برای برطرف کردن محدودیت ها در ارسال استوری صحبت کردیم.

با دقت در موضوعاتی که ارائه شد، مشاهده استاتوس واتساپ یکی از کارهایی می باشد که اغلب دارای مشکلاتی است.

نکته مهم به منظور مشاهده استاتوس مخاطبان و سایر کاربران نرم افزار واتساپ این است که می بایست به روزترین ورژن آپدیت شده اپلیکیشن واتساپ را دانلود و نصب کنید.

زیرا بعد از آپدیت نسخه، باگ های موجود در ورژن های قدیمی حذف می شوند. همه روش هایی را که در این مطلب به توضیح و آموزش آن ها پرداختیم، تأثیرات فراوانی در برطرف شدن مسائل مرتبط با سرویس استاتوس واتساپ دارند که می توانید آن ها را امتحان کنید.

 

مطالب پیشنهادی

رمز گذاشتن برای واتس اپ آیفون

حل مشکلات با کمک رایانه

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *