اینستاگرام, شبکه های اجتماعی, موبایل, همه مطالب

فراموشی رمز اینستاگرام

حل مشکلات با کمک رایانه               

چنان چه با مشکل فراموشی رمز اینستاگرام مواجه شده اید ، می توانید در هر زمان با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ فقط از طریق خطوط ثابت ( تماس با موبایل امکان پذیر نیست ) تماس بگیرید .

در صورتی که نتوانستید تماس بگیرید ، به لینک ( شماره تلفن مشاورین همراه رایانه  ) سر بزنید تا کارشناسان ما شما را برای مشکل فراموشی رمز اینستاگرام راهنمایی نمایند .

برای آشنایی کامل و جامع با سوپر اپلیکیشن اینستاگرام و راه های پشتیبانی با این برنامه ، حتما به مطلب  پشتیبانی اینستاگرام مراجعه نمایید و مطالعه کنید .

این روز ها ، اغلب برای ورود به هر اپلیکیشنی باید یک پسورد تعیین کنیم . تعداد بالای این گذرواژه ها سبب شده تا ما بسیاری از رمز ها را با وجود این که بسیار آسان هستند از یاد ببریم . یکی از محبوب ترین برنامه ها در این روز ها ، شبکه ی اجتماعی اینستاگرام می باشد . فراموشی رمز اینستاگرام یکی از معمول ترین مشکلاتی ست که روزانه بسیاری از کاربر ها درگیرش می شوند و با آن دست و پنجه نرم می کنند . خوشبختانه در سال ۲۰۲۲ این برنامه امکانی را چید تا در صورت فراموشی رمز اینستاگرام بتوانیم دوباره به اکانت مان دسترسی داشته باشیم . برای اطلاع از چگونگی بازیابی کردن پسورد و حل این مشکل با ما بمانید .

 

حل مشکلات با کمک رایانه

در حالتی که رمز بسیار سختی را برای پیج تان در نظر گرفته اید ؛ برای پیشگیری از فراموشی رمز اینستاگرام به مطلب تغییر رمز اینستاگرام مراجعه کنید .

 چنان چه پس از خواندن مقاله ی فراموشی رمز اینستاگرام موفق به بازیابی پسورد خود نشدید ، حتما برای حل این موضوع مشکل ریست پسورد اینستاگرام را مطالعه نمایید .

 اگر تصمیم به چنج کردن پسورد خود را دارید ، اما با مشکل روبه شده اید ؛ از لینک مشکل عوض نشدن پسورد اینستاگرام استفاده کنید .

در صورتی که نمی توانید به حساب های قبلی خود وارد شوید ، مطلب اینستاگرام قبلی خودم را بخوانید .

 

 

پشتیبانی فراموشی رمز اینستاگرام

 

پشتیبانی فراموشی رمز اینستاگرام

پشتیبانی فراموشی رمز اینستاگرام

یکی از بهترین روش ها برای حل مشکل فراموشی رمز اینستاگرام استفاده از پشتیبانی های تلفنی می باشد . همانطور که مشاهده کردید بالاتر هم عرض کردیم که خود این برنامه چندین راه برای بازیابی پسورد پیش پای کاربران خود گذاشته است . اما مطمئنا تماس با گروه با تجربه ای مثل تیم همراه رایانه که چندین سال در حوزه ی تکنولوژی مشغول فعالیت هست ، موجب می شود تا بسیاری از پیچیدگی هایی که دیگر افراد در مواجهه با مشکل فراموشی رمز اینستاگرام دارند را شما دیگر نداشته باشید .

برای برقراری ارتباط با ما کافی ست توسط تلفن های ثابت خود با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ با متخصصین همراه رایانه ارتباط حاصل فرمایید .

 

 

۵ روش بازیابی رمز اینستاگرام

 

5 روش بازیابی رمز اینستاگرام

۵ روش بازیابی رمز اینستاگرام

در ادامه با معرفی روش های بازیابی رمز اینستاگرام ، شما خواهید توانست مشکل فراموشی رمز اینستاگرام خود را رفع نمایید .

برای این کار در زمان ورود به حساب از گزینه ی آبی رنگ پایین کادر ها ( رمز خود را فراموش کرده اید ؟ ) استفاده کنید . در صفحه باز شده از شما می خواهد تا در کادر مورد نظر نام کاربری ، شماره تماس یا ایمیل خود را وارد کنید . حال با استفاده از یکی از روش های پایین پسوردتان را بازیابی کنید .

 

بازیابی رمز اینستاگرام از طریق نام کاربری

چنان چه حسابتان در دستگاه دیگری فعال می باشد و می توانید به آن دسترسی داشته باشید ، این راهکار برای شماست . با ارسال آیدی خود ، یک پیام از اپلیکیشن به حسابتان ارسال می شود . حال می توانید مشکل فراموشی رمز اینستاگرام خود را حل کنید .

 

بازیابی رمز اینستاگرام از طریق ایمیل

شما برای ساخت یک اکانت حتما شماره تماس یا ایمیل یا هردوی این موارد را وارد کرده اید . در صورتی که برای اکانت مورد نظرتان ایمیل وارد کرده اید تا پایان این قسمت با همراه رایانه همراه باشید .

در کادر مورد نظر ایمیل خود را وارد کنید ، با زدن بر روی گزینه ادامه یک کد به ایمیل تان ارسال خواهد شد . کافی ست به اینباکس ایمیل های خود بروید ، کد را کپی کرده و در کادر مورد نظر وارد نمایید ؛ با این کار حساب شما تایید خواهد شد . اکنون با زدن یک گذرواژه جدید موفق به ورود به حسابتان شده اید .

 

بازیابی رمز اینستاگرام از طریق شماره همراه

از جدید ترین روش هایی که برای بازیابی پسورد ممکن شده است ، تماس اپلیکیشن با شماست . شما با استفاده از این روش در کم ترین زمان ممکن موفق می شوید به حسابتان برگردید و مشکل فراموشی رمز اینستاگرام را حل نمایید .

شما با استفاده از شماره تماس قادر هستید از دو روش گذرواژه خود را بازیابی کنید .

 

 ۱ – تایید از طریق تماس تلفنی

با انتخاب این گزینه یک تماس با شما گرفته می شود اما نیازی به پاسخ دادن نیست . پس از این تماس به سرعت حساب شما تایید خواهد شد .

 

 ۲ – دریافت کد یا پیوند از طریق پیامک

در این روش یک پیامک برای شما ارسال خواهد شد که حاوی یک کد یا لینک می باشد . با انتخاب این گزینه ممکن است هزینه های مخابراتی برای شما اعمال شود .

 

بازیابی رمز اینستاگرام از طریق گوگل

اگر در گذشته برای ورود به پیج تان از سایت این برنامه استفاده کرده باشید به احتمال زیاد پسوردتان در گوگل سیو شده است . برای پیدا کردن این گذرواژه به تنظیمات گوگل یا مرورگر خود بروید . سپس در قسمت اطلاعات شخصی و رفتن به رمز های عبور ، رمز مورد نظر خود را پیدا کنید .

 

بازیابی رمز اینستاگرام از طریق فیسبوک

این روش برای کسانی جواب خواهد داد که قبلا در فیس بوک حسابی داشته اند و این حساب را به اکانت اینستاگرام متصل کرده بودند . شما با وارد کردن اطلاعات برنامه ی فیسبوک تان مستقیما به حسابتان وارد خواهید شد .

چنان چه اکنون در فیس بوک فعال هستید بدون احتیاج به وارد کردن اطلاعات مستقیم وارد خواهید شد .

 

 نکته : توجه داشته باشید در صورتی که از هیچ یک از روش ها نمی توانید موفق به رفع فراموشی رمز اینستاگرام شوید ؛ نام کاربری خود را وارد نمایید ، سپس با انتخاب روش های دیگر صفحه ای از گزینه های پیشنهادی برای شما باز خواهد شد .

 

سخن پایانی

در وبلاگ همراه رایانه در مطلب فراموشی رمز اینستاگرام به جدید ترین روش ها برای بازیابی پسوردتان اشاره کردیم . امیدواریم این مطلب برای شما مفید بوده باشد . چنان چه در هر بخشی از این مقاله مشکلی داشتید می توانید ۲۴ ساعته با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ بدون پیش شماره با همراه رایانه تماس حاصل فرمایید .

حل مشکلات با کمک رایانه

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *