اینستاگرام, شبکه های اجتماعی, موبایل, نرم افزار, همه مطالب

علت باز نشدن اینستاگرام

حل مشکلات با کمک رایانه               

چنان چه علت باز نشدن اینستاگرام را نمی دانید با ما بمانید . برای پاسخ به این سوال خود می توانید همین الان با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ توسط خط ثابت ( تماس با موبایل امکان پذیر نیست ) تماس حاصل فرمایید .

 در صورتی که تلفن ثابت ندارید و قصد برقرای تماس از طریق موبایل را دارید ، به لینک ( شماره تماس مشاوران همراه رایانه  ) سری بزنید تا علت باز نشدن اینستاگرام را با متخصصین همراه رایانه مورد بحث قرار دهید .

اگر علاقه مند به دانستن حل ۱۰ مشکل متداول و ۸ روش برای برقراری ارتباط با پشتیبانی اینستا هستید ؛ پیشنهاد می کنیم از پستی که مرکز مشاوره همراه رایانه تهیه کرده است دیدن فرمایید . برای مطالعه این مقاله از لینک پشتیبانی اینستاگرام استفاده نمایید.

هیچ پلتفرمی بدون ایراد نمی تواند باشد ؛ در مورد اینستاگرام هم همین تفکر را داریم . البته بسیاری از دلایل مشکلات در برنامه ها ارتباطی با سازندگان آن اپ ندارد و به تلفن همراه شخص بستگی دارد . یکی از معضل های اساسی و کلافه کننده در این اپلیکیشن ، باز نشدن اینستاگرام است . این مشکل علت های فراوانی می تواند داشته باشد که در ادامه ی مطلب علت باز نشدن اینستاگرام ، آن ها را شرح خواهیم داد .

 در صورتی که سیستم عامل تلفن همراهتان IOS می باشد ، از مطلب مشکل باز نشدن اینستاگرام در آیفون بهره ببرید .

حل مشکلات با کمک رایانه

آیا اینستاگرام بی دلیل لاگ اوتتان می کند ؟ ! برای حل این موضوع مشکل بیرون انداختن اینستاگرام را لمس کنید .

اگر از هر روشی استفاده می کنید اما اینستاگرامتان متصل نمی شود ، بهتر است به پست مشکل کانکت نشدن اینستاگرام سر بزنید .

چنان چه در نصب اینستاگرام به مشکل بر خوردید ، به مقاله مشکل نصب اینستاگرام بروید .

 

 

 ۸ علت باز نشدن اینستاگرام چیست ؟

 

8 علت باز نشدن اینستاگرام

۸ علت باز نشدن اینستاگرام

باز نشدن اینستاگرام از سری مشکلاتی ست که برای هر شخص حداقل یک بار اتفاق افتاده و این موضوع بسیار ناخوشایند می باشد . ما اینجاییم تا بررسی کنیم علت باز نشدن اینستاگرام چیست و برای رفع این مشکل چه کاری می توانیم بکنیم .

 

۱ . متصل نبودن اینترنت

از مهم ترین مورد های علت باز نشدن اینستاگرام در ایران ، متصل نبودن اینترنت یا ضعیف بودن آن است .قبل از امتحان هر چیزی از اتصال اینترنت خود اطمینان حاصل کنید . همچنین سعی کنید از اینترنت های وای فای استفاده کنید ، چون به نسبت از سرعت بهتری برخوردار هستند .

 

۲ . داون نبودن برنامه

 هر برنامه ای از کوچک ترین اپ ها گرفته تا سوپر اپلیکیشنی مانند اینستاگرام گاهی دچار اختلالات سراسری می شوند و تا پایان این وضعیت کاری جز انتظار از دست ما ساخته نیست . برای این که متوجه شوید علت باز نشدن اینستاگرام این مورد می باشد ، لازم است به سایت Down Detector بروید .

 

۳ . فعال بودن آنتی ویروس

یکی از مواردی که شاید حتی به ذهنتان خطور نکند فعال بودن آنتی ویروس می باشد . آنتی ویروس ها ممکن است بر روی برنامه های مختلف از جمله اینستا اختلال های مختلفی ایجاد کند .

 

۴ . قطع شدن اتصال ابزار های تغییر آی پی

ف.ی.ل.ت.ر.ش.ک.ن خود را چک کرده اید ؟ ! از اتصال سرور ها اطمینان دارید ؟ ! یکی از مواردی که می تواند علت باز نشدن اینستاگرام و مشکلات دیگر این برنامه باشد ؛ قطع بودن سرور های تغییر آی پی ست .

 

۵ . آپدیت کردن برنامه

حتما با خواندن این تیتر تعجب کرده اید که مگر به روزرسانی برنامه هم موجب باز نشدن اینستاگرام می شود ؟ ! !

در جواب به شما عزیزان باید بگوییم بله امکان دارد ؛ چرا که موقع آپدیت کردن اپلیکیشن خود علاوه بر امکانات و قابلیت های جذابی که به برنامه تان اضافه خواهد شد ممکن است باگ هایی افتضاح هم به پلتفرمتان افزوده شود که این باگ ها می تواند علت باز نشدن اینستاگرام شما باشند .

برای حل این مسئله دو راه دارید : می توانید تا آمدن نسخه ی جدید برنامه صبر کنید و آن را نصب کنید ؛  یا این که اینستا ی خود را حذف کنید و از نسخه قدیمی این برنامه استفاده کنید .

 

۶ . قدیمی بودن نسخه سیستم عامل دستگاه

به احتمال زیاد برای دانلود یک برنامه مشاهده کرده اید که هر برنامه محدودیت هایی برای نسخه ی سیستم عامل دستگاه دارند . به عبارتی برنامه ها به گونه ای ساخته می شوند که تا محدوده ی خاصی از نسخه دستگاه را پشتیبانی می کند . حال اگر نسخه سیستم عامل شما بسیار پایین باشد و شما هیچ اقدامی برای آپدیت کردن سیستم عامل خود نکنید به مرور برنامه ها برای اجرا دچار مشکلاتی همچون باز نشدن می شوند .

در صورتی که قصد دارید سیستم عامل دستگاه خود را به روز رسانی کنید اما از چگونگی این کار بی اطلاع هستید با تیم همراه رایانه به شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ با کارشناسان با تجربه ما تماس حاصل فرمایید .

 

۷ . نبود حافظه ی کافی در موبایل

فقدان حافظه کافی در تلفن همراه موجب اختلال در تمامی قسمت های دستگاه و هنگ بر روی برنامه های مختلف می شود . در این صورت برای رفع علت بازنشدن اینستاگرام ، فایل های اضافی خود را حذف نموده یا این که از طریق انتقال به فلش و کارت حافظه ، حافظه را آزاد نمایید .

 

۸ . پاک نکردن حافظه کش اپلیکیشن

حافظه کش برنامه ی خود را مدت هاست پاک نکرده اید ؟ ! یکی از بهترین روش ها برای حل این موضوع حذف حافظه کش هر چند وقت یک بار است تا به این مشکل بر نخورید .

برای این کار به تنظیمات برنامه بروید سپس گزینه ی برنامه ها را لمس کنید . از میان اپ ها اینستاگرام را پیدا کنید ، سپس اقدام به حذف حافظه کش کنید .

 

کلام پایانی

در این مطلب ۸ علت باز نشدن اینستاگرام را برای شما عزیزان همراه با راه حل شرح داده ایم . در صورتی که با خواندن این مقاله مشکلتان رفع نشد و همچنان علت باز نشدن اینستاگرام را نمی دانید ، مرکز مشاوره همراه رایانه ۲۴ ساعته در خدمت شماست و پاسخگوی شما دوستان می باشد . برای تماس با ما از تلفن ثابت و بدون پیش شماره از شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ استفاده کنید .

 

 

حل مشکلات با کمک رایانه

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *