روبیکا, شبکه های اجتماعی, موبایل, نرم افزار, همه مطالب

مشکل اسکرین شات روبیکا

حل مشکلات با کمک رایانه               

چنانچه با مشکل اسکرین شات روبیکا مواجه شدید ، می توانید با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ از تلفن ثابت تماس بگیرید ( تماس با موبایل ممکن نیست ) در صورت عدم ارتباط با پشتیبانی روبیکا از پست ( شماره مشاورین همراه رایانه ) وارد شوید تا اپراتور های همراه رایانه به حل مشکل اسکرین شات روبیکا بپردازند .

امنیت و حریم خصوصی ، نکته ای ست که در عصر امروز مورد توجه افراد و به نوعی در رأس هرم قرار دارد . در این پست وبلاگ قصد داریم نحوه حل مشکل اسکرین شات روبیکا را آموزش دهیم .

یکی از مشکلاتی که عموما کاربران روبیکا با آن مواجه می شوند ، مشکل اسکرین شات روبیکا ست . این مشکل عمدتا دلایل بسیاری دارد که در ادامه اپست مشکل اسکرین شات روبیکا به آن می پردازیم .

نیاز دارید با پشتیبانی روبیکا تماس بگیرید ؟ با شماره پشتیبانی روبیکا به هدفتان برسید . 

از آنجایی که بسیاری از کاربران روبیکا معتقدند گاها قادر به گرفتن اسکرین شات از صفحه نیستند و راه حلی برای آن ندارند همراه رایانه برای شما آن را نقض کرده است . با مطالعه این پست از وبلاگ می توانید به راحتی مشکل اسکرین شات روبیکا خود را حل نمایید .

حل مشکلات با کمک رایانه

حساب کاربری روبکا اتان تعلیق شده است ؟ از پست رفع تعلیق روبیکا برای حل این مشکل کمک بگیرید .

در صورت تمایل به ارتباط با پشتیبانی روبیکا با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ از تلفن ثابت بدون کد و پیش شماره تماس بگیرید .

 

 

علت مشکل اسکرین شات روبیکا

 

علت مشکل اسکرین شات روبیکا

علت مشکل اسکرین شات روبیکا

احتمالا شما هم با خطای ( به دلیل سیاست امنیتی عکس گرفتن از صفحه ممکن نیست ) رو به رو شدید ! این خطا زمانی رخ می دهد که سیاست های امنیتی یک برنامه فعال باشد.

سیاست های امنیتی یک برنامه موجب می شود که کاربر قادر به انجام برخی از فعالیت ها در برنامه مورد نظر نباشد . یکی از این سیاست ها ، سیاست امنیتی روبیکا ست .

توجه داشته باشید که بروز بودن نسخه نیز نقش بسیار مهمی در عدم وجود مشکل اسکرین شات روبیکا می گذارد .

روبیکا در حالت عادی نمی گذارد کاربر از صفحه چت خود اسکرین شات بگیرد ، علاوه بر آن با کاربری که این قانون را نقض می کند برخورد کرده و اجازه استفاده از بعضی از امکانات روبیکا را نمی دهد .

اگر در حین استفاده از روبیکا متوجه شدید که حساب کاری اتان ریپورت شده است پست مشکل ریپورت روبیکا را مطالعه کنید و سعی کنید تا هر چه سریع تر مشکل محدودیت خود را حل نمایید .

در ادامه مطلب به حل مشکل اسکرین شات روبیکا می پردازیم . با همراه رایانه همراه ما باشید .

 

 

حل مشکل اسکرین شات روبیکا

 

حل مشکل اسکرین شات روبیکا

حل مشکل اسکرین شات روبیکا

برای این که دیگر در حین اسکرین شات گرفتن از صفحه روبیکا با ارور و یا مشکل مواجه نشویم کافی ست مراحل زیر را دنبال کنید و به ترتیب قدم آن ها را انجام دهید .

توجه داشته باشید که دانلود نسخه بروز روبیکا جهت حل این مشکل به شما کمک می کند .

  • وارد تنظیمات روبیکا شوید .
  • از بخش حریم خصوصی و امنیت شروع کنید .
  • حال لازم است کد ووردی برای ورود به روبیکا برای اپلیکیشن خود فعال نمایید .
  • اکنون می توانید گزینه نمایش دادن محتوا را لمس کنید تا سیاست های امنیتی غیر فعال شود .

با انجام این مراحل سیاست های امنیتی را غیر فعال می کنید و مشکل اسکرین شات روبیکا را به راحتی حل می کنید .

توجه داشته باشید که این تغییرات در حساب کاربری شما ثبت نمی شود و تنها به روی برنامه اعمال شده است بنابراین اگر از یک اکانت کاربری در چند دستگاه استفاده می کنید لازم است در همه دستگاه هایتان تیک مورد نظر را فعال کنید تا مشکلی در اسکرین شات گرفتن نداشته باشید .

 

 

خلاصه مطلب

اگر در روبیکا قادر به اسکرین شات گرفتن نیستید حتما به سیاست های امنیتی خود نگاهی بی اندازید . روشن بودن سیاست ها موجب کار نکردن برخی از امکانات این برنامه شده و مانع گرفتن اسکرین شات روبیکا ست .

در این پست وبلاگ مشکل اسکرین شات روبیکا را برطرف کرده ایم . شما می توانید با مطالعه این پست جذاب به راحتی از هر اکانت و صفحه ای که دوست دارید عکس بگیرید و هیچ مشکلی در انجام دادن آن نداشته باشید .

همراه رایانه مرکز مشاوره تخصصی تلفنی حل مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری موبایل و کامپیوتر در خدمت شماست . به صورت ۲۴ ساعته در هر روز از ایام هفته اللخصوص ایام تعطیل می تواند مشکلات شما را تنها با یک تماس حل کند .

جهت ارتباط با پشتیبانی روبیکا و حل مشکل اسکرین شات روبیکا با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ بدون کد و پیش شماره تنها از تلفن ثابت تماس بگیرید تا با کارشناسان ما در ارتباط باشید .

حل مشکلات با کمک رایانه

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *