روبیکا, شبکه های اجتماعی, همه مطالب

مشکلات روبیکا امروز

حل مشکلات با کمک رایانه               

شما می توانید جهت اطلاع از مشکلات روبیکا امروز با مرکز مشاوره همراه رایانه با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ از طریق تلفن ثابت بدون کد و پیش شماره تماس بگیرید تا از اطلاعات بی نظیر کارشناسان همراه رایانه بهره مند شوید .

مرکز مشاوره همراه رایانه پاسخگوی مشکلات روبیکا ی شما به صورت بیست چهار ساعت از شبانه روز حتی در ایام تعطیل است . شما می توانید تمامی سوالات و پیشنهادات خود را با همراه رایانه در میان بگذراید ، تنها کافی ست با ما تماس بگیرید .

شماره مرکز تخصصی مشاوره تلفنی همراه رایانه : ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ ( از طریق تلفن ثابت ، بدون کد و پیش شماره )

پیام رسان روبیکا ، یک برنامه ایرانی و همه فن حریف است که از امکانات ویژه ای برخوردار می باشد ، این پیام رسان وظایف زیادی را به عهده دارد اما وظیفه اصلی آن پیام رسانی ست .

شما می توانید جهت دانلود پیام رسان روبیکا برای سیستم عامل مورد نظر از مطالب دانلود روبیکا برای آیفون ، دانلود روبیکا برای اندروید و نسخه تحت وب روبیکا  کمک بگیرید . در صورت متصل نشدن روبیکا ، از پست مشکل ورود به روبیکا استفاده کنید . اگر در هنگام ورود به روبیکا ، پیامکی حاوی کد ورود برای شما ارسال نشد ، حتما از پست مشکل نیامدن کد روبیکا استفاده کنید .

حل مشکلات با کمک رایانه

برخی اوقات ممکن است هنگام همگام سازی اکانت روبیکای شما در یک تلفن هوشمند دیگر ، مخاطبین با یک دیگر اقدام شود . در این حالت لازم است که حتما عملیات حذف مخاطبین روبیکا را انجام دهید .

از آنجایی که تیم قدرتمند همراه رایانه ، همواره نگران امنیت شماست ، پس از ایجاد اکانت کاربری ، ساخت یک تایید دو مرحله ای را پیشنهاد می کند . جهت فعالسازی این گزینه به پست فعالسازی تایید دو مرحله ای روبیکا مراجعه کنید .

برای انجام فرایند رفع فیلترینگ اکانت روبیکا ، پست رفع تعلیق روبیکا را مطالعه کنید . در ضمن اگر بنا به دلایلی به حذف حساب کاربری روبیکا خود نیاز داشتید ، حتما قبل از انجام فرایند از مطلب دیلیت اکانت روبیکا دیدن کنید .

همراه رایانه می تواند بسیاری از مشکلات روبیکا شما را حل کرده و به شما در حل مشکلات روبیکا کمک شایانی می کند . شما می توانید برای حل مشکل کار نکردن روبیکا و کندی پیام رسان روبیکا روی ما حساب کنید .

تاحالا اسمی از حالت روح به گوشتون خورده است ؟ حالت روح به این معناست که شما بدون نگاه کردن به پیام های فردی آن را بخوانید و یا آنلاین بودن یا نبودن شما برای کسی نمایش داده نشود . چنانچه شما نیز مایل به انجام این فعالیت هستید ، کافی ست پست فعالسازی حالت روح روبیکا را مطالعه نمایید .

اگر در انجام فرایند تماس صوتی و تصویری روبیکا دچار اختلال شدید ، لازم است از مطالب مشکل تماس صوتی در روبیکا و مشکل تماس تصویری روبیکا استفاده کنید .

 

مشکل روبیکا الان

 

مشکل الان روبیکا

مشکل الان روبیکا

روبیکا مانند بسیاری از پیام رسان ها ، همواره با مشکلات گوناگونی رو به روست . شما می توانید به سادگی تنها با یک آموزش مفید و مختصر مشکلات روبیکای خود را حل کنید . تنها کافی ست با همراه رایانه ، همراه باشید .

شما می توانید برای حل تمامی مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری رایانه و تلفن های همراهتان به روی همراه رایانه حساب کنید .

اختلالات و مشکلات در پیام رسان روبیکا

طبق تحلیل مشکلات و خواسته های شما کاربران عزیز همراه رایانه ، کاربران روبیکا عمدتا با مشکلات گوناگونی رو به رو هستند که موجب می شود در کارکرد برنامه با اختلال مواجه شوند . در ادامه این بخش مشکلات روزانه کاربران روبیکا را معرفی می کنیم که به سادگی قابل حل هستند .

  • مشکلات روبیکا امروز : عدم دریافت کد ورود به برنامه

  • عدم انجام دیلیت اکانت روبیکا

  • مشکلات روبیکا امروز : مشکل فعال کردن تایید دو مرحله ای روبیکا

  • ناتوانی در ارسال فیلم و عکس در روبیکا

  • مشکلات روبیکا امروز : عدم ارسال پیام به غیر از مخاطبین روبیکا

  • ریپورت شدن در روبیکا

  • مشکلات روبیکا امروز : فیلترینگ روبیکا

 همراه رایانه می تواند بسیاری از مشکلات روبیکا و چه بسا مشکلات و اختلال های نرم افزاری و سخت افزاری موبایل و کامپیوتر شما را حل کرده و شما را در امر درست استفاده از رایانه و تلفن هوشمند راهنمایی می کند .

کارشناسان همراه رایانه به صورت بیست و چهارساعته در همه روز های هفته حتی ایام تعطیل پاسخگوی مشکلات شماست .

چنانچه قصد ارتباط با پشتیبانی روبیکا را دارید با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ از طریق تلفن ثابت بدون پیش شماره و کد تماس بگیرید تا کارشناسان خبره همراه رایانه به بررسی و حل مشکلات شما عزیزان بپردازند .

حل مشکلات با کمک رایانه

مطالب مرتبط

یک فکر در مورد “مشکلات روبیکا امروز

  1. امیررضا مرتضوی گفت:

    سلام خسته نباشید یک نفر به من در روبیکا پیام داد و گفت میخوام اکانتت رو فیلتر کنم
    بعد اکانت من رو بعد چند دقیقه فیلتر کرد
    یعنی امنیت روبیکا انقدر پایینه که روبیکا من به این راحتی با گزارشات یا کد یا هرچیزی که بهش میگن
    تعلیق داعم بخوره؟
    لطفا پیگیری کنید اکانت بنده در بیاد از مسدودی
    ۰۹۳****۸۸۲

  2. میکاییل بهداروند گفت:

    روبیکا چقد امنیتش پایینه الکی الکی من فیلتر شدم لطفا لطفا پیگیری کنید. ۰۹۰۳۹۳۷۵۲۶۳

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *