اینستاگرام, شبکه های اجتماعی, موبایل, نرم افزار, همه مطالب

زدن پیج کاری در اینستاگرام

حل مشکلات با کمک رایانه               

 اگر قصد دارید به زودی آنلاین شاپ خود را ایجاد کنید پیشنهاد می کنیم حتما تا پایان این پست با ما همراه باشید .

 در صورت هرگونه سوال برای زدن پیج کاری دراینستاگرام  با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵  از طریق خط ثابت ( ارتباط با موبایل ممکن نیست ) تماس حاصل فرمایید .

 در صورتی که در برقراری ارتباط با همراه رایانه دچار مشکل شده اید ،  به مطلب ( شماره تماس مشاوران همراه رایانه  )

مراجعه نمایید تا پاسخگوی شما عزیزان در زمینه زدن پیج کاری در اینستاگرام باشند .

در حال حاضر در سراسر دنیا تمامی مشاغل و کسب و کار ها به سمت مجازی شدن می روند . بنابراین برای داشتن یک کسب و کار موفق این الزام وجود دارد که خودشان را با تکنولوژی های به روز وفق بدهند .

حل مشکلات با کمک رایانه

برنامه اینستاگرام یکی از اصولی ترین و بهترین پلتفرم ها در زمینه ی کسب و کار های آنلاین مانند فروش محصول ، معرفی محصول ، بلاگری و … است . به همین علت قصد داریم در ادامه زدن پیج کاری در اینستاگرام را به شما آموزش دهیم .

هنوز با مشکلات اینستاگرام دست و پنجه نرم می کنید ؟ ! همراه رایانه برای شما پستی را جمع آوری کرده که در آن ۱۰ مشکل رایج این برنامه را به طور کامل برای شما توضیح داده و ۸ راه ارتباطی با پشتیبانی اینستاگرام را معرفی کرده است . برای خواندن این مطلب بر روی پشتیبانی اینستاگرام کلیک کنید .

نتوانستید موفق به لاگین کردن حساب خود در اینستا بشوید ؟ ! مطلب مشکل لاگین اینستاگرام برای شماست .

وارد حساب بیزینسی خود شده اید و اکنون برای خارج شدن از آن دچار سردرگمی شده اید ؟ ! پس پست مشکل خارج نشدن از حالت بیزینس اینستاگرام را حتما بخوانید .

 

قبل از آموزش زدن پیج کاری در اینستاگرام به شما عزیزان بهتر است انواع پیج هایی که در این اپلیکیشن می توان ایجاد کرد را بررسی کنیم  .

 

 

چه نوع صفحه ای برای زدن پیج کاری در اینستاگرام مناسب است ؟

 

صفحه مناسب جهت زدن پیج کاری در اینستاگرام

صفحه مناسب جهت زدن پیج کاری در اینستاگرام

با توجه به این که اینستاگرام یکی از پرکاربرترین برنامه ها در جهان می باشد ، کاربران مختلفی دارد که هر کدام از زدن پیج خود هدفی دارند .

این پلتفرم بسته به هدف کاربران خود سه نوع پیج دارد :

  • حساب شخصی و عمومی
  • حساب بیزینسی ( تجاری )
  • حساب کریتور ( حرفه ای ، تولید محتوا )

صفحه ای که برای زدن پیج کاری در اینستاگرام مناسب است حساب بیزینسی و حرفه ای است . حساب تجاری برای کاربران صاحب فروشگاه های بزرگ و سازمان های تجاری  و برند ها مناسب می باشد و حساب کریتور برای کاربرانی که تولید محتوا می کنند مانند هنرمند ها ، بلاگر ها می باشد .

البته این دو حساب تفاوت چندانی با هم ندارند و تا حدود زیادی به یکدیگر شباهت دارند . اما بهتر است با توجه به نوع مخاطب خود حسابتان را هم بر همین اساس ایجاد کنید . پیج های حرفه ای به نسبت حساب های بیزینسی از امکانات بیشتری برخوردارند ؛ پیشنهاد ما به کسب و کار های کوچک ( آنلاین شاپ های تازه تاسیس) این است که حساب خود را کریتور انتخاب کنند .

با ما همراه باشید تا نحوه ی زدن پیج کاری در اینستاگرام را توضیح دهیم .

 

 

نحوه زدن پیج کاری در اینستاگرام

 

نحوه زدن پیج کاری در اینستاگرام

نحوه زدن پیج کاری در اینستاگرام

 در ادامه چگونگی زدن پیج کاری در  اینستاگرام را به طور کامل برای شما بیان می کنیم .

 

نحوه زدن پیج کاری در اینستاگرام از طریق اپلیکیشن

برای این کار وارد برنامه می شوید ، یک حساب Personal ( شخصی ) یا همان عادی ایجاد می کنید . حال از دو راه امکان این را دارید که یک پیج کاری راتشکیل دهید .

 اولین راه : وارد قسمت پروفایل خود شده ،  به بخش ویرایش (ادیت ) پروفایل وارد شده از پایین صفحه گزینه ی Switch to professional account را لمس کنید . سپس یک صفحه برای شما باز می شود که در آن امکانات و ویژگی های زدن پیج کاری در اینستاگرام را توضیح داده ، با زدن بر روی دکمه ی next به صفحه ی بعدی خواهید رفت  .

حال در اینجا می توانید حوزه ی کاری خود را مشخص کنید . بعد از آن نوبت انتخاب نوع پیج کاری در اینستاگرام است که شما می توانید با استفاده از راهنمایی هایی که در بالا گفته شد حساب مناسب پیج خود ( بیزینسی یا کریتور ) را انتخاب کنید .

در این قسمت از شما عزیزان اطلاعاتی را می خواهد  در صورت تمایل می توانید این فرم را پر کرده سپس گزینه ی next را بزنید . در غیر این صورت با زدن بر گزینه ی don’t use any contact info از آن صفحه خارج شوید .

حال شما موفق به زدن پیج کاری در اینستاگرام شدید .

در صورتی که برای نشان دادن حوزه ی کاری در پروفایل خود مشکل دارید ، برای حل مشکل خود کافی ست با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ با تیم همراه رایانه تماس بگیرید .

دومین راه : از بخش پروفایل خود وارد تنظیمات برنامه شده با زدن گزینه ی مورد نظر طبق مراحل بالا حساب خود را به یک حساب کاری نغییر دهید .

 

نحوه زدن پیج کاری در اینستاگرام از طریق نسخه وب برنامه

نحوه ی زدن پیج کاری در اینستاگرام از این طریق دقیقا مثل کار با اپلیکیشن از دومین راه می باشد ؛ با این تفاوت که در این روش از طریق وب سایت اینستاگرام وارد حساب کاربری خود شده اید نه اپلیکیشن .

 

 

مزایای زدن پیج کاری در اینستاگرام

 

مزایای زدن پیج کاری در اینستاگرام

مزایای زدن پیج کاری در اینستاگرام

با تغییر حساب کاربری خود از عادی به کاری شما به ویژگی هایی از این برنامه دست خواهید یافت که یک کاربر عادی به آن ها دسترسی ندارد .

زدن پیج کاری در اینستاگرام از مزایای زیادی برخوردار است از جمله ابزارهای آنالیز و تحلیل . با استفاده از این ابزار ها شما روزانه ، هفتگی ، ماهانه پیشرفت پیج خود را چک کرده .

این ابزار ها به ما کمک می کند تا متوجه شویم که فالور ها در چه زمان هایی بیشتر فعال هستند ، به چه محتواهایی علاقه نشان می دهند ،  محدوده ی سنی مخاطبین ما در چه رنجی است و …

امکان گذاشتن شماره تماس در پروفایل خود یکی از این امکانات است که سبب می شود تا مخاطب هدف به ما دسترسی راحت تری داشته باشد .

 زدن پیج کاری در اینستاگرام علاوه بر موارد بالا بررسی و تحلیل کردن پست و استوری ها را هم برای کاربران ممکن ساخته است  که  این ویژگی برای رشد پیج بسیار کمک کننده می باشد .

 

سخن پایانی

در این مطلب زدن پیج کاری در اینستاگرام را به طور دقیق و گام به گام برای شما توضیح دادیم . چنانچه در هر قسمتی از پست زدن پیج کاری در اینستاگرام به سوالی برخوردید ؛ با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۴۵ با خط ثابت بدون هیچ کد و پیش شماره ای با تیم همراه رایانه تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند .

 

حل مشکلات با کمک رایانه

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *