شبکه های اجتماعی, موبایل, نرم افزار, همه مطالب, واتس اپ

ساخت کانال در واتساپ

حل مشکلات با کمک رایانه               

به دنبال آموزش ساخت کانال در واتساپ می گردید ؟ با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ از تلفن ثابت بدون کد و پیش شماره تماس بگیرید . ( تماس با موبایل ممکن نیست ) در صورت عدم برقراری ارتباط از ( شماره مشاورین همراه رایانه ) برای دریافت آموزش ساخت کانال در واتساپ کمک بگیرید .

برنامه واتساپ امکانات گوناگونی دارد که هر کدام یک از آن ها ویژگی های خاص خودشان را دارند . برای آشنایی با قابلیت های واتساپ می توانید پست قابلیت ها و امکانات و ویژگی های واتساپ را مطالعه کنید .

واتساپ یک پیام رسان خارجی ست که کاربران آن تا سال ۲۰۲۰ طبق آمار رسمی به بیش از ۲ میلیارد رسیدند ! از آنجایی که مخاطبین این پیام رسان رو به افزایش رفت مالکان آن سعی کردند تا قابلیت ها و امکانات گسترده ای را به این اپلیکیشن اضافه کنند .

یکی از قابلیت های جدید این برنامه که در طی بروزرسانی های اخیر ارائه شده است ، ساخت کانال در این برنامه ست . این پیام رسان تا به امروز تنها از قابلیت استاتوس ( وضعیت ) برای اطلاع رسانی استفاده می کرد اما با آپدیت جدید کانال ها نیز روی کار آمدند .

ارتباط با پشتیبانی واتساپ برای خیلی از کاربران مهم و ضروری ست ، بنابراین شما می توانید با مطالعه پست پشتیبانی واتساپ ، راه های ارتباطی با این مرکز را آموزش بگیرید . همچنین با شماره گیری ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ می توانید به پشتیبانی واتساپ متصل شوید .

حل مشکلات با کمک رایانه

در ادامه این پست از وبلاگ ساخت با ساخت کانال در واتساپ همراه ما باشید چرا که قصد داریم گام به گام راه های آن را با همدیگر پیش رویم .

 

 

قابلیت کانال در واتساپ

 

قابلیت کانال در واتساپ

قابلیت کانال در واتساپ

پیشتر شما واتساپ را تنها به عنوان یک برنامه مناسب برای پیام رسان می شناختید اما این یک اشتباه است !

پس از افزایش بی سابقه کاربران این پیام رسان ، برنامه نویسان شروع به افزایش قابلیت های ویژه آن کردند ، یکی از این ویژگی ها قابلیت کانال در واتساپ است . کاربران با استفاده از این گزینه می توانند به ساخت کانال های آموزشی ، سرگرمی و غیره پرداخته و از این راه کسب درآمد کنند .

اگر جزو طرفداران پروپا قرص این برنامه هستید دیگر نیازی به پیگیری شبکه های خبری ندارید ! بلکه می توانید تنها با داشتن واتساپ و عضو شدن در کانال های خبری از اخبار روز دنیا با خبر شوید .

دوست دارید هر چه سریع تر با ساخت کانال در واتساپ آشنا شوید و طریقه ایجاد آن را آموزش ببینید ؟ با همراه رایانه ، همراه همیشگی ما باشید .

 

 

آموزش ساخت کانال در واتساپ

 

اموزش ساخت کانال در واتساپ

اموزش ساخت کانال در واتساپ

ویژگی ساخت کانال در واتساپ به تازگی منتشر شده است ، بدین دلیل لازم است کاربران برای ایجاد کانال از بروزترین نسخه واتساپ استفاده کنند . در صورتی که از نسخه قدیمی واتساپ استفاده می کند آن را آپدیت نمایید . برای دانلود واتساپ وارد شوید . 

لازم به ذکر است داشتن یک اینترنت قدرتمند و آی پی ثابت به شما این امکان را می دهد تا بدون ایجاد هیچ مشکلی ساخت کانال در واتساپ را انجام دهید ؛ قبل از شروع از اتصال این دو مطمئن شوید .

  1. برنامه واتساپ را باز کنید وارد و از بخش بروزسانی ها وارد فضای کانال ها شوید .
  2. حال روی گزینه ایجاد کانال کلیک کرده و قوانین نمایش داده شده را تایید کنید .
  3. در آخر لازم است نام و بیوگرافی ای که برای کانال خود مشخص کرده اید را درج نمایید .

حال شما یک کانال معتبر برای خود ساخته اید که با استفاده از آن می توانید فعالیت های مورد نظر خود را انجام دهید .

 

 

سخن پایانی

داشتن کانال در پیام رسان مورد علاقه به کاربر این امکان را می دهد تا دیگر نیازی به نصب و استفاده از برنامه های دیگر نداشته باشد ؛ همچنین داشتن کانال در عصر حاظر پل ارتباطی گسترده  ای میان کاربران است .

فعالیت و کسب و کار های بسیاری با داشتن کانال در واتساپ شکل می گیرد که می تواند برای شما منبع بزرگی جهت کسب درآمد باشد ؛ بنابراین ساخت کانال در واتساپ یکی از بهترین قابلیت هایی ست که این برنامه می تواند به همراه داشته باشد .

در این پست وبلاگ به آموزش ساخت کانال در واتساپ پرداختیم . با مطالعه این پست می توانید قدم به قدم ساخت کانال در واتساپ را با ما همراه بوده و بدون هیچ نگرانی ای کانال خود را بسازید .

اگر با یادگیری آموزش ارائه شده نتوانستید ساخت کانال در واتساپ را انجام دهید نگران نباشید و تنها از تلفن ثابت بدون کد و هیچ پیش شماره ای شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ را شماره گیری کرده تا کارشناسان همراه رایانه شما را راهنمایی کنند .

حل مشکلات با کمک رایانه

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *