آیفون, اندروید, اینترنت و شبکه, شبکه های اجتماعی, موبایل, نرم افزار, همه مطالب

شماره پشتیبانی نماوا

حل مشکلات با کمک رایانه               

جهت اطلاع از شماره پشتیبانی نماوا کافی ست شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ را بدون کد و تنها با خط ثابت ( تماس از طریق موبایل امکان پذیر نمی باشد ) شماره گیری نمایید و با کارشناسان همراه رایانه در ارتباط باشید .

دوستانی که به خط ثابت دسترسی ندارند ، می توانند لینک تماس با مشاورین همراه رایانه را لمس و مطالعه نمایند و از طریق تلفن همراه خود ، جهت اطلاع از شماره پشتیبانی نماوا با همراه رایانه تماس بگیرید .

همراه رایانه قصد دارد با این وبلاگ آموزشی و کاربردی ، شما را با اپلیکیشن نماوا آشنا کند و راه های ارتباط با پشتیبانی آن را جهت رفع مشکلات بیان نماید . پس مثل همیشه همراه ِ همراه رایانه باشید .

 

نماوا چیست و چه قابلیت هایی دارد

 

حل مشکلات با کمک رایانه
نماوا چیست و چه قابلیت هایی دارد

نماوا چیست و چه قابلیت هایی دارد

در اواخر سال ۱۳۹۲ شرکت اینترنتی شاتل ، پلتفرم نمایشی نماوا را ایجاد و روانه بازار مجازی کرد . با سایت و اپلیمکیشن نماوا به راحتی می توانید به صورت آنلاین به تماشای فیلم و سریال های مورد علاقه خود بنشینید .

از قابلیت هایی که نماوا برای کاربران فراهم نموده است ، پخش فیلم و سریال های دوبله شده به زبان فارسی و ویژه ناشنوایان می باشد .

همانطور که می دانید عضو شدن در سایت نماوا به صورت رایگان است اما طبیعی ست که برای تماشای فیلم و سریال رایگان بایستی اشتراک ان را تهیع نمایید و مبلغی در نطر گرفته شده را پرداخت نمایید  .

نماوا ابتدا به صورت وبسایت مورد استفاده کاربران قرار گرفت اما رفته رفته اپلیکیشن آن نیز تولید شده و قابلیت نصب بروی انواع گوشی های هوشمند و تلویزیون را داراست .

از قابلیت های مورد پسند این پلتفرم ، لذت تماشای فیلم و سریال بدون وقفه و با هر سرعت اینترنتی می باشد . به عبارت ساده تر طراحی این پلتفرم به گونه ای ست که کیفیت فیلم را با سرعت اینترنت شما هماهنگ کرده و کاهش سرعت اینترنت باعث قطعی و توقف فیلم نخواهد شد .

قابلیت ویژه نماوا ، ارائه خدمات رایگان برای شاتلی هاست . کسانی که از اینترنت شاتل استفاده می نمایند ، می توانند به صورت رایگان با وبسایت یا اپلیکیشن نماوا فیلم و سریال تماشا کنند .

 

اهمیت وجود پشتیبانی

 

اهمیت وجود پشتیبانی

اهمیت وجود پشتیبانی

تمامی نرم افزار ها و پلتفرم ها علارغم کارایی و قابلیت های ویژه ، بی عیب و نقض نبوده و ممکن است مشکلاتی را برای کاربران ایجاد نماید .

یکی از مواردی که هر کاربر پس از نصب اپلیکیشن یا استفاده از وبسایت به دنبال آن می گردد ، ارتباط با پشتیبانی ست . پشتیبانی قوی یک برنامه می تواند به کاربر این دلگرمی را بدهد که در صورت بروز هرگونه مشکل به آن ها مراجعه می کند .

در مجموع اهمیت وجود پشتیبانی امری ضروری ست که کاربران در حوزه مجازی بایستی به آن توجه کنند .

در ادامه مطلب راه ارتباط تلفنی با پشتیبانی نماوا را برای شما عزیزان بازگو می کنیم

 

شماره پشتیبانی نماوا تلفنی

 

شماره پشتیبانی نماوا تلفنی

شماره پشتیبانی نماوا تلفنی

یکی از راه های ارتباط با پشتیبانی که مورد علاقه کاربران قرار می گیرد ، پشتیبانی تلفنی می باشد . امروزه همه افراد به دنبال راه ساده تر و ارتباط بهتر می باشند و وقت برایشان با ارزش است . به همین دلیل بیشتر به دنبال شماره پشتیبانی می باشند .

نماوا نیز مانند سایر اپلیکیشن ها و وبسایت ها شماره ای جهت پشتیبانی ارائه نموده است . اما بدیهی ست که تعداد کاربران آن زیاد بوده و پاسخگویی تلفنی شان ممکن است نتواند به صورت آنلاین و فوت وقت ، خدمات ارائه دهند .

ما به شما مرکز مشارره همراه رایانه را معرفی می نماییم و در مواقع بروز مشکل در پلتفرم نماوا می توانید روی کمکشان حساب کنید . کافی ست شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ را بدون کد و با خط ثابت شماره گیری نمایید تا در حل مشکل پیش آمده کمکتان کنند .

حل مشکلات با کمک رایانه

مطالب مرتبط

یک فکر در مورد “شماره پشتیبانی نماوا

  1. مریم قورچیان گفت:

    با سلام ، امکان تماس با شماره نماوا ۹۱۰۰۰۱۱۱ و شماره ثبت شده در همین سایت مقدور نمی باشد.
    لطفا بررسی فرمایید.

    1. زهرا سادات شیرازی گفت:

      سلام دوست عزیز
      مشکلتون چیه ؟

  2. nasim alipour گفت:

    سلام من خط ثابت ندارم با پشتیبانی تماس بگیرم، می خواهم تمدید خودکار نماوا رو کنسل کنم لطفا راهنمایی بفرمایید

    1. رضا کیوانلو گفت:

      به شماره ۰۹۰۱۱۳۰۲۰۰۲ داخل ایتا بنویسید درخواست تماس با موبایل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *