اینستاگرام, شبکه های اجتماعی, موبایل, نرم افزار, همه مطالب

زمان استوری اینستاگرام

حل مشکلات با کمک رایانه               

 اگر شما هم مشکلی در مورد زمان  استوری  اینستاگرام دارید می توانید شبانه روزی با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ فقط از طریق خط ثابت ( تماس با موبایل امکان پذیر نیست ) ارتباط برقرار کنید . 

نتوانستید با خط ثابت با کارشناسانمان تماس بگیرید ؟ !

مطلب  ( شماره تماس مشاوران همراه رایانه  ) را لمس کنید تا همکاران ما شما را برای مشکل زمان استوری اینستاگرام مشاوره بدهند .

استوری اینستاگرام یکی از قابلیت های بسیار محبوب در این پلتفرم می باشد . ویژگی های این قسمت از برنامه نقش بسیار مهمی در کسب و کار افراد دارد .

استوری اینستاگرام با اشتراک گذاشتن عکس ، ویدیو  و داستان سرایی موجب شد تا از محبوبیت خاصی برخوردار شود .

حل مشکلات با کمک رایانه

در ادامه مدت زمان فعلی هر استوری در اینستا  و این که بعد از چه مدت هر استوری پاک خواهد شد را مورد بررسی قرار می دهیم .

همراه رایانه مطلبی برای شما تهیه کرده که در آن به ۱۰ مشکل رایج اینستاگرام و ۸ راه ارتباط پشتیبانی پرداخته است . برای بهره مندی از این پست بر روی پشتیبانی اینستاگرام کلیک کنید .

نمیتوانید مخاطبت تان را در استوری هاتون اد کنید ؟ ! برای حل مشکل خود بر روی مشکل اد استوری اینستاگرام لمس کنید .

تلفن همراهت شیائومیه و نمی تونید استوری بزارید ؟ !  کافی ست بر مشکل استوری اینستاگرام در شیائومی کلیک کنید .

چنانچه  شما هم در استوری های خود با مشکل چرخش  فیلم رو به رو شده اید با لمس لینک مشکل چرخش فیلم در اینستاگرام می توانید مشکل خود را حل کنید .

 

مدت زمان استوری اینستاگرام

 

مدت زمان استوری اینستاگرام

مدت زمان استوری اینستاگرام

در گذشته زمانی که الگوریتم اینستاگرام برای هر استوری در نظر گرفته بود ۱۵ ثانیه بود ؛ اگر کلیپی که قصد به اشتراک گذاری آن را داشتیم بیش از ۱۵ ثانیه بود ، به طور خودکار به  چندین کلیپ  ۱۵ ثانیه ای تبدیل می شد که در استوری به صورت پشت هم قرار می گرفت .

نکته ای مهم : در حالتی که کلیپ بیش از یک دقیقه باشد ،  شما فقط یک دقیقه اول آن  را  می توانستید به صورت ۱۵ ثانیه ای پشت سر هم بارگذاری کنید .

در حال حاضر با توجه به علاقه ی فراوان کاربران به بخش استوری ، این برنامه در آپدیت های خود زمان استوری اینستاگرام را به ۶۰ ثانیه ( یک دقیقه ) تغییر داد .

 

 

مزیت افزایش زمان استوری اینستاگرام از ۱۵ ثانیه به ۶۰ ثانیه

این پلتفرم با اپلیکیشن هایی مانند تیک تاک رقابت شدیدی دارد ؛ به همین علت سعی می کند تا محدودیت های برنامه ی خود را به حداقل رسانده و در ارائه ی خدمات خود کیفیت بهتری را اعمال کند .

از مهم ترین مزیت های این تغییر می توان به بی وقفه منتشر کردن کلیپ ها  اشاره کرد  .  در این صورت کاربران دیگر نگرانی ای راجع به آپلود نشدن قسمتی از کلیپ خود ندارند ؛ از طرفی  ویدیو هایی که کمتر از ۶۰ ثانیه می باشند به بخش های کوچک تری تقسیم نمی شوند .

همین مزیت سبب می شود تا کاربرانی که علاقه ای به دیدن  بعضی استوری ها ندارند بدون این که چندین مرتبه به صفحه ضربه بزنند از آن استوری رد شوند .

 

ابزار زمان استوری اینستاگرام

اگر کلیپی که می خواهید  منتشر کنید بیش از ۶۰ ثانیه باشد ،  می توانیم در برنامه هایی مانند  INSHOT ،  CAP CUT  سرعت ویدیو ها را بالا برده تا به زمان مناسب  الگوریتم این پلتفرم برسد یا این که می توانید با استفاده از گزینه  split قسمت های اضافی کلیپ را برش زده و بقیه قسمت های کلیپ را به هم متصل کرده ؛ حال کلیپی با زمان مورد نظر خود داریم .

 

زمان انتشار  استوری اینستاگرام

امروزه  بین کاربران در فضای مجازی و اینستاگرام رقابت تنگاتنگی برای رونق کسب و کار وجود دارد . در گذشته صاحبان کسب و کار برای این که بهترین زمان انتشار استوری و پست را پیدا کنند ، با گذاشتن پست و استوری در ساعات مختلف متوجه می شدند که چه زمانی برای تعامل بهتر می باشد .

اما در حال حاضر ابزار آنالیز برنامه اینستاگرام و تحلیل گران کار را برای صاحبان کسب و کار و اینفلئوسر ها  راحت تر کرده است .

قبل از هرچیزی به این نکته توجه داشته باشید که  در هر پیج نمی توان زمان مشخصی را اعلام کرد . زیرا این زمان مناسب ، بسته به شرایط ساعتش فرق می کند .

  • از جمله عللی که ساعت طلایی انتشار استوری اینستاگرام را در هر پیج مشخص و تغییر می دهد :
  • محتوای پیج شامل چیست ؟
  • مخاطبان پیج چه کسانی هستند ؟ رده سنی این مخاطبان از چه سنی را شامل می شود ؟
  • موضوع این پیج مرتبط با چه چیز هایی ست ؟
  • دنبال کننده های پیج در چه زمان هایی بیش تر فعال هستند ؟
  • و ….

برای جواب سوالات بالا با استفاده از ابزار آنالیز اینستاگرام و تحلیل آن متوجه می شوید که مخاطبان هدفتان در چه زمان  و چه روز هایی بیش تر آنلاین هستند ؛ هم اکنون شما زمان مناسب انتشار استوری اینستاگرام را تا حدودی پیدا کرده اید .

چنانچه هرگونه سوالی در مورد چگونه تحلیل کردن توسط اینسایت اینستاگرام را دارید می توانید با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ بدون کد و پیش شماره تماس بگیرید تا کارشناسان همراه رایانه به شما راهنمایی های لازم را بکنند .

 برای گرفتن نتیجه ای بهتر در فروش و تبلیغات خود در ادامه تایم هایی که طبق تحقیقات تحلیگران برای انتشار استوری اینستاگرام زمان مناسبی هستند را بیان می کنیم .

  • ساعت ۴ تا ۶ صبح
  • ساعت ۸ تا ۱۰ صبح
  • ساعت ۱۲:۳۰ تا ۱۴:۳۰
  • ساعت ۱۶:۳۰ تا ۱۹
  • ساعت ۲۲ تا ۱ نیمه شب

بازه های زمانی که در بالا نام بردیم به ساعات اوج اینستاگرام معروف هستند .

 بازه های زمانی ۴ تا ۶ بامداد و ۸ تا ۱۰ صبح از زمان هایی هستند که معمولا کاربران قبل از رسیدن به محل کار خود و یا پس از بیدار شدن از خواب این برنامه را چک می کنند . بازه زمانی ۱۲:۳۰ تا ۱۴:۳۰ زمان استراحت های ظهرگاهی و وقت ناهار می باشد به همین علت احتمال این که کاربران در این زمان اینستاگرام خود را چک کنند زیاد می باشد .

بازه زمانی ۱۶:۳۰ تا ۱۹ زمانی ست که افراد از محل کار خود به منزل برمی گردند بنابر این زمان مناسبی برای انتشار استوری است . یکی از بهترین زمان ها ۲۲ تا ۱ نیمه شب می باشد چون که افراد معمولا قبل از خواب فضای مجازی را چک می کنند .

زمان مناسب استوری اینستاگرام در روز های کاری و غیر و تعطیل می باشد ؛ بیشترین ویو ها  به ترتیب در روزهای دوشنبه ، شنبه و سه شنبه می باشد .

با رعایت کردن تمامی نکات گفته شده می توانید استوری های خود را در بهترین زمان ممکن انتشار دهید . پیشنهاد می کنیم زمان پاک شدن استوری اینستاگرام که در ادامه به آن پرداخته ایم را حتما مطالعه بفرمایید .

 

 

زمان پاک شدن استوری اینستاگرام

 

زمان پاک شدن استوری اینستاگرام

زمان پاک شدن استوری اینستاگرام

طبق الگوریتم اپلیکیشن پس از ۲۴ ساعت از  آپلود کردن استوری ، استوری برای افرد پاک خواهد شد و دیگر کسی قادر به دیدن آن نیست مگر این که استوری خود را هایلایت کنید که در این صورت تا زمان نامحدود کاربران می توانند آن ها را مشاهده کنند .

برای برگزیده کردن استوری خود کافی ست از قسمت پایین صفحه ی استوری ،  گزینه ی برگزیده ها را انتخاب کرده ؛ حال استوری مورد نظر هایلایت خواهد شد .

 

کلام آخر

در این مطلب از اهمیت و مزیت های زمان استوری اینستاگرام سخن گفتیم ؛  چنان چه پس از خواندن این پست سوالی ذهنتان را راجع به زمان استوری اینستاگرام درگیر کرد ، می توانید با کارشناسان همراه رایانه با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ بدون نیاز به کد و پیش شماره فقط با خط ثابت با ما تماس بگیرید تا پاسخگوی سوالات شما عزیزان در رابطه با زمان استوری اینستاگرام در اسرع وقت باشند .

 

 

 

 

 

حل مشکلات با کمک رایانه

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *