ایتا, شبکه های اجتماعی, همه مطالب, ویندوز

مشکل ایتا در دسکتاپ و ویندوز

حل مشکلات با کمک رایانه               

در صورت برخورد با مشکل ایتا در دسکتاپ و ویندوز می توانید از شماره پشتیبانی ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ استفاده کنید . تماس از طریق نلفن ثابت و بدون کد و بصورت شبانه روزی می باشد .

با توجه به فیلتر بسیاری از شبکه های اجتماعی خارجی مثل اینستاگرام ، تلگرام ، واتساپ و .. بسیاری از کاربران داخلی به پلتفرم های داخلی مثل ایتا ، سروش ، بله ، روبیکا و .. کوچ کرده اند .

در این میان ایتا سهم بسزایی در بازار شبکه های اجتماعی داخلی کسب کرده است . یکی از قابلیت های مهم ایتا پشتیبانی از نسخه ویندوز و دسکتاپ می باش .

نسخه دسکتاپ و ویندوز ایتا

نسخه دسکتاپ ایتا تمام قابلیت های نسخه اندروید را دارا است و شما می توانید تمام کارهای ایتای خود را به راحتی بر روی نسخه ویندوز انجام دهید .

ارسال عکس و فایل ، چت ، ساخت و مدیریت گروه و کانال و … همه این موارد در نسخه ویندوز ایتا قابل انجام می باشد .

حل مشکلات با کمک رایانه

اما خوب ممکن است شا در هنگام کار با نسخه دسکتاپ ایتا به مشکلاتی بر بخورید که ما در ادامه برخی از انها را برای شما توضیح می دهیم .در صورتی که مشکل شما در لیست زیر نباشد و یا نتوانستید آن را حل کنید ، کارشناسان همراه رایانه شبانه روزی پاسخگوی مشکلات شما عزیزان می باشند  .

 

مشکلات ایتا دسکتاپ و ویندوز

برخی از مهمترین و رایج ترین مشکلات نسخه ویندوز و دسکتاپ ایتا عبارتند ز

۱ – مشکل اتصال ایتا در ویندوز

این مشکل می تواند به علت نصب نسخه های قدیمی و مشکل دار باشد که در این صورت باید نسبت به حذف و نصب آن اقدام کنید .

ممکن است خطای اتصال ایتای ویندوز و دسکتاپ به علت اخلال در تنظیمات شبکه و اینرتنت سیستم باشد که در این صورت باید تنظیمات شبکه ویندوز بررسی و چک شود .

مشکلات asp ها و ارائه دهندگان اینترنت نیز بی تاثیر نیستند . در این صورت بایستی از ارائه دهنده اینترنت خود بخواهید مشکل را بررسی و حل کند .

۲ – مشکل دریافت کد ایتا در ایتا ویندوز

ممکن است ما بعد از نصب نتوانید پیامک ورود به ایتا را دریافت کنید که این مساله خود ممکن است چند دلیل داشته باشد .

برای حل این مشکل مطلب مشکل ایتا در ارسال کد را مطالعه نمایید .

ممکن است شما برای امنیت حساب ایتای خود رمز دو مرحله ای فعال کرده باشید. از مهمترین مشکلات کاربران ایتا ، فراموشی  تائید دو مرحله ای ایتا می باشد . این مشکل با مطالعه مطلب فراموشی رمز تائید دو مرحله ایتا قابل حل می باشد . 

۳ – مشکل آنتی ویروس در ایتا ویندوز

ممکن است نرم افزار های سکیوریتی مثل فایروال ویندوز و یا آنتی ویروس ها جلو فعالیت برنامه ایتا شما را بگیرند .

در این صورت بهتر است برای اطمینان از این مساله آنتی ویروس یا فایروال را غیر فعال کنید و در صورت حل شدن با این کار برنامه را از لیست قرنطینه انتی ویروس خارج کنید .

در صورت نیاز به راهنمایی در این مورد هم میتوانید از کارشناسان ما کمک بگیرید . مشاوران همراه رایانه شبانه روزی بصورت تلفنی پاسخگوی شما عزیزان می باشند .

همچنین می توانید با مراجعه به صفحه پشتیبانی ایتا ، راه های ارتباط با پشتیبانی برنامه ایتا و کارشناسان همراه رایانه را مطالعه کنید . 

جهت استفاده از خدمات مشاوره شبانه روزی همراه رایانه کافیست شماره هوشمند کشوری ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ را از طریق تلفن ثابت و بدون کد شماره گیری نمایید .

حل مشکلات با کمک رایانه

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *