اینستاگرام, دانلود, شبکه های اجتماعی, موبایل, همه مطالب

زدن پیج جدید در اینستاگرام

حل مشکلات با کمک رایانه               

برای زدن پیج جدید در اینستاگرام سوالی ذهنتان را درگیر کرده است ؟ !  کافی ست از طریق خط ثابت با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ با ما ( تماس با موبایل امکان پذیر نیست ) تماس بگیرید .

 به تلفن ثابت دسترسی ندارید ؟ ! از پست ( ارتباط با مشاوران همراه رایانه از طریق موبایل ) استفاده کنید و با ما تماس حاصل فرمایید تا در موضوع زدن پیج جدید در اینستاگرام شما همراهان گرامی را مشاوره نمایند .

اینستاگرام یکی از برنامه های محبوب شبکه ی اجتماعی ست که در آن با اشتراک گذاشتن پست و استوری و ارتباط با دوستان خود بسیار مورد توجه ی کاربران در سرتا سر دنیا قرار گرفت ؛ اینستاگرام یک  برنامه ی مکمل و عالی در تمامی زمینه ها  می باشد بنابر این به شما پیشنهاد می کنیم تا انتهای مطلب زدن پیج جدید در اینستاگرام را مطالعه کنید و سپس اقدام به ایجاد حساب در این برنامه ی فوق العاده کنید .

هنوز با مشکلات ساده ی اینستاگرام دست و پنجه نرم می کنید ؟ همراه رایانه در پست پشتیبانی اینستاگرام به ۱۰ مشکلی که معمولا در این برنامه پیش می آید و ۸ راه برای برقراری ارتباط با پشتیبانی این اپلیکیشن را به ما معرفی می کند . برای مطالعه این مطلب پشتیبانی اینستاگرام را لمس کنید .

 زدن پیج جدید در اینستاگرام یکی از کار هایی ست که کاربران این برنامه به وفور به دلایل مختلف مانند ایجاد کسب و کار ، تولید محتوا ، پیج فیک و … انجام می دهند .

حل مشکلات با کمک رایانه

این مطلب مناسب تمامی افرادی ست که قصد دارند برای اولین بار در این برنامه حساب کاربری باز کنند یا این که می خواهند زدن پیج جدید در اینستاگرام را امتحان کنند . با ما همراه باشید .

 اگر قصد دارید بعد از ایجاد حساب کاربری خود پیجتان را تبدیل به اکانت کاری کنید ؛ پست زدن پیج کاری در اینستاگرام را بخوانید .

در ساخت اکانت اینستاگرام با مشکل مواجه شده اید ؛ مطلب مشکل ساخت اکانت اینستاگرام را حتما مطالعه فرمایید .

از اسمی که برای پیج خود گزاشتید ناراضی هستید ؟ ! از لینک مشکل عوض شدن اسم در اینستاگرام استفاده نمایید .

چنانچه نمی توانید پیج خود را حذف کنید به مقاله ی مشکل حذف نشدن اکانت اینستاگرام مراجعه کنید .

 

آموزش زدن پیج جدید در اینستاگرام

 

آموزش زدن پیج جدید در اینستاگرام

آموزش زدن پیج جدید در اینستاگرام

برای زدن پیج جدید در اینستاگرام  ۲ راه متفاوت وجود دارد که روش اول عبارت است از افرادی که تا به حال هیچ اکانتی در این برنامه نداشته اند و می خواهند برای نخستین بار در اینستاگرام حساب ایجاد کنند و روش دوم برای کاربرانی ست که از قبل در این برنامه فعال بوده اند و اکنون می خواهند پیج دیگری هم داشته باشند .

 

روش اول زدن پبج جدبد در اینستاگرام

 

روش اول زدن پیج جدید در اینستاگرام

روش اول زدن پیج جدید در اینستاگرام

طبیعتا زدن پیج  جدید در اینستاگرام برای فردی که به تازگی این برنامه را نصب کرده با شخصی که قصد دارد چندین حساب دیگر ایجاد کند در این برنامه دارای تفاوت هایی می باشد . شخصی که تا به حال حسابی نداشته از دو طریق می تواند اقدام به زدن پیج جدید در اینستاگرام کند که در ادامه به آن می پردازیم .

در صورت احتیاج به هر گونه راهنمایی کافی ست بدون پیش شماره با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ با همراه رایانه تماس حاصل فرمایید .

 

زدن پیج جدید در اینستاگرام از طریق خود برنامه

  • همانطور که می دانید برای استفاده از این روش ابتدا باید این برنامه را از گوگل پلی یا اپ استور های دیگر دانلود و نصب کنید .
  • ابتدا وارد برنامه شوید ، سپس بر روی گزینه  Sign Up ضربه بزنید . شما برای زدن پیج جدید در اینستاگرام می توانید از دو طریق اقدام کنید : ایمیل و تلفن همراه
  • با توجه به انتخاب خود یک راه را انتخاب کنید و طبق آن مراحل را یکی یکی طی کنید .
  • سپس با زدن یک نام کاربری و پسوردی ایمن حساب کاربری شما تشکیل شده است .

 

زدن پیج جدید در اینستاگرام از طریق اینستا وب

ایجاد یک اکانت جدید در روش های دیگر مستلزم نصب برنامه برروی تلفن ، تبلت و دیگر دستگاه ها می باشد . زدن پیج جدید در اینستاگرام از طریق  اینستا وب بر خلاف تمامی روش های دیگر از طریق سرچ در گوگل امکان پذیر می باشد .

  • توجه داشته باشید قبل از ورود به سایت ف.ی.ل.ت.ر.ش.ک.ن خود را روشن کنید و از اتصال آن اطمینان حاصل فرمایید .
  • حال با استفاده از هر مرورگری که دارید عبارت www.instagram.com جستجو کنید تا به سایت برنامه اینستاگرام بروید .
  • در صفحه ی باز شده با دو گزینه آبی رنگ مواجه شده اید ، گزینه ی اول مختص کسانی ست که در فیسبوک حساب دارند و می توانند حساب خود را از طریق فیسبوک ایجاد کنند .
  •  در بالای گزینه ی دوم ( Sign Up ) چندین کادر خالی وجود دارد ، شما با پر کردن تمامی کادر ها و کلیک بر دکمه آبی موفق به زدن پیج جدید در اینستاگرام شده اید .
  • دقت داشته باشید استفاده از اینستا وب برای زدن پیج جدید در اینستاگرام برای همه ی کاربران قابل استفاده است و فقط مختص کسانی که برای اولین بار اکانت را ایجاد می کنند ، نیست .

 

 

روش دوم زدن پیج جدید در اینستاگرام

 

روش دوم زدن پیج جدید در اینستاگرام

روش دوم زدن پیج جدید در اینستاگرام

کسانی که در این برنامه اکانت های دیگری هم دارند از ۳ راه می توانند موفق به زدن پیج جدید در اینستاگرام خود بشوند . از این ۳ راه نام برده ۲ مورد از آن ها از داخل اپلیکیشن و یک مورد آن از داخل سایت اصلی اینستاگرام است که این روش را کمی قبل تر توضیح دادیم .

 

زدن پیج جدید در اینستاگرام از طریق نمایه

  • در این روش شما وارد برنامه شده ، به نمایه کاربری خود بروید .
  • از بالای صفحه جایی که نام کاربری شما نوشته شده ضربه بزنید .
  • حال لیست اکانت های خود را مشاهده می کنید .
  • گزینه افزودن حساب و سپس ایجاد حساب جدید را کلیک کنید .
  • در کادر مورد نظر پسورد و نام کاربری مورد علاقه ی خود را وارد کنید . با گذراندن باقی موارد حساب کاربری شما ایجاد خواهد شد .

 

زدن پیج جدید در اینستاگرام از طریق تنظیمات

  • برای زدن پیج جدید در اینستاگرام از این طریق ابتدا وارد پروفایل خود شوید .
  • با استفاده از سه خط بالای صفحه وارد تنظیمات بشوید .
  • در آن جا دکمه آبی رنگ افزودن حساب را لمس کنید .
  • سپس مراحل را مانند بالا یکی یکی به ترتیب انجام دهید .

 

سخن پایانی

همراه رایانه در این مطلب سعی کرد تا انواع روش های زدن پیج جدید در اینستاگرام را به شما همراهان همیشگی آموزش دهد . چنانچه پس از خواندن این پست ، پرسشی برای شما پیش آمد با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ بدون هیچ پیش شماره ای با کارشناسان با تجربه ی ما تماس بگیرید تا در خصوص زدن پیج جدید در اینستاگرام راهنمای شما عزیزان باشند .

 

حل مشکلات با کمک رایانه

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *