امنیت, شبکه های اجتماعی, موبایل, نرم افزار, همه مطالب, واتس اپ

مخفی کردن شماره در واتساپ

حل مشکلات با کمک رایانه               

آیا دنبال روشی برای مخفی کردن شماره در واتساپ می گردید ؟ با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ از تلفن ثابت بدون کد تماس بگیرید ( تماس با موبایل ممکن نیست ) ، در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت از پست ( شماره مشاورین همراه رایانه ) برای ارتباط با کارشناسان در جهت مخفی کردن شماره در واتساپ استفاده نمایید .

واتساپ ، پیام رسانی که امروزه بسیاری از کاربران فضای مجازی با آن آشنا هستند و یکی از برترین پیام رسان های محبوبشان به حساب می آید . این پیاتم رسان در بستر اینترنت به فعالیت های خود می پردازد .

اگر در استفاده از این پیام رسان به مشکل برخوردید ، از پست پشتیبانی واتساپ برای ارتباط با کارشناسان فنی این مجموعه استفاده کنید .

با واتساپ درج استاتوس ، تماس صوتی و تصویری ، داده های مختلف و چت و گفتگو در قالب گروه ، انجمن و پیوی به راحتی در قالب پیام های رمزگذاری شده نجام می شود و امنیت شما را تضمین می کند .

آیا می دانستید وضعیت های واتساپ قابل پنهان شدن هستند ؟ برای اطلاع از این موضوع و آموزش آن به پست هاید کردن استوری واتساپ مراجعه نمایید .

حل مشکلات با کمک رایانه

برنامه واتساپ برای ارتباط با کاربران تنها از شماره تماس پشتیبانی می کند ! حال به نظر شما این امکان وجود دارد که مخفی کردن شماره در واتساپ واقعی باشد ؟ در ادامه با بررسی موضوع مخفی کردن شماره در واتساپ همراه باشید .

 

 

بررسی مخفی کردن شماره در واتساپ

بررسی مخفی کردن شماره در واتساپ

بررسی مخفی کردن شماره در واتساپ

واتساپ تنها با شماره تلفن قادر به انجام فعالیت های خود است .

این بدین منظور است که کاربرعلاوه بر ساخت حساب کاربری که با تلفن انجام می شود ، لازم است اگر به دنبال شخص خاصی می گردد و یا قصد دارد به کاربران دیگری پیام دهد ، حتما شماره تلفن آنان را داشته باشد .

برای ثابت کردن لست سین و آخرین بازدید واتساپ تنها کافی ست آموزشات ارائه شده را با دقت مطالعه کنید .

واتساپ آیدی یا به عبارتی نام کاربری ندارد ! بنابراین  کاربر تنها می تواند با شماره تلفن خود فعال باشد . حال به نظر شما مخفی کردن شماره در واتساپ امکان پذیر است ؟ خیر .

احتمالا همه شما می دانید که بهترین نسخه واتساپ که کمترین باگ و مشکلات را در بر میگیرد ، نسخه اصلی آن است . برای دانلود واتساپ و آموزش ساخت یک اکانت کاربری بی نقص از پست دانلود واتساپ کمک بگیرید .

متاسفانه برنامه واتساپ قادر به مخفی کردن شماره نیست و نمی تواند شماره تلفن شما را از دید کاربران دور نگه دارد ولیکن همراه رایانه راهکارهایی برای شما تدارک دیده است که با مطالعه آن می توانید شماره اصلی خود را دور از دسترس دیگران نگه دارید .

برای تماس با پشتیبانی واتساپ ، شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ را از تلفن ثابت بدون کد و پیش شماره ، شماره گیری کنید .

 

 

راهکار جایگزین برای مخفی کردن شماره در واتساپ

راهکار جایگزین برای مخفی کردن شماره در واتساپ

راهکار جایگزین برای مخفی کردن شماره در واتساپ

متاسفانه پیام رسان واتساپ تا اینجای کار در میان نسخه های متعددی که رونمایی کرده است ، قابلیت ساخت و استفاده از حساب کاربری را بدون شماره تلفن ارائه نکرده است .

بنابراین اگر حفظ حریم خصوصی اتان برایتان از اهمیت خاصی برخوردار است و نگران به خطر افتادنش هستید می توانید از راهکار های جایگزین استفاده کنید .

۱ . مخاطبینی که به آنان نیاز ندارید را حذف کنید .

۲ . از شماره ای که به آن نیاز ندارید برای ساخت حساب استفاده نمایید .

۳ . از شماره های مجازی برای ایجاد اکانت کمک بگیرید .

۴ . پیام رسان های دیگری را جایگزین واتساپ کنید .

در نظر داشته باشید واتساپ تنها پیام رسانی ست که شماره تلفن شما را به نمایش می گذارد و به نوعی امنیت شما را ممکن است تحت شعاع قرار دهد ! اگر امنیت حریم خصوصی شما برایتان بسیار مهم و حائز اهمیت است پیام رسان دیگری را جایگزین واتساپ کرده و یا از راهکار های بالا کمک بگیرید .

 

 

کلام آخر

واتساپ رمزنگاری شده است و این بدان معنی ست که امنیت داده های شما حفظ می شود ، اما از آنجایی که تمامی قعالیت های آن با استفاده از شماره تلفن شکل می گیرد ممکن است در برخی مواقع شما را حساس کند .

اگر قصد دارید در گروه های پر جمعیت عضو شوید و نمی خواهید شماره تلفن شما نشان داده شود ، از شماره مجازی کمک بگیرید چرا که واتساپ برای شما مناسب نیست .

چنانچه با مطالعه مطالب پست مخفی کردن شماره در واتساپ به مشکل خوردید یا با سوال مواجه شده اید ، با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ از تلفن ثابت بدون کد و پیش شماره تماس بگیرید تا به پشتیبانی واتساپ وصل شوید .

 

حل مشکلات با کمک رایانه

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *