اینستاگرام, شبکه های اجتماعی, موبایل, نرم افزار, همه مطالب

فعال کردن ریپلای اینستاگرام

حل مشکلات با کمک رایانه               

همراه رایانه فعال کردن ریپلای اینستاگرام را به شما آموزش می دهد ، در صورت وجود مشکل با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ از طریق تلفن ثابت بدون کد و پیش شماره تماس بگیرید ( تماس با موبایل امکان پذیر نیست ) ، چنانچه موفق به تماس نشدید از پست  ( شماره مشاورین همراه رایانه ) جهت حل مشکل آموزش فعال سازی ریپلای اینستاگرام استفاده نمایید .

اگر بخواهیم یک تعریف کلی اما کوتاه درباره اینستاگرام داشته باشیم به این نتیجه می رسیم که اینستاگرام یک شبکه اجتماعی پر طرفدار با آمار بازدیدی بالاست که روز به روز آپدیت های جدیدی از خود انتشار می دهد .

این شبکه اجتماعی بک برنامه جذاب و سرگرم کننده است که با قابلیت های بسیاری که دارد توانسته کاربران بسیاری را به خود جذب کند ؛ یکی از این قابلیت ها فعال کردن ریپلای اینستاگرام است .

چنانچه قصد دارید به کاربری دایرکت دهید که آن را فالو ندارید لازم است ریکوئست دایرکت ارسال کنید ، حال اگر در حین انجام این کار با مشکل مواجه شدید پست مشکل ریکوئست دایرکت اینستاگرام را ببینید .

در این پست وبلاگ قصد داریم روش فعال کردن این قابلیت را آموزش دهیم . اگر در حین انجام این فرایند با مشکل در اینستاگرام مواجه شدید از پشتیبانی اینستاگرام کمک بگیرید تا علاوه بر حل ۱۰ مشکل رایج اینستاگرام با ۸ روش ارتباط با پشتیبانی اینستاگرام نیز آشنا شوید .

حل مشکلات با کمک رایانه

 

 

انواع ریپلای در اینستاگرام

انواع ریپلای در اینستاگرام

انواع ریپلای در اینستاگرام

ریپلای یعنی چه ؟!

ریپلای به فعالیتی گفته می شود که کاربر سعی می کند تنها به یک پیام ( یا داستان ) خاصی واکنش نشان دهد و محتوای پیام آن در زیر پیام شخص مورد نظر قرار دهد .

ریپلای اینستاگرام در نوع متفاوت انجام می شود :

۱ . ریپلای در استوری اینستاگرام

۲ . ریپلای در دایرکت اینستاگرام

از آنجایی که برنامه اینستاگرام یک شبکه جهانی پر طرفدار و رایج است و همیشه سعی در بروز بودن و ارائه نسخه های آپدیت شده دارد این بار ریپلای در دایرکت اینستاگرام را رو نمایی کرده است !

اگر شما هم جز آن دسته از کاربرانی هستید که همچنان قابلیت ریپلای در دایرکت اینستاگرام برایتان فعال نیست می توانید از آموزش فوق جهت حل مشکل ریپلای در دایرکت اینستاگرام استفاده نمایید .

در ادامه هر یک از ریپلای ها را به شما آموزش می دهیم تا بتوانید به بهترین نحوه ممکن به انجام فعالیت های خود در اینستاگرام بپردازید .

چنانچه در فعال کردن ریپلای اینستاگرام به مشکل خوردید نگران نباشید و همین حالا با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ از طریق تلفن ثابت بدون کد و پیش شماره تماس بگیرید تا با کارشناسان خبره همراه رایانه در جهت پشتیبانی اینستاگرام در ارتباط باشید .

 

 

آموزش فعال کردن ریپلای اینستاگرام

آموزش فعال کردن ریپلای اینستاگرام

آموزش فعال کردن ریپلای اینستاگرام

در این بخش از پست فعال کردن ریپلای اینستاگرام قصد داریم هر دو مدل ریپلای در این شبکه اجتماعی را آموزش دهیم تا با خیالی راحت از حل مشکلاتتان با ما در ارتباط باشید .

 

۱ . فعال کردن ریپلای در استوری اینستاگرام

با فعال کردن ریپلای برای استوری های خود می توانید نظرات دوستان و دنبال کننده های خود را راجع به داستان های گذاشته شده ببینید !

یکی از قابلیت های خوب اینستاگرام این است که به کاربر حق انتخاب می دهد چه کسانی می توانند نظرات خود را درباره استوری ها بیان کنند و چه کسی اجازه آن را ندارد .

برای این کار می توانید مطابق آموزش های تصویری ، تنظیمات داستان های خود را تغییر دهید .

  • به بخش پیام ها و پاسخ به داستان ها بروید .
  • حال گزینه پاسخ به داستان را انتخاب کنید .
  • گزینه های زیر از شما می پرسد که دوست دارید چه کسانی استوری های شما را رپلای کنند .

 

۲ . فعال کردن ریپلای در دایرکت اینستاگرام

در نسخه های قدیمی اینستاگرام خبری از ریپلای در دایرکت ها نبود ! حال با گذشت زمان و پیشرفت برنامه اینستاگرام ، کاربران می توانند در دایرکت اینستاگرام به راحتی روی پیام های مورد نظرشان رپلای کنند .

  • در مرحله اول اینستاگرام خود را آپدیت کنید .
  • حال وارد یکی از دایرکت های خود را باز نمایید .
  • پیام مورد نظر را انتخاب کرده و به روی گزینه پاسخ کلیک کنید .
  • حال می توانید به راحتی پیام های خود را ریپلای نمایید .

چنانچه زبان اینستاگرام شما فارسی ست می توانید پیام مورد نظر خود را از راست به چپ بکشید تا پیام شما فوری ریپلای شود ( اگر زبان برنامه انگلیسی باشد برعکس ) !

در صورتی که در فعال کردن ریپلای اینستاگرام به مشکل خوردید می توانید با شماره گیری ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ از تلفن ثابت بدون کد و پیش شماره با پشتیبانی اینستاگرام در ارتباط باشید .

 

 

خلاصه فعال کردن ریپلای اینستاگرام

ریپلای در اینستاگرام با دو شکل متفاوت ظاهر می شود که هر یک از آن ها در پاسخ به چیزی نمایان است .

به عنوان مثال کاربر می تواند استوری ریپلای کند ، می تواند در دایرکت پیام های مختلف را پاسخ دهد و به روی آن ها ریپلای بزند .

در این پست از وبلاگ همراه رایانه ، تیم قدرتمند تولید محتوا نحوه فعال کردن ریپلای اینستاگرام در استوری و چه بسا دایرکت را به شما آموزش داده اند ؛ شما می توانید هر دو آموزش موجود را مطالعه کرده و مطابق روش های ذکر شده برای فعال کردن ریپلای اینستاگرام پیش روید .

چنانچه با مطالعه پست آموزشی فعال کردن ریپلای اینستاگرام موفق به انجام ریپلای در اینستاگرام نشدید با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ از طریق تلفن ثابت بدون کد و پیش شماره تماس بگیرید تا به کارشناسان خبره همراه رایانه متصل شوید .

حل مشکلات با کمک رایانه

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *