اینترنت و شبکه, اینستاگرام, شبکه های اجتماعی, همه مطالب

قابلیت جدید اینستاگرام

حل مشکلات با کمک رایانه               

برای آشنایی هر چه بیش تر با قابلیت جدید اینستاگرام تا پایان این مطلب با ما همراه باشید . همچنین قادر هستید با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ فقط از طریق خط ثابت بدون کد و پیش شماره ( تماس با تلفن همراه امکان پذیر نیست ) تماس حاصل فرمایید  .

در صورتی که نمی توانید تماس بگیرید ، موبایل خود را برداشته و از پست ( شماره تماس موبایل کارشناسان همراه رایانه  ) استفاده نمایید تا همکاران ما شما را در مورد قابلیت جدید اینستاگرام راهنمایی کنند .

چنان چه قصد برقراری ارتباط با پشتیبانی اینستاگرام را دارید لازم است تا با ۸ روش برای ارتباط با پشتیبانی  و حل ۱۰ مشکل رایج اینستاگرام آشنا شوید ؛ برای دسترسی به این مطلب به لینک پشتیبانی اینستاگرام ضربه بزنید .

اینستاگرام یکی از محبوب ترین اپلیکیشن های موجود در جهان است . طبق آمار گرفته شده در سال های اخیر حدود سه چهارم جمعیت جهان برای یک بار هم که شده این برنامه را نصب کرده اند .

این اینستاگرامی که در حال حاضر می بینید از ابتدا به این شکل نبوده است و در طی سال ها دچار تغییرات بزرگی شده است . این اپلیکیشن با هر بار به روزرسانی خود ، امکانات جذابی را به این پلتفرم افزود . دقیقا جایی که به نظر می رسد دیگر موردی برای آپدیت کردن وجود ندارد ، این برنامه همه را شگفت زده می کند .

حل مشکلات با کمک رایانه

ما اینجاییم تا قابلیت جدید اینستاگرام که در آخرین به روزرسانی خود منتشر شده است را در این پست مورد بررسی قرار دهیم . با همراه رایانه بمانید .

اگر از دانلود کردن کلیپ ها و استوری ها در برنامه های جانبی خسته شده اید ، با رفتن به پست اینستاگرام با قابلیت دانلود ، قادر هستید اینستاگرامی نصب کنید که در خود برنامه امکان بارگیری فایل ها وجود دارد .

از چک شدن خود توسط دیگران کلافه شده اید ؟ ! اینستاگرام حالت روح ، یک حالت عالی برای شماست که علاقه ندارید دیگران متوجه آنلاین بودن و نبودن تان در این برنامه شوند . برای فعال شدن این حالت در اپلیکیشن خود به مطلب فوق ذکر شده بروید .

یکی از محبوب ترین اینستاگرام های غیر رسمی موجود در اپ استور ها اینستا ایکس می باشد ؛ برای استفاده از این اپ به لینک اینستاگرام ایکس چیست دانلود اینستاگرام ایکس مراجعه کنید .

یکی از قابلیت های جدید اینستاگرام که کاربران به خوبی هنوز با آن و کاربردش آشنا نیستند ،علامت ماه کنار دایرکت اینستاگرام می باشد .  برای مطلع شدن از کاربردی بودن این ویژگی علامت ماه کنار دایرکت اینستاگرام را لمس کنید .

یکی از مواردی که به جلوگیری از هک شدن اینستاگرام کمک شایانی می کند ، وجود قسمت لاگین اکتیویتی می باشد . نشست های فعال اینستاگرام این مورد را به صورت واضح برای شما بیان می کند .

 

 

۴ قابلیت جدید اینستاگرام

 

4 قابلیت جدید اینستاگرام

۴ قابلیت جدید اینستاگرام

تیم مرکز مشاوره همراه رایانه در بررسی های خود متوجه شدند که سازندگان این برنامه در آخرین آپدیت خود ۴ قابلیت جدید اینستاگرام به این برنامه افزوند . هم چنین متوجه شدیم که قابلیت جدید اینستاگرام بر روی استوری فوکوس نموده است . استفاده از قابلیت جدید اینستاگرام و آشنایی کامل با این امکانات برای تولید محتوا بسیار ضروری می باشد .

برای استفاده از این قابلیت ها  در استوری ، یک عکس یا ویدئو انتخاب کنید .سپس به آیکون استیکر در بالای صفحه بروید . اکنون ۴ قابلیت جدید اینستاگرام را در کنار دیگر امکانات این بخش مشاهده می کنید .

 

اولین قابلیت جدید اینستاگرام : قاب ها«  FRAMES»

همه ی صاحبان کسب و کار از اهمیت تعامل در پست و استوری ها آگاه هستند . اولین قابلیت جدید اینستاگرام یکی از بهترین موارد برای کسب بیش تر تعامل می باشد .یکی از معایب این مورد این است که شما نمی توانید از کلیپ استفاده کنید .

چرا باعث تعامل بیش تر در استوری می شود ؟ ! چون که شما با استفاده از این ویژگی هر زمان که فالور هایتان تصمیم بگیرند استوری شما را ببینند تا تلفن خود را تکان ندهند استوری برای آن ها به نمایش در نمی آید .

تکان دادن تلفن همراه برای دیدن استوری موجب می شود زمان بیش تری در پیج شما بمانند و در نتیجه تعامل اکانت تان پیشرفت کند .

برای استفاده از این قابلیت جدید اینستاگرام ، همان طور که پیش تر گفتیم  به منوی استیکر در بالای صفحه بروید سپس گزینه قاب ها را انتخاب نموده و عکسی جدید از گالری به این ویژگی بی افزایید  .

 

دومین قابلیت جدید اینستاگرام : برش خورده ها « CUTOUTS »

این قابلیت به ما امکان استیکر های جدید و شخصی سازی شده را می دهد که برای برند ها بسیار فرصت مناسبی می باشد . شخصی سازی از مهم ترین عامل های ایجاد جذابیت و وابستگی در یک برند است .

گزینه مورد نظر را انتخاب کنید ، عکسی که قصد دارید از ان استیکر بسازید را انتخاب کنید . اکنون دو گزینه پیش روی خود دارید ؛ زمانی که عکس را انتخاب می کنید ، خودِ برنامه به صورت خودکار برچسب برش خورده ایجاد می کند . در صورتی که قسمت مورد نظر شما به عنوان برچسب انتخاب نشده بود می توانید با استفاده از گزینه دستی این مشکل حل کنید .

 

سومین قابلیت جدید اینستاگرام : آشکار کردن « REVEAL »

سومین قابلیت جدید اینستاگرام با ایجاد حس کنجکاوی و تحریک کاربران باعث ایجاد افزایش تعامل در حساب ها می شود . نحوه کار این ویژگی این چنین است که یک کاربر برای مشاهده کردن استوری حتما باید یک پیام در کادر مورد نظر ارسال کند تا استوری از حالت تار بودن خارج و نمایان شود . از مزایای این قابلیت امکان استفاده ی هم عکس وهم کلیپ می باشد .

 

چهارمین قابلیت جدید اینستاگرام : موسیقی ( نوبت شماست )  « ADD YOURS MUSIC »

شما با استفاده از این قابلیت می توانید آهنگ های دلخواهتان را در استوری هایتان به اشتراک بگذارید .  همچنین پس از به اشتراک گذاری دیگران می توانند موزیک های شما را در داستان های خود به اشتراک بگذارند .

 

سخن پایانی

در مطلب قابلیت جدید اینستاگرام ، ۴ ویژگی جدید در این برنامه را معرفی کردیم و نقاط قوت این ویژگی ها را بیان کردیم . چنان چه هرگونه سوالی در این مورد داشتید می توانید در طول شبانه روز با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ با ما ارتباط برقرار کنید .

همین الان پس از مطالعه ی مطلب قابلیت جدید اینستاگرام ، تک تک ویژگی ها را امتحان کنید و نتیجه را با ما در میان بگذارید .

 

حل مشکلات با کمک رایانه

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *