ایتا, اینترنت و شبکه, شبکه های اجتماعی, همه مطالب

مشکل اسکرین شات ایتا

حل مشکلات با کمک رایانه               

در برنامه ایتا قصد دارید که اسکرین شات بگیرید اگر با اخطار و مشکل اسکرین شات ایتا روبه رو می شوید می توانید با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ بدون کد و پیش شماره و از طریق تلفن ثابت ( تماس با موبایل امکان پذیر نیست ) تماس بگیرید تا کارشناسان همراه رایانه شما را برای حل مشکل اسکرین شات ایتا راهنمایی کنند . در صورتی که تلفن ثابت در دسترس ندارید ، پست شماره مشاورین همراه رایانه را لمس و مطالعه نمایید . 

اگر درحال حاضر درحال مطالعه این مقاله می باشید حتما به اندازه کافی و لازم اپلیکیشن ایتا را می شناسید که با مشکل اسکرین شات ایتا مواجه شده اید . قبل از رسیدگی به مشکل اسکرین شات ایتا و حل آن می خواهیم چند تا از عمده ترین مشکلات کاربران ایتا را باز گو کنیم ممکن است که شما هم جزء یکی از آن ها باشید .

 

اگر در بعضی از مشکلات قصد داشتید تا با پشتیبانی فنی ایتا ارتباط برقرار کنید لازم است تا ابتدا به پست پشتیبانی ایتا مراجعه کنید زیرا در این مطلب ۶ راه ارتباط با پشتیبانی و ۱۰ مشکل رایج ایتا را ذکر کرده ایم .

اگر شما هم مشکل ساعت ایتا پیدا کردید ، نگران نباشید همراه رایانه این مشکل را نیز مورد بررسی قرار داده است . و در صورت تمایل می توانید مطلب مشکل کانکت شدن ایتا را مطالعه نمایید . 

حل مشکلات با کمک رایانه

در ادامه مطلب قصد داریم تا راهکاری برای رفع مشکل اسکرین شات ایتا همراه رایانه برایتان ارائه دهد پس تا آخر مطلب همراه رایانه را همراهی کنید .

 

رفع مشکل اسکرین شات ایتا

 

مشکل اسکرین شات ایتا

مشکل اسکرین شات ایتا

برای رفع مشکل اسکرین شات ایتا باید ابتدا پیدا کنید که مشکل کجاست و سپس به حل و رفع مشکل اسکرین شات ایتا بپردازیم که قصد داریم در این قسمت از مطلب مشکلات و راه رفع مشکل اسکرین شات ایتا را برای شما کاربران عزیز شرح دهیم .

  • الگوریتم برنامه

  1. در اینجا مراحل فعال کردن اسکرین شات را مشاهده می کنید .
  2. ابتدا وارد تنظیمات اپلیکیشن ایتا خود بشوید .
  3. گزینه حریم خصوصی را انتخاب کنید .
  4. روی گزینه قفل با گذروازه کلیک کنید .
  5. قابلیت گذرواژه را فعال کنید .
  6. یک رمز عبور تنظیم کنید .
  7. سپس در این قسمت منوی اجازه عکس گرفتن از صفحه ها را فعال کنید .
  8. در صورت تمایل می توانید در ادامه گذرواژه را غیر فعال کنید .

 

  • تنظیمات گوشی

اگر مشکل از طرف گوشی شما باشد می بایست وارد تنظیمات اسکرین شات تلفن همراه خود شوید و گزینه اسکرین شات را فعال کنید .

 

نتیجه گیری

 

اگر با انجا مراحل گفته شده همچنان قادر به گرفتن عکس از روی صفحه یا به قولی اسکرین شات از صفحه ایتا نبودید می توانید با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ بدون کد و پیش شماره تماس بگیرید تا کارشناسان همراه رایانه شما عزیزان را راهنمایی کنند و برای حل مشکل اسکرین شات ایتا به شما کمک کنند .

همچنین اگر قصد دارید در برنامه وقتی کسی به ما پیام می دهد بدانیم و ببینم که پیام مخاطب چه چیزی است ولی سین نخورد به قولی حالت روح داشته باشید ، می توانید تنها با مطالعه مقاله خواندن پیام های ایتا بدون سین شما هم جزء افرادی باشید که می توانند پیام ها را بخوانید بدون آنکه مخاطب مقابل مطلع شود .

لازم به ذکر است ، برای اینکه پیج کاری و کانال در ایتا پیشرفت کند نیاز به تبلیغات است که همراه رایانه مطلبی با عنوان تبلیغات ایتا ارائه کرده است و شما می توانید با مطالعه آن به سادگی تبلیغات انجام دهید . ناگفته نماند که قبل از تبلیغات در ایتا لازم تا ابتدا قوانین تبلیغات در ایتا را مطالعه کنید .

 

 

حل مشکلات با کمک رایانه

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *